Kategori: Kampe
ja så er det på torsdag at vi skal møde Juventus i en spændende og meget vigtigt Coppa Italia kvartfinale.
Den spilles kun over en kamp, så det er knald eller fald. Oprindeligt skulle vi have haft spillet på hjemmebane, men FIGC eller hvem det nu er whatever, har ombestemt sig og givet Juventus hjemmebane fordel.
Men pyt med det, jeg tror nu på at vi nok skal vinde og gå videre alligevel:)
FORZA ROMA 
FORZA GIALLOROSSI
Fantastisk godt af Roma. Virkelig god stime som de rammer lige nu. Håber de kan holde ved denne gode stime de mange næste kampe frem, som et rigtigt tophold.
Godt nok lang tid siden Taddei spillede en god kamp. Dejlig med en sejr over Juve!
Hvor er det vigtigt! Muro, så er der vidst en bio tur til dig? :D
ja og et smadret tv eller noget lignende til ham. ku forstille mig at han er tosset.
Juve fans er lidt sure over nederlaget :D Citater fra bruger på Goal.com "I gongratulate them but this game was a Juve 0-2 Referee" "Its clear as a tear that referees were favouring Roma!"
What? De skal da være glade for at de slap afsted med alle deres svinestreger.
dejlige 2000-3000 tusind kroner kelevra? :D .
2900,- ! :D
dejligt at se vores pres på boldholderen når vi mister den er der med det samme så de ikke får ro....
flot kamp/fight af vores midtbane..tak
http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2011/01/28/2327354/roma-could-be-given-free-passage-to-champions-league-quarter
Det ville jeg ikke have noget imod :D
ja vil da være cool nok men vil heller spille kampene og vinde..
Skal lige høre folks mening omkring Coppa Italia kampen.
Synes I der sten sikkert er straffe til Juve der hvor Del Piero falder inde i feltet, eller mener I han kaster sig?
Mener måske godt den kunne dømmes, men han spiller også lidt på den, men det nu meget normalt at man gøre det, så jo, han bliver jo holdt lidt rundt om kan man sige.. Men super han ikke dømte den :D
Sådan man. Der findes ikke nogen dejlige modstander at slå i Coppa Italia end Juventus!
Edit: Jo så skulle det da lige være Inter. Det er nu 8 gang på stribe at vi skal møde i Coppa Italia turneringen.
Men kun anden gang i en ikke finale.
Nå ja pyt, så må vi bare tage dem i semi-finalen og så slippe for dem i finalen;)
Men igen altid nice at slå Juventus!
Nu har jeg set lidt replays fra Mexes vs Del Piero episoden. Kan stadig ikke finde ud af det, han har jo godt fat om Del Piero men når man falder er det altså ikke med begge ben i højde med hvor ens bryst normalt er? <|:o)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0