Kategori: Kampe
Lørdag aften tager vi hjemme på Olimpico imod overraskelsen Napoli.
Kampen starter 20:45 og vises blandt andet på Pub&Sport i København.
Jeg opfordrer alle til at dukke op på Pub&Sport samt de respektive steder rundt omkring i landet, så vi kan støtte op om holdet i jagten på Champions League.
Jeg er klar på at råbe højt og fejre sejren i øl med alle der er friske!
Forza Roma!
[Rettet af: Julii Caesares - 10/02/11 - 19:41]
i den sidste ende går det nok op med dommerne, og ja dommeren i dag er en klaphat, men tror ikke på vi havde vundet den med en anden, det er jo ikke en gang på serie b niveau
2 skud på mål i 90, nej den går sku ik det vinder man ikke mange kampe på
Skytt0. jeg kan så fortælle dig at Roma er blevet købt, men det bliver først offenlig gjort på mandag.. sad og så RomaChannel idag nemlig.
NICE!!!!!!
jamen så er det bare om at få købt en ny træner!
bare ik amagerbanken er med i købet
ahahha :D
og 5-6 spillere nu skal der ske noget
håber snart der sker noget, hvis det forsætter sådan, så kan vi også vinke farvel til cuppen og chl.
Jeg kan ikke fatte det.. Vi tabte til Napoli på hjemmebane... 0-2! Hvor er det flovt! Nu skal vi kæmpe om 4. pladsen! Når man har tabt i alt 4-0 til
Napoli skal man ikke regne med at man kan komme videre imod Shaktar. Farvel Champion 's League. Far vel Scudetto, og farvel Coppa Italia !
Tja, det var så den topplacering, der røg! Vi viser alt for lidt fremad banen og spiller sådan noget alibibold, ubrugeligt, det er så ufarligt!!
Jag har sagt alt hvad jeg mener om Ranieri, så det orker jeg ikke at skrive mange linier om igen, andet end: Han passer bare ikke til os, jeg kan ikke lide den passive indgang til fodbold og han har ødelagt det for os i år!!
Hvorfor i al verden starter Menez og Totti ikke inde, det er mig en gåde!! Vi er ikke i en position i serie A, hvor vi kan tillade os spare nogle til CL!! Den her kamp var helt afgørende for vores muligheder i år, men nu er det slut med at drømme om Scudettoen!
Igen er vores indskiftninger helt hen i vejret! Vi er bagud, men skifter ikke offensivt ind, hvorfor skulle Vucinic ud?? Totti fik 14 min. på banen og vi havde da været bagud i ca.30 min, hvad dælen sker der!! jeg kan ikke tage flere sjove undskyldninger fra Ranieri, Nu må han selv trække stikket, projektet virker ikke!!
Er Roma blevet solgt????
http://www.goal.com/en/news/3194/video/2011/02/13/2350290/video-evidence-ezequiel-lavezzi-napoli-faces-a-ban-for
Altså Roma spillede ikke prængende igår, og skabte ikke særlig meget offensivt. At Menez og Totti starter ude er selvf Ranieris valg, måske med en cl kamp i tankerne, men det er altså de to, og i sær grad Menez der skaber meget af vores offensive spil.. Simplicio på den offensive midt var jo helt til grin, og hverken Taddei eller Perrotta skaber særlig meget offensivt mere, der må altså meget gerne komme ny spillere til!
Men selvom Roma ikke spillede super godt, var det da dommeren helt og alene der ødelagde kampen! At Napoli ikke får mindst et rødt kort, mens det får det straffespark! Arr.. Han var da helt til grin!
Og omkring Lavezzi, mon ikke lige Totti skulle tage en snak med ham!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0