Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Shakhtar Donetsk

Kategori: Kampe

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 13/02/11 20:55

På onsdag kl. 20.45 tager vi imod de ukrainske mestre Shakhtar Donetsk. Champions League er en god mulighed for at glemme problemerne i Serie A for en stund og et godt resultat kan forhåbentlig få pustet lidt selvtillid ind i spillerne igen.
Men modstanderen er alt andet end nem, også selvom vi skal være glade for lodtrækningen. Faktum er at Shakhtar fører den ukrainske liga fuldstændig suverænt, og gik videre fra deres CL gruppe som vindere med hele 15 point!

Kampen bliver i øvrigt vist på TV2 Sport!

Læs Optakt

[Rettet af: geggeri - 16/02/11 - 13:03]

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 13. februar 2011

Helt seriøst, selvom det gør virkelig ondt og sige det..
Så mener jeg vi skal være glade for at ryge ud med kun 1-2 mål samlet :S
De er meget bedre end Brescia og Napoli.. og når ikke kan få et nogenlunde fint resultat mod dem, skal man virkelig passe på mod shaktar..

Håber Ranieri for engangs skyld tager sig sammen og sætter et ordenligt hold fra start.. Håber virkelig de viser noget fra sidste sæson og tager en sejr!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 14. februar 2011

Tror nu godt Roma kan slå Shakhtar og gå videre i CL.

Ja, de fører men, deres hjemlige liga er nu heller ikke spræng fyldt med dygtige klubber.

Men jeg er sikker på at hvis Ranieri stiller defensivt op, så bliver det en svær kamp. Jeg vil se offensiv bold og pres lige så snart bolden er mistet.

Forventer at Roma slår Shakhtar, måske 2 - 1 eller 3 - 2. Vi har brug for en sejr under alle omstændigheder.

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 14. februar 2011

Vi skal ikke lukke nogle mål ind! Ikke i Champion's League!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 14. februar 2011

En optimistisk 3-0.
borriello, menez, borriello.
FORZA ROMA. <3.

KoldingFC
371 indlæg.
d. 14. februar 2011

Ahhh ro på drenge..

- Vi har altså ikke haft et eneste clean sheet i CL i denne sæson, og vi tabte 1-3 til Basel på hjemmebane! Så mon ikke bare en sejr i sig selv ville være tilfredsstillende, og håbe på vi klare den på hjemmebane.. De vandt blandt andet 2-1 over Arsenal på hjemmebane. Men alt kan ske, og jeg håber da også på en stor sejr, og vi holder nullet :-)

Kvistus
1556 indlæg.
d. 14. februar 2011

hvis ranieri ikke vinder over donetsk, så bliver han fyret. og så går rygtet på at det enten er Montella eller ancelotti!

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 14. februar 2011

Det kunne da blive til et eventyr, hvis nu vi kun stod uafgjort i første kamp, og Ranieri blev fyret.. Så Montella kom ind som midlertidig erstatning, også gentog Hiddink&apos;s historie i Chelsea :D

CHP
46 indlæg.
d. 14. februar 2011

Nogen der ved om kampen bliver vist på en bar et sted i KBH?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 14. februar 2011

Pub og Sport viser den.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 14. februar 2011

vi skal passe på..vi møder et hold der er på toppen pt... 10 sejre i træk i ligaen og ligger nr 1....

men håber Roma kommer ud og går efter sejren fra start til slut....

der skal fightes drenge vi vil se blod....

den skal vindes og spilles til nul....længer er den ikke

Andreas
789 indlæg.
d. 15. februar 2011

@ Totti Er Gud

Ja, de har 10 sejre i træk...i efteråret! De har altså ikke spillet turneringskampe hele vinteren.
Vi må håbe at de mangler kampformen mod os.

Omkring kampen;
For det første bliver der en svær opgave - der er ikke nogle dårlige hold med i den her fase af Champions League. Hvis vi har forhåbninger om at komme videre, må spillerne sgu hanke op i sig selv og lægge de seneste kampes dårlige resultater bag sig.
For det andet tror jeg at kampen godt kan gå hen og blive en taktisk affære, hvor begge hold fokusere mest på at holde nullet. For vores vedkommende vil det være katastrofalt hvis Shaktar Donetsk scorer 1-2-3 mål og på den anden side vil Shaktar Donetsk også garanteret også være tilfredese med eksempelvis uafgjort eller til nød et ét-måls-nederlag.

Derfor tror jeg også at Ranieri stiller op med de løbestærke spillere i første kamp og så kan Jokerne (Menez og "Big Game-Mirko Vucinic") komme ind senere i kampen eller i retur kampen.

God kamp til alle.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 15. februar 2011

@Andreas
det tror jeg ikke du skal regne med, Menez er blevet sparet i de sidste par kampe, så det ville undre mig, hvis han ikke var med fra start!

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 15. februar 2011

En 2-0, måske 3-0 også er jeg tilfreds.
Det kan sagtens lade sig gøre.
Super nice og endelig at TV2 Sport viser en Roma kamp!

BTW truppen er blevet udtaget til imorgen og hverken Julio Sergio eller Pizarro er med i truppen:

Målmænd: Doni, Lobont
Forsvar: Cassetti, Juan, Mexes, N.Burdisso, Riise, Castellini
Midtbane: De Rossi, Perrotta, Greco, Brighi, Simplicio, Menez, Taddei, Pettinari
Angriber: Borriello, Vucinic, Totti.

Hmm. ja så kan Doni vel få chancen og bevise sit værd.

[Rettet af: as-roma-italien - 15/02/11 - 16:45]

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. februar 2011

Helt sikkert ikke nogen nem kamp, og med holdets seneste præstationer, skal de virkelig tage sig sammen!

Det bliver spændende at se hvem Ranieri vælger i stedet Julio og virker sætter sin lid til i målet.. Borriello er meget tvivlsom, og ligner ikke en mand der kommer på banen..

Det er en hjemmebane kamp i CL, og mener helt bestemt vi skal gå efter at få en sejr, samt forsøge ikke at lukke mål ind. Men når man ser på vores sæsonen, synes jeg ikke vi bare skal regne med at holde nullet.. Så vil være utrolig glad for en 3-1 sejr!

Forventet opstilling, 4-3-1-2;
Doni/Lobont; Cassetti, Mexes, Juan, Riise; Perrotta, De Rossi, Simplicio; Menez; Totti, Vucinic

Taddei må gerne blive langt væk, for han spillede virkelig en dårlig kamp mod Napoli.. Juan har også haft en skidt periode, men Burdisso har ikke ligefrem gjort det bedre..

Jeg regner med at tage på Kick Off i Odense!

[Rettet af: jonas - 15/02/11 - 17:53]

Sofus
3107 indlæg.
d. 15. februar 2011

Glæder mig at se den på min nye pro computer, jaaaah :D

CHP
46 indlæg.
d. 15. februar 2011

Hvem er friske på Pub og Sport? Ku være fedt at se kampen med andre Romanisti og et par fadøl.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 15. februar 2011

piiiiiiiinligt af milan!

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 16. februar 2011

At Milan taber til Tottenham er også pinligt for os. Det sætter Serie A i dårligt lys. Hvis de ikke gør det godt igen i returkampen skal vi eller Inter nå langt og nakke nogle Premier League hold for at gøre det godt igen.

Xedem
551 indlæg.
d. 16. februar 2011

Overvejer at tage på Pub & Sport for første gang.
Hvis jeg lige finder et par dudes, at bringe med. Så kommer jeg! ;-)

Svenzoni
352 indlæg.
d. 16. februar 2011

Vi skal have et rigtig godt resultat i aften. 2-0 vil være
forrygende. Omvendt- taber vi-så ryger Ranieri og så passer
der gamle ordsprog "intet er så skidt at det ikke er godt
for noget..."

Forza Roma

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Helt enig Svenzoni ! Forza Roma

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Håber sgu Totti får sat spillerne ordentligt op!! Vi skal komme blæsede fra start med fuld tryk og forsøge at forcere en tidlig scoring.. Vi skal ikke give dem mulighed for at komme ind i kampen. De har ikke spillet en gældende kamp i 2-3 måneder, og har kun varmet op med venskabskampe. Tempoet er altså et andet i venskabskampe, og derfor skal vi ramme dem inden de når at få spillet sig ind i kampen!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

tror det bliver et brag af en start, grundet at totti har lovet fans det og sensi.. tror totti sparker sætter spillerne 150% op fra start, håber det ihvertfald.
- JAAAA TAK! TV2 SPORT HD!

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg begynder at drikke øl nu og varmer op til kampen! Det bliver en god onsdag kan jeg mærke!

Lad os så få nakket de ukrainske kommunister:)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg når kun måske at komme på Pub & Sport. Hvem dukker op på den Arsenal-Barcelona fyldte pub?

Det bliver sgu en hård omgang i aften, men vi SKAL vinde kampen!

[Rettet af: Julii Caesares - 16/02/11 - 17:16]

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Off topic:
Hvor bliver ejerskiftet af? :O Skulle det ikke blive offentligt gjort i mandags?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. februar 2011

^^

Det var "forventet", selvom jeg personligt ikke regnede med det.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 16. februar 2011

Nyhed omkring ejerskiftet:

http://football-italia.net/feb15r.html

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Nogen der har gørt noget om Borriellos situation?
Ved han er tvivlsom og ikke starter inde, men han er som bekendt udtaget til kampen?

Kvistus
1556 indlæg.
d. 16. februar 2011

han sidder på bænken ja

CHP
46 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg er som sagt frisk på pub og sport, men gider ikke tage derind alene. Hvem er friske?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. februar 2011

CHP

Jeg når det desværre ikke, men jeg har ikke glemt den øl jeg skylder! ;-)

Kvistus
1556 indlæg.
d. 16. februar 2011

Goalkeeper: Doni Defenders: Cassetti, Mexes, N. Burdisso, John Arne Riise Midfielders: Taddei, De Rossi (DMF), Menez (AMF), Perrotta Forwards: Totti, Vucinic
og ja det er officielt!
en okay opstilling, men ville hellere have taddei ud simplicio ind.
men lad os se det på den lyse side, vi skal nok få et straffe eller 2 med taddei....

[Rettet af: kvistus - 16/02/11 - 20:01]

MURO
632 indlæg.
d. 16. februar 2011

1-3 ..

Kvistus
1556 indlæg.
d. 16. februar 2011

hvad?

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

nej ikke Taddei..

MURO
632 indlæg.
d. 16. februar 2011

kampen kan købes for 39 kr inde på tv2.dk/sport
dejlig kvalitet.

KoldingFC
371 indlæg.
d. 16. februar 2011

Så det snart.. Damn det vigtigt vi gør det godt. Vi skal bare være klar fra start.

Personligt så ser jeg også frem til at Roma gør det fantastisk, da mange venner og bekendte, og ikke mindst danskere ser den, da de for en gangs skyld sender den på dansk tv :D

Kvistus
1556 indlæg.
d. 16. februar 2011

hvorfor skrev du 1-3 MURO?

[Rettet af: kvistus - 16/02/11 - 20:23]

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Så vandt Inter sku igen :( Øv!

MURO
632 indlæg.
d. 16. februar 2011

tror at shakhtar vinder,selvom jeg ikke håber det. mener faktisk at de er stærkere end os.

Sofus
3107 indlæg.
d. 16. februar 2011

Har mit dejlige viasatondemand(som jeg kobler til fjernsynet), så kan desværre ikke kommentere med i kampen. Tror på 2-1, forza Roma!

Roma flag

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 16. februar 2011

puha..... den her skal vindes.. sindsygt vigtigt..... man kan håbe at Shaktar ikke er i super form da de ikke har spillet en vigtig kamp i 2 måndeder... men tvivler... vi skal holde nullet. forza!!!

geggeri
670 indlæg.
d. 16. februar 2011

Kom så drenge. Gør DiBenedetto endnu gladere for at han er favorit til at overtage klubben og hvis os at I stadig det Romahold vi alle elsker.

Foooorzaaa Rooomaaa!
Roma FlagRoma flagRoma Flag

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Godt link: http://atdhe.me/tv/605/live-as-roma-vs-shakhtar-donetsk-2

KOM SÅ ROMA!!!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

FORZA ROMA! <3.

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvor lyder champions league hymnen bare meget bedre når der bliver spillet på Olimpico!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 16. februar 2011

http://veetle.com/index.php/channel/view#4d5c1db13b712

Perfekt link!

GOD KAMP TIL ALLE! FORZAAAA ROMAAAAA <3<3<3

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

de ser sku tændte ud (-:

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvordan kan han brænde den!?

Santon
296 indlæg.
d. 16. februar 2011

ARgh.. .troede den var inde :D

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

nej man, det var er da helt vildt så passive og så tyndt Shaktars forsvar er!!
Nej vi bør altså vinde denne her kamp med 1 pind eller 2.

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Kom igen Vuci

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

Der var ikke offside ):!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

PERROTTA!

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Perrota!!!!

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
1-0!!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
FUCK

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

latterligt s:

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det sker bare ikke! Roma tag jer nu sammen!!!!!!!!!!!!!

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

nØJ MAN
De er jo slet ikke gode.
De er aæt for åbne og passive-.

Vi skal bare være skarpere

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Come on!!!!!!!!!!!!!

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvordan kan vi have alt spillet og være bagud 1-2!?

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det er jo Pana ALL FU**ING OVER AGAIN!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 16. februar 2011

Så er vi tilbage hvor vi kender Roma :-) Vi kender intet til at vinde en kamp!!

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Endnu en gang må jeg komme med mit postulat der hedder:

MIRKO VUCINIC og TOTTI som angribere er bare ikke godt nok. De er gode spillere, men de giver ABSOLUT ingen tyngde, og er ingen evig trussel som et angrib med Fx Borriello og Adriano. Derfor jeg havde håbet så meget på Adriano.

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Kom igen Vucinic

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Farvel CL! og Riise smut du bare hjem til norge, din klovn..

Santon
296 indlæg.
d. 16. februar 2011

omfg..........

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Troede folk herinde synes Riise er en vigtig del af holdet ! :@
GÅ HJEM MED DIG RIISE!

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvad er der med Borriello?

MURO
632 indlæg.
d. 16. februar 2011

Til grint

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
DET ER J0 BARE SÅ PISSE SURREALISTISK!
NU MÅ RANIERI UD!!!!!!!!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Flot.. Fyr nu Ranieri for helvede.. Han taber os så meget.....

II-Capitano
321 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg har sagt fra start af, det heldigt hvis vi bare ryger ud til Shakhtar med et mål eller to og jeg har også håbet det, for møder vi bare et hold der er en smule stærkere bliver vi da helt til grin så.. Hvilket vi er på vej til nu !!

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

MURO: Dig og dit latterlig odds:)

Hvorfor skulle du også lige gætte 1-3 ;)

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Riise er fuldstændig inkompetent defensivt, hans styrke har altid været offensivt, men han har ikke været i nærheden af tidligere styrke i denne sæson..

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ranieri er så færdig. Han overlever ikke den her ydmygelse. Det tror jeg sgu ikke på.

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Er det Ranieris afgang!? Også mener jeg ikke hele holdet skal sælges - men der skal ryddes gevaldigt op i truppen!

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Godt mexes

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Nej hvor kan spiller bare ikke være det her bekdnt!
Det er så lavt, så til grin og ydmygende for alle der er en del af klubben og holder med dem.

Sofus
3107 indlæg.
d. 16. februar 2011

Arriverdeci Ranieri - Welcome Montella!!

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvis dette ender i et nederlag, håber jeg Ranieri er mand nok til at sige sit job op. Hvis han er så stor Roma fan som han nu engang er, må han kunne se det er det bedste at gøre for holdet.

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

LL-Capitano@

Jeg var den første til og sige, at hvis vi ryger ud med 1-2 mål, så det flot klaret.. Vi kommer ikke engang i Top 4 i den her sæson :@

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det har intet med forsvaret at gøre. Det starter i det offensive.. Roma spiller som det dårlige hold. Ingen styrke til at sætte det andet hold under pres i andet end max 30 sekunder af gangen. Og det drejer som om at der KUN er borriello der fungerer som angriber. Borriello-ADriano ville være perfekt, men det andet her fungerer ik .. forsvaret bliver bombet hele tiden.. så der ik noget at sige til der går mål ind, og spillerne laver fejl

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 16. februar 2011

Altså fokkens nu er det ikke træners skyld det spillerne levere så fyr dog holdet?!! Men når nej det jo nemmer at fyr træneren.. Sys de latterligt det skal værre trænerens skyld Riise fucker det op... Så stop med at hate ham... Men ja når det så er sagt så skal der nye kræfter til...

II-Capitano
321 indlæg.
d. 16. februar 2011

Vi skal hverken med i CHL eller Euro League næste sæson, vi er ikke god nok, håber vi ender på 8 pladsen i ligaen så kan de starte fra en ny. Vi er ikke klar til at møde de her hold, men håber vi får en 3-3 hjemme og en 0-0 ude så vi ryger ud på en god måde end at fx. Møde Barca senere henne og ryge ud samlagt 10-0 :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg er enig med dig i at Totti og Vuci ikke er den optimale angrebsduo, da Adriano og især Borriello er meget bedre fysiske, og hovedstødsstærke.. Men nu er det devsærre sådan at de begge er skadet!

Endvidere mener jeg ikke at en angreb med dem begge af løsning, da vi så slet ikke vil havde noget fart og bevægelse, en kombination er løsning, og her må Vuci og Borriello være de optimale.. men det kan vi jo desværre ikke gøre så meget ved lige nu..

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

#Zmartguy
Ranieri kan selvfølgeligt ikke gøre noget ved personlige fejl. Men det er noget til et punkt hvor spillene tydeligvis har mistet respekten for Ranieri, og der er derfor ikke andet at gøre end at få en ny træner.
Sådan ser jeg det :)

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det kan godt være at det ikke er træneren som laver fejlene på banen, men han er sgu også en del af det. Hvis en træner ikke formår at sætte sine spillere op, og hvis spillerne ikke respekterer ham, så ligner det hvad vi ser nu. Spillerne virker sgu næsten ligeglade, og det kan meget vel være Ranieri&apos;s skyld. Han har også haft nogle sammenstød med Totti, hvem siger han ikke har haft det med andre? Jeg har ALTID været uenig i den stil Ranieri spiller fodbold, lige fra starten. Og nu hvor der ikke er en skid der hænger sammen, kan han godt tage at smutte. Jeg er træt af at blive skuffet gang på gang, når forventningerne er høje, og mulighederne også er der.

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det samme vi så i Spalletti¨s sidste dage

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Vucinic er skid farlig som outsider, når han spiller på midtbanen. Men jeg mener han er decideret inkompenten som angriber - og det eneste han kan er tricks - (som lykkes 1 ud af 10 gange)

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

#Koch
Kan kun give dig ret

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Og derfor jeg syntes det var en fejl at leje okaka ud. Da jeg mener han burde være supliment til Borriello. Og ikke vucinic. vucinic ska spille på midtbanen hvis han overhovedet skal starte inde

RomaBolding
147 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvorfor er Borriello ikke inde?!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 16. februar 2011

Vil også sige tiden er kommet til en ny ære men mener ikke at det i aften er trænerens skyld... Men glæder mig til den nye sæson og hvad fremtiden bringer... Pls... Sanchez!!!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 16. februar 2011

Koch:

Mulighederne har aldrig været der.

Arsi
726 indlæg.
d. 16. februar 2011

Castellini ind i stedet for Riise!

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Nu synes jeg heller ikke vi skal sætte forventningerne for højt op omkring eventuelle spillerhandler. Specielt Sanchez, som også er jagtet af United f.eks. Det er jo ikke den bedste reklame at blive ydmyget på hjemmebane, af et hold som ikke har spillet en vigtig kamp i 2 måneder. Jeg ser Sanchez som MEGET urealistisk.
Undskyld hvis jeg er negativ, jeg er bare i dårligt humør lige nu...

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Folkens!

Lad nu vær med og stadig tro at vi får Sanchez!
Tror i selv Sanchez vælger Roma, fremfor CHL-fodbold i Inter??

Brug nu forhelvede Castellini på den venstreback, har sagt det før, og siger det igen, Riise skal sælges! ingen fremtid i ham!

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

montella ændre intet, det er lappe løsning. conti resten af sæsonen tror jeg er bedre. tror måske totti skal takke af til sommer, ellers bruges som 12 mand i 11-12.

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Tommaso?
Hvad snakker du om? Totti spiller satme godt idag, han har lavet flere afleveringer der burde havde føret til mål! og han løber rimelig meget synes jeg!

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

det er er totti light, det gælder jo hele sæsonen

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Undskyld, men hvad snakker du om? gider du lige forklare?

Santon
296 indlæg.
d. 16. februar 2011

Men det er ikke altid Tottithebest1 ;)

- håber satme der komemr gang i noget spil! En uafgjort ville passe mig fint,

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hold da helt op man.
Vi er en svingende klub man.
Ja så havde de jo alligevel ret i alt det de sagde i TV2 Sport studiet.

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det er lidt svært med totti. Han leverer nogle kanon ting frem ad banen, men som vi alle ved leverer han så tilgengæld intet defensivt. Det samme gælder vuci og menez

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hold da op, hvor er Menez bare ene alene om alt lige nu.
Ingen hjælp overhovedet

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Chrfugl@
Der satme heller ikke mange angribere i verden der leverer særlig meget defensivt? nok derfor det netop hedder "angriber"!?

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

jeg mener det er som han kun har halvdelen af det han før bidrog med, men det er jo ikke kun ham der underpræstere det gør alle jo

[Rettet af: tommaso - 16/02/11 - 21:57]

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

#TottiTheBest1
Det har du fuldstændigt ret i. Det jeg ville frem til (som ikke fremgik) var faktisk også mere at jeg mener det er svært at spille med 3 så offensive spillere.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Totti og Mexés er da de eneste der kan være deres præstationer bekendt i aften..!! Kom nu igang røvhuller..

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Lækker kasse Menez!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenez!
vERDENS SMUKKESTE MÅL!

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

ok det ser bedre ud med totti her i 2.h, men kasserne mangler det er jo dem han altid har lavet

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

MENEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Og igen.. Hvorfor skal vi have den ringeste højreback i Serie A på holdet?? Det er sgu ikke godt nok.. Hvorfor er Juan på bænken?? Vores måske bedste forsvarsspiller...

vucinic_thebest
89 indlæg.
d. 16. februar 2011

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

"Don-Emilio
Kon nu igang røvhuller..

hehe

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

en ny bayern finte måske

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Så drenge! Hold momentum, bliv ved med at presse på og nak de russere tak!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

"
"Don-Emilio
Kon nu igang røvhuller..

hehe"

Det virkede sgu :D

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

casseti er ude næste kamp nu.. godt eller skidt?
og don emilio? syntes du ikke menez er sin præstation værdig?

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 16. februar 2011

Yes gult til cassetti yes!!!! Han er ikke med næste kamp

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

2 kasser af totti nu, så er han tilbage

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Han har steppet up.. I første halvleg kom Menez jo ikke frem til noget specielt.. Nogle fine løb, men ikke mere..

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

MARCO!!!

MURO
632 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ind med yuri boyka!!!!!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

ja okay.
- borriello på banen <3.

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Perfekt Udskiftning!!! Vi kommer tilbage i den her kamp! UDEN TVIVL .. Man kender sku det her hold efterhånden

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Menez viser klassen. Hans værdi stiger for kamp til kamp, både værdien for holdet, men også hans salgsværdi :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Godt du ofrer dig Doni!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 16. februar 2011

Menez skal aldrig sælges!!!!!

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Nej han må gerne blive i klubben i mange år endnu.

Hvis nu denne kamp skulle ende 3-3 eller måske med en sejr, hvad mener i så om Ranieri. Skal han blive eller fyres ?

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Stop nu med de idiotiske små frispark.. Så svære burde de heller ikke at lade være med at begå..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ud med Ranieri.. Det kan ikke passe at vi kun kan spille fodbold i 1 halvleg hver kamp.. Det er ikke godt nok..

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2011

ja da, selv kent nielsen ville lave de indskiftninger

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ S: INGEN KAMP TIL MENEZ NÆSTE KAMP S:

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

så DUMT AF Menez!
Så dumt

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Godt tilbageløb af Menez, men det lignede sku et bevidst kort så han slipper for omkampen :(

vucinic_thebest
89 indlæg.
d. 16. februar 2011

dårlig domemr!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Du HAR et gult kort i forvejen Cassetti..

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

SÅ dumt det der også sker nu.
Spild af tid

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

De kære ukrainere begynder at se lidt trætte ud :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

No Totti :( Den havde Boriello sgu sparket ind..

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Castellini er da meget bedre end Riise!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Castellini gør det glimrende.. Mere af ham på banen tak!

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Dommer forhelvede!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det er fint nok at vi har travlt.. Men der er jo ingen grund til at spille tard-fodbold..

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

lad nu være Rossi!
Du kan ikke!

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

De Rossi det er bare ikke det vi har brug for!

vucinic_thebest
89 indlæg.
d. 16. februar 2011

sløjt!

Sofus
3107 indlæg.
d. 16. februar 2011

Hvor er det pinligt. Men fantastisk mål af Menez helt fantastisk!

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MAN!
FUCKING LORT MAN!
TIL GRIN!
DET ER KUN BORRIELLO, DONI, TOTTI OG MENEZ DER GIDER ATLØBE OG PRESSE SHAKTAR SPILLERNE!
SÅ ulækkert at se på. De giver Shaktar lov til at spille bolden rundt
. Grimt, sut
Kæft jeg tuder snart.

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det er bare så typisk Roma.. Skidt første halvleg og så spiller de bare en rigtig god anden halvleg, men effektiviten mangler de!

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Lad nu vær med at begynd at brok jer over dommeren !! :) Det er slet ikke noget uretfærdigt resultat, det er ikke en skandale, det er ikke alle mulige andres skyld . Holdet er for dårligt, mentaliteten er for dårlig. End of discussion. Vi lader den ligge der, og håber at returkampen byder på masser af spilleglæde, og et roma hold der er frisk på at gå efter den sejr som vil kunne bringe dem videre.

Lad nu vær med at diskutér hele natten herinde ;) GÅ I SENG eller hvad i skal. Roma skal nok rejse sig. Godnat

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

enormt pinligt. men ingen dårlig kamp syntes jeg altså ikke.. det var lige 15 minutter der ødelagde det hele.
- totti spillede helt fantastisk, ham og menez. har aldrig set dem løbe så meget.. men meget meget meget skuffende resultat.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

enormt pinligt. men ingen dårlig kamp syntes jeg altså ikke.. det var lige 15 minutter der ødelagde det hele.
- totti spillede helt fantastisk, ham og menez. har aldrig set dem løbe så meget.. men meget meget meget skuffende resultat.

Santon
296 indlæg.
d. 16. februar 2011

Så skidt vi ikke kan holde til når vi er foran :/

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det må virkeligt være skuffende for en spiller som Totti, spiller en rigtig god kamp, men mest af alt så kæmper han sku alt hvad han kan, hvorimod mange af de andre bare laller rundt

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Asromadk: Tænk du kna være så optimistisk.
Hmm det er jo ikke blot idag,
Det er o over hele sæsonen aat vi har været så svingende.
Kan ikke tror at du kan se så positivt på tingene.
Dette nederlag skal have konsekvenser

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Helt enig AS-Roma-Italien!

Synes bestemt det på tide Ranieri ryger!
Og denne kamp burde fandme vise, at Castellini skal have den venstreback!

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Det bliver utrolig svært at hente en 2 måls sejr hjem uden Menez. Han var jo hele omdrejningspunktet for os idag.
Castellini må gerne overtage ventrebacken da Riise laver lort i den hele tiden. Totti spiller en glimrende kamp, det samme gør De Rossi faktisk også, men vi bliver bare straffet hårdt på dumme fejl og uopmærksomhed.
Men jeg vil som altid tro på at vi går videre. Kan vi vinde 2-0 mod Juventus på udebane, kan vi gøre det samme mod Shaktar.

Montella9
279 indlæg.
d. 16. februar 2011

enig med Asromadk !

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ja det kan jeg, for det her er der intet nyt i. Der skete INTET idag jeg ikke forventer af det hold her. Hvis jeg havde nået forbi en kiosk havde jeg oddset på halveg shaktar, og slutresultat uafgjort.

Der er bar ikke noget at komme efter. Jeg er sikker på at Ranieri nok skal sikre CHL plads når vi slutter seasonen. Og så kan man jo håbe der bliver sagt goddag til fx Pirlo og Sanchez til sommer, og så kan klubben starte en ny æra forhåbentligt.

Men ingen kan sku komme og sige de inderst inde er særlig overrasket over denne aften :)

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Shaktar er bare lige ubesejret siden 2008 på hjemmebane, så tror det lidt svære og hente 2-måls-sejr dernede end i Juve (hvor f.eks. Parma har vundet 1-4) :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Vi får devsærre ikke udlignet, men vigtigt alligevel at vi ikke taber 1-3! Det kan lade sig gøre, men erkender gerne at det bliver rigtig svært uden Menez.. Borriello må dog meget gerne starte inde..

Enig med Koch De Rossi spillede faktisk også en rigtig god kamp..

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

TottiTheBest1: Grazie og enig også.
Ranieri skal ud nu. VI skal have CHL til næste år også, og det når vi ikke med Ranieri som træner.
Kan ikke være rigtigt vi svinger så meget.
Vi er bare ikke stabile. Så træls aldrig at komme langt i CHL.
Så sørgeligt.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

FORRESTEN!
totti lovede sensi og fansene at han ville sætte alle op fra start! Jeg skal fandme love for at totti ihvertfald kæmpede for det! det er så synd for ham syntes jeg virkelig!

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg er sikker på vi ikke kommer i top 4 med Ranieri ved roret.. hvis Ranieri fortsætter sæsonen ud, bliver det helt sikkert en gentagelse af Spalletti&apos;s sidste hele sæson + 2 kampe i den nye :(

Ud med Ranieri! Også lad os håbe en ny træner, kan give et boost, så vi ender i Top 4 !

PS: TAK FOR INDSATSEN TOTTI! DU ER VIRKELIG KONGEN AF ROM!:D

[Rettet af: TottiTheBest1 - 16/02/11 - 22:50]

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ja denne kamp må da vise af Totti INGEN STEDER SKAL HEN!
TOTTI skal blive. Han må ikke smutte aldrig!.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. februar 2011

Roma er bare en gud, generalt!

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Synd han ikke får scoret til 3-3 Totti

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. februar 2011

Tænk at tabe 2-3 i en kamp hvor modstanderen er piv ringe. Vi skal jo lave en Lyon næste måned, uden vores kære Menez.

Vi har jo alle chancerne for at score mål, men vi er så hamrende ineffektive og Shaktar straffer vores fejl hver eneste gang. Ellers leverede de jo ingenting - de andre hold må jo drømme om at trække enten os eller Shaktar.

Riise var uhyggeligt ringe, Cassetti var bare Cassetti. Det er så ærgerligt, at spillerne løber sløvt rundt på banen til tider og det er tydeligt, at moralen er helt i bund.

Flot kamp af Totti, Menez og til dels Mexes som havde et par enkelte svipsere, men ellers gjorde det fint især i hovedspillet.

Det ser virkelig svært ud og det kræver en gevaldig indsats de kommende uger.

Jeg tror ærlig talt ikke det gavner noget at skifte træner nu, forudsat at Ancelotti ankommer med første fly til sommer.

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg tror bare ikke vi får Ancelotti

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. februar 2011

Fedt at se den fight Totti leverede i aften.
Menez spiller en kanon 2. halvleg.
Doni så ikke for god ud ved deres 2. mål.
Mexés viste igen hvor vigtig han er, eminent forsvarsspil og fight til det sidste.
De Rossi smider altså for mange bolde væk. Han rammer yderst sjældent med sinde langskud, og så var hans tværafleveringer altså heller ikke kræs idag.
Riise? Lad ham få et par ugers fri, og se om han ikke kan forfølge en karriere som langrendsski-løber..
Castellini gjorde det glimrende, både defensivt, men så sandelig osse offensivt.. Hvorfor skulle Riise foretrækkes nu ??
Cassetti.. Serie A&apos;s dårligste højreback. Jeg anbefaler vi køber F. Sørensen foran snuden på Juve. Han kan i det mindste forsvare..
Vucinic? Ikke meget. Nogle fine glimt, men manglede en inde i boksen at aflevere til.
Taddei viste heller ikke meget udover et superbt indlæg til Perrotta..

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2011

Så sviner Kjær lige Totti på tv3+ til grin!

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Fuck hvor er Peter Kjær dum at hører på. Han nærmest sviner Totti´s præstation til

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

OMFG!
De er jo helt væk på TV3+. De ved jo ikke en skid man
Siger at Vucinic spillede bedre end Totti, må jeg være fri.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. februar 2011

Jeg gider ikke se programmet. Danmark er dybt latterlige når det angår italiensk fodbold. Så snart de har chancen så kommer de med dumme kommentarer. Det er kun Elkjær der har viden til at snakke om italiensk fodbold.

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ja det er helt til grin det de står og fyrer af.

Montella9
279 indlæg.
d. 16. februar 2011

Er Menez ikke med i næste kamp?

asromadk
3792 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ja totti er stadig god, men han kan ikke løfte holdet som angriber. Er helt enig med tv3 plus. Totti skal have 2-3 stærke midtbanespillere bag sig, og 2 giftige bokspillere foran sig, så er han farlig..

Men er sku enig i at han ser ynkelig ud efterhånden. Når Romas spil er bygget op omkring ham som idag. Hvor han skal lave alt. Han kan ikke vende på midten mere og skabe noget, der er for langt op til de andres mål :) Han skal have folk foran sig

og så er vi tilbage til det jeg skrev tidligere at det ikke nytter noget spille med ham på toppen

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ja og når Elkjær siger noget fornuftigt, står de andre bare og griner ad ham, og så kommer den klassiske: "nu er du jo også stor fan af Italien Preben"

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ja Chrfulg, det eneste de vel har ret i er vel at Shaktar nok desværre går videre.
Hmm. I stedet for at snakke om hvor vidunderlig god Menez er, så nævner de ham slet ikke.
Riise episode må da nok blive et sjovt klip på youtube.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. februar 2011

De stikker jo også altid til Totti. Danskerne har stadig så ondt i røven over episoden med C. Poulsen. Undskyld mig, men det er simpelthen for latterligt, kom nu videre og tag jeres forbandede Barcelona-og-engelsk-fodbold-briller af, så kunne i måske få øjnene op for at der findes andet fodbold.

Sorry, men den skulle lige ud..

[Rettet af: Julii Caesares - 16/02/11 - 23:09]

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

"Asromadk
Men der er også forskel på at sige negative ting om Romas generelle præstation og deres spilkoncept (eller mangel på samme) og på at sige negative ting om Totti

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Nu ser jeg det ikke da jeg synes alle dem inde fra Tv3+ er nogle klaphatte at høre på. Men er i virkelig overraskede over, at de taler ned om Totti? Han er jo Danmarks hadeobjekt nr. 1 i fodbold.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 16. februar 2011

uhadada! Borriello er rasende over at han var på bænken! det hjælper næppe Ranieri&apos;s sag!

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Kan man godt forstå. Især efter Vucinic præstation

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

Synes ikke Borriello eller Vucinic kan klage over noget som helst efter deres indsats i dagens kamp!
Borriello kom ind i anden halvleg, og alligevel løb Totti mere end ham i den tid de begge var på banen, selvom Totti havde løbet konstant hele kampen igennem!

Edit: Troede udskifterne kom ind friske!?

[Rettet af: TottiTheBest1 - 16/02/11 - 23:17]

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

Ved ikke om det er tilladt at linke her, men nu gør jeg det lige alligevel :)

http://www.goal.com/en/match/54829/roma-vs-shakhtar/lineup-stats

Heller ikke goal.com er så blown away af Totti

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Goals ratings er baseret på om holdet vinder. Hvis holdet ikke vinder, kan ingen, og jeg mener INGEN for dem have spillet godt.

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 16. februar 2011

ENIG KOCH!

Bare det at Goal.com mener Menez og Adriano er lige hurtige, gør at jeg overhovedet ikke kan tage dem seriøst mere!

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. februar 2011

"Koch

Du kan have ret i det du siger, goal ratings er tit misvisende, og måske ikke de mest relevante ratings jeg kunne finde.

my bad :)

Koch
844 indlæg.
d. 16. februar 2011

Haha ja. Og Messi har højere rating i heading end Vucinic. Det kan jo ikke tages seriøst.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 17. februar 2011

Værd at nævne -

Totti - Fantastisk at se ham fighte så meget i anden halvleg. Synd han ikke fik sit mål.
Menez - Dejligt spil! Smukt mål! Ærgeligt med et lidt dumt gult.
De Rossi - Havde en masse gode afleveringer og brugte musklerne.
Mexes - Viste stabilt forsvar og efter min mening skyld i at shakhtar ikke fik flere mål.
Castellini - Kom ind og leverede en god præstation, bedre en meget af Riise&apos;s sæson?
Doni - Ofrede sig for holdet selv om han gjorde situationen lidt svær for sig selv.
Perrotta - Kun pga. et mål, ellers synes jeg ikke man så meget til ham.

Kampens flop -
Riise - Generelt middelmådig præstation og gigantisk fejl der kostede et mål.
(Ranieri - Behøver vel ikke at sige så meget. Hvorfor brugte han ikke sin sidste udskiftning?)

Sløvpaddernes klub -
Vucinic - Stort set ingen positiv effekt på Roma&apos;s spil.
Cassetti - Tung i røven, dumt gult kort. Hvordan kan han stadig være førstevalg?
Taddei - Lavede han andet end at bare tonse rundt?

Stabilt -
Burdisso - Lavede nogle gode clearinger og tacklinger, ellers ikke noget specielt.
Borriello - Burde være startet inde, pressede boldholderen til tider. Ingen chancer?

[Rettet af: Kelevra - 17/02/11 - 20:02]

Montella9
279 indlæg.
d. 17. februar 2011

Prøver lige igen: Er menez ikke med næste gang?

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 17. februar 2011

Nej. Han fik karantæne pga. det dumme gule kort

Montella9
279 indlæg.
d. 18. februar 2011

Uden Menez ! Så er alt håb da næsten ude...

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma