Kategori: Kampe
Så starter vi op efter vinterpausen, med en hjemmekamp der skal give 3 point! Har afspadseret i dag, så jeg kunne få lavet lidt småting og få set Roma! :)
Vi vil se sejr og mål!
CoolS
Ja lidt vildt Kelevra. Tror sgu ikke Juve rigtig bliver en trussel i år. Eller retter sagt, jeg håber.
HVORFOR HELVEDE KAN VI KUN SPILLE FODBOLD I FUCKING 1 HALVLEG?? Vågn nu op for helvede..
@Kvistus
Det sker sku ikke hvis Ranieri bruger ham. Han elsker Roma og han har sagt nej til storklubber som Real Madrid og Manchester United, hvorfor fanden skulle han så tage til en Wolfsburg som endte nummer 8. i BUNDESLIGA (haha).
Drenge lad os nu være glade for at Roma i det mindste vandt. Vi bliver også nødt til at glæde os over de sejre de nu hiver hjem, ligemeget hvor dårlige de så er. :)
DHHRoma, virker også som om at alle kendelser var imod Juve i den kamp. Har ikke set det hele men virker ikke rigtigt at Juve får underkendt det meste mens Parma får alt for de mindste ting. Tror nok de samler op igen, men man ved selvfølgelig aldrig 100%.
Ja kan godt være selvfølgelig. Kan bare ikke se dem holde hele vejen med det fine point gennemsnit.Syntes slet ikke de har holdet til det, men Serie A er fantastisk spændende i år.
[Rettet af: DHHRoma - 06/01/11 - 17:19]
ja det er simplicio og DDR der ikke får midtbanen til at hænge sammen i 1 halvleg....
Greco og perrotta arbejder og spilleder bare bedre.... og det gør holdet bedre i 2 halvleg...
ærgeligt totti ikke lige fik lukket kampen... vi have været godt for roma
dejlig sejr... nr 4 nu :-)
I weekenden bliver det nummer 2-3 :D Også ugen efter helt sikker 2 også kan kampen om scudetto'en begynde ;)
Super vigtig sejr, men den måde den kommer i hus på kan ikke bare ignoreres?!?!
Hvor begynder vi at vinde overbevisende og have kontrol over kampen?!?!
Vi lukker alt alt alt for mange mål ind, hele tiden.
Under kampen tænkte jeg at selvom vi ville vinde så er Ranieris taktik blevet en kææmpe problem.
Hvad sker der for at vi altid skal have problemer i alle kampe og altid ødelægge et eller andet.???
Vi er alt for ustabile og der hele tiden problemer i kulisserne også?!?!
Plus er jeg den eneste der synes at Taddei og Simplicio bare ikke høre til på det hold?
Vigtig, vigtig sejr.
Selvom det ikke var lige imponerende, så var jeg virkelig tilfreds med at se den holdånd og gejst spillerne udviste til sidst i kampen. Vi får de tre point pga. viljen, blandt andet ført an af Totti der leverede en stærk arbejdsindsats idag!
Totti, Menez, Vucinic og Borriello viste til sidst at de altså sagtens kan starte inde sammen!
Der var da i øvrigt offside på Vucinic ved 3-2 målet, så det er lidt svært at brokke sig over Milans offside scoring:)
Hvorfor Liam? At der er offside på Vucinic, gør det ikke mere retfærdigt at Milan så også for et offside mål. Og det er jo ikke første gang.
Fordi det er hyklerisk at brokke sig over et offside mål, når nu Roma selv vinder kampen på et offside mål. Udover det var bolden altså ude over linjen ved 2-2 målet, så dommerne var da i den grad gode ved os idag.
Milans offside mål er i øvrigt lige på grænsen og helt umuligt for dommeren at se og derfor svært at brokke sig så meget over. Den slags sker!
Vi kan heller ikke rigtigt blande andre ind i det og sige det er fair nok fordi Milan f.eks. også fik et offside mål. Desuden, Roma burde være i stand til at vinde sådan en kamp uden hjælp fra dommeren.
Synes nu alligevel den der bold Riise sparker ind fra linjen til Borriello er lidt svær. Først var jeg bare glad for et mål, så tænkte jeg "arh den var da ude egentlig." Men når jeg kiggede lidt med synes jeg den er svær at dømme, hvert fald ud fra de kameravinkler jeg blev vist. Bolden er et stykke fra jorden så det ser hurtigt ud som om den er langt ude over bagerste linje. I sidste ende er det linjedommeren der skal være opmærksom i den situation, og så vidt jeg ved sagde han ikke noget. Om den har været ude eller ej, det er lidt svært at sige, men er sikker på der nok er nogen der får fat i alle de rigtige kameravinkler og ser om den faktisk er ude eller ej.
Vucinic offside, tjo, det er han nok.. til gengæld bliver der revet godt og grundigt i ham og ud fra kampens dommer vil jeg måske gætte på at han nok skulle få tilkæmpet sig et straffe. (skal lige siges jeg kun så målet en gang, så det er ud fra hvad jeg synes der er foregået, men er ret sikker.)
[Rettet af: Kelevra - 07/01/11 - 10:59]
De Rossi havde angiveligt haft influenza op til kampen og ikke helt på toppen.. Der forklarer til dels hans elendige præstation, men det er stadig ikke godt nok at han kan starte inde i så ringe tilstand.. Han var jo helt ved siden af sig selv.
Vi kan i hvert fald konstaterer, at vi havde heldet med os i går. Ingen grund til at brokke os over de andre resultater, som i øvrigt passede os meget godt.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0