Kategori: Kampe
Synes ikke at jeg kan se, at der vises Roma i denne weekend . Nogle der ved nærmere, og om den evt. vises på Pub Og Sport ?.
[Rettet af: Jonas - 16/01/11 - 12:31]
Puha, et selvmål et minut før tid! Jeg er, ud fra jeres "kampreferat" at dømme, spændt på hvad der sker i klubben i aften/ i morgen?? Men de tre point er nu det vigtigste og så må vi håbe at skuden vender!!
Fuuuck! Jeg sad bare og var sur på Roma, Ranieri og mit største idol TOTTI!
Jeg bandede af dem osv både for at tabe point og tabe mine 650kr så kommer der et mål lige til sidst! DEJLIGT <3 FORZA ROMA! :D
ja det var vigtigt med den sejr...vi er stadig med nu.....
nu skal milan bare smide point i aften :-) så vil det se helt godt ud...
bare ærgeligt vi ikke er kommet helt op i gear..men på den anden side vi er med i toppen, uden at have spillet super godt....så kommer vi igang kan vi gå helt til top....
tak roma for en sejr
Jeg kunne godt tænke mig at se Borriello, Adriano, vuci og menez starte inde næste kamp.. Borriello og adriano har fysikken og skal bare være inde i boksen og prikke den ind, og vuci og menez kan løbe ude på kanterne og lægge indlæg...
jeg synes også at Totti skal starte på bænken hvis han ikke er i form.. han stopper spillet totalt når vi er i angreb. så hellere have en fighter ind som f.eks. brighi.
[Rettet af: kvistus - 16/01/11 - 20:14]
Enig Kvistus. Det er på tide med nogle nye måder at gribe tingene an på. Totti har fået meget lang snor i år, og han skal måske prøve at acceptere at han er forbi sine prime år. Det er tit at spillet nærmest går i stå når han får bolden, og det ærgre mig hvis hans status skal komme i vejen for nye kræfter.
Jeg elsker Totti, og har gjort lige siden jeg begyndte at holde med Roma, men jeg tror desværre at han bliver nødt til kræve mindre spilletid. Man kan ikke lade hans tidligere præstationer komme i vejen for spillere, som gør det bedre.
Lecce har pænt styr på Milan i forsvaret...vil være fint med 0-0 :-)
Det var det.....
pis 0-1 til milan ... men en vild kasse af ibra
1-1, sådan!!
UNO-UNO :-) klasse
Grazie oliveira XD
klasse Milan 1 point :-)
[Rettet af: totti er gud - 16/01/11 - 22:38]
Sådan man!!!
Så blev det sku en super duper weekend alligevelet!!
Jaaaaaaaaaa!
Tak til Lecce :D
samt Viola... tak tak
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0