Kategori: Kampe
I aften kl. 20:45 tager vi imod Cagliari på Olimpico. 3 punti er et must hvis vi skal bevare troen på guldet.
Cagliari er altid onde ved os og især Conti spiller altid godt når han møder os.
Kampen i aften er også ekstra vigtig, da vi har mulighed for at hævne vores pinlige 5-1 nederlag i september.
Forza Roma!
[Rettet af: Julii Caesares - 22/01/11 - 13:14]
Dejlig sejr og 3 mål :D super.. Og Totti var rigtig god idag!
Dejligt med en sikker sejr :D Det hjælper og på målforskellen.
Mexes skal der bare forlænges med lige nu. Han er jo definitionen af klasse. Intet kommer forbi ham idag, og han viser virkelig hvad han er lavet af. Man of the match for mig.
Vigtigt! Vigtigt!
Vedr. Mexes... Det skulle blive besluttet om nogle dage... og der går rygter om at de er blevet enige om en kontrakt til 2015.
Fantastisk kamp! Totti viste at han stadig kan, Mexes har bevist at han er en af verdens bedste centrale forsvarer og Menez og Vucinic har vist hvad de kan udrette sammen, De Rossi var også fantastisk defensivt idag! Forza Roma!
rigtig fin kamp og hvilket mål at slutte af på. menez er simpelthen fantastisk at se på, når han lige hive en finte eller to frem. cagliari er ikke helt ufarlige, men det gik jo fint og man kunne måske have undet mexes målet til sidst, der var godt nok knald på.
Så tror jeg nok, at TOTTI har spillet sig tilbage på holdet! En super kamp af ham, hvor han viser, hvad han betyder for det offensive spil og for holdet! Tre gode point og en Ok kamp! Nu er jeg spændt på at se hvem der starter inde i næste kamp, for hvad lavede både Menez og Vucinic dog på bænken? Tør Tanieri lave den vovede formation med både TOTTI, Menez og Vucinic fra start?? Mexes er tilbage på højeste niveau og han ejer den ene plads i midten!
FORZA ROMA
Tænk at vi pt ligger nr 2 og reelt set er 3 point fra duksepladsen?!
Jeg ved at vi har spillet en kamp ekstra end milan, men jeg synes fandme at det går bedre end man skulle tror, hvis Milan skulle gå hen og tabe, så er første pladsen faktisk ikke mere end en runde væk - det kan sagtens gøres i år!
Angående kampen idag, så blev det sku et fantastisk resultat imod et stærkt cagliari hold som sjældens knækkes!
Totti spillede endeligt godt igen så det var skønt, forstår dog ikke hvorfor taddei skulle starte inde fremfor menez... Men så har vi i det mindste nogle gode indskiftningsmuligheder!
Super sejr - vi kan nå langt i år!
Inter bagud <3
de er ikke bare lidt bagud, de er fantastisk meget bagud :D
1 down, 3 more to go!
Jamen tak til Udine for lige at tæve Inter :D
Både Lazio og Napoli har dog ret overkommelige kampe.. men alt kan ske i fodbold..
[Rettet af: Jonas - 23/01/11 - 15:27]
Napoli står stadig 0-0 ude mod Bari, imens Lazio er bagud 2-1 til Bolonga! For hurtigt skrevet, Napoli har lige scoret til 1-0...
[Rettet af: andersroma - 23/01/11 - 15:43]
Juve, Lazio og Inter har alle sat point til. God runde, som kan blive fantastisk hvis Cesena går hen og overrasker i aften imod Milan.
Napoli hev som forventet en sejr mod Bari. Mens Bologna overraskede og vente et 0-1, til 3-1 mod Lazio! :D
Sampdoria og Juve spillede 0-0.. Dejligt hvor med vi rykker frem på en 3.plads..
Milan møder iaften Cesena, som både Roma og Inter har haft problemer med i løbet af den sidste uge.. Vi krydser fingre for at Milan også får det..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0