Kategori: Kampe
Så er det idag det afgørews om vi skal videre i Champions League, og meget skal gå galt hvis ikke det skal lykkes.. Men med Roma seneste spil 3-1 nederlag mod Palermo, og 2-2 mod Chievo kan man frygte endnu en kollaps.
Men jeg tror og håber på vi henter en sejr! Cluj har tidligere skabt problemer for Roma, men det er altså et hold vi skal slå! samtidig med at Basel skal vinde over Bayern München..
Pizarro er syg, men Menez er meget tvivlsom, hvilket giver en forventet start opstilling der ser således ud; 4-3-1-2
Julio Sergio; Cassetti, Mexes, Juan, Castellini; Simplicio, De Rossi, Brighi; Totti; Vucinic, Borriello
Og håber virkelig at vi endelig vil holde nullet!
Får at drømme lidt (hvilket kan være farligt) kan vi se på mulige modstandere i en ottendedelsfinale:
Tottenham, Schalke 04, Manchester U., Barcelona, Chelsea, Real Madrid, Shaktar Donetsk/Arsenal
Schalke 04 ser jeg klart som en ønskemodstander, mens Shaktar Donetsk også er et godt hold, men et hold vi bør slå. Tottenham er godt spillende for tiden og har skubbet Inter på andenpladsen i deres gruppe, men stadig et hold jeg klart hellere vil møde end Barcelona! Ligesom jeg helst vil være fri fra vores CL mareridt Man U!
Chelsea er inde i en dårlig stime og vi har tidligere besejret dem i CL gruppespillet og henvist dem til en anden plads i gruppen, mens vi også tidligere har slået Real Madrid, jeg ser dog også helst vi undgår Mourinho!
Lodtrækning finder sted d.17 december kl 12. Hvad er jeres syn på en mulig modstander?
Så slap dog af drenge. Vi er videre fra gruppespillet. Det betyder da ikke en skid at de udligner til sidst!
Vi er videre. Jeg er tilfreds. Slut!
Gør mig lige en tjeneste drenge, se væk fra CL og bedøm kampen inkl. individuelle præstationer.
Super drenge. Så er vi videre. men ville ikke kalde det en sublim indsats :S
synes det er alt alt for dårligt at det altid skal ende p den måde... først bologna, så chievo, og nu Cluj... Vi burde sgu ikke have smidt en eneste af de føringer! Hvor bliver koncentrationen og seriøsiteten af!!?? fuck det om vi er videre, når bayern vinder 3-0, vi skal sgu selv afgøre det, ellers kan det sgu være lige ¨meget... er virkelig træt af det!!! Prøv nu bare at holde koncentrationen, og sats offensivt hele kampen igennem!!
lobont: Super kamp. kan ikke gøre noget ved målet.
Castellini: spiller stabilt.
Casetti: Gjorde det faktisk godt i dag synes jeg, for en gangs skyld.
Mexes/burdisso: god præstation.
De Rossi Brighi: Lidt sløsede afleveringer men ellers okay.
Menez: fik ikke fat i så meget i aften.
Simplicio: Spillede også fint. godt løbearbejde.
Totti: kom mere i spil i 2. halvleg.
Borriello: meget spilstærk og altid med offensivt.
Greco: Ok.
Cicinho: Ok.
VÆrsgo Kelevra :D
Min vurdering.
Lækkert vi er videre. Men jeg syntes dog ikke det er tilfredsstillende. Tyskland tager vores sidste cl plads i Italien og syntes det er et kæmpe problem, hvis Tyskland tager vores plads som den 3 bedste række i verden! Inter bliver bollet 3-0 igår af et tysk hold og europa league er vist også uden italienske hold? Det syntes jeg er et kæmpe problem! Heldigvis kan vi stadig sende lidt point Italiens vej, men det skulle helst have været fuldt udbytte i dag.
europa league har både napoli og sampdoria med.
Sig mig..på goalshow sagde kommentatoren 'den unge Fabio Simplicio'. Den må han sgu længere ud på landet med
Du glemte kampen DeRossi16. ;)
Udover det så vil jeg igen lige lufte min utilfredshed med at Totti får en hel kamp på banen. Så meget som jeg holder af den mand og synes han er helt fantastisk så er han altså ikke i form til 90 min længere. Vil hellere ha' en super halvleg hvor han giver den gas end lunten for at holde 90 min.
beatminister. e italienske hold er pisse ligeglade med europleague... har set at alle de italienske hold der var med stilled med deres b hold til alle kampene.. det er der tyskerne tager os ved næsen... det er europe league ikke championsleague... hvis de italienske hold nu tog europe seriøst... ville tyskerne ikke bare løbe forbi os som de gør....
Nå jeg troede de var røget ud. Ja det var det samme med Roma da de var i eurooa league, der blev den absolut heller ikke teget seriøst.
Nånå så både Alex fra Shaktar og Ronaldo fra Real bruger Tottis jubelscene :D
Det er så deprimerende at vi hver gang smider en sejr væk, det fuldstændigt lige meget om hvilken kamp det er, træningskamp, turneringskamp, CL kamp, man må aldrig give sejren væk, og slet ikke i det omfang vi gør i øjeblikket, det er den rene gavebod. PINLIGT...
der skal simpelthen ske noget nyt, hvis ikke det kommer til at gå bedre efter vinterpausen, så skal Ranieri altså have sparket, synes han laver så mange forkerte spillemæssige dispositioner, både taktikken, og startopstilligen til nogle kampe.
Glemmer aldrig den første kamp i gruppen mod Bayern, nej hvor man vaar pinlig over at være Roma fan, det var som om spillerne var totalt ligeglade med kampen, og de angreb ikke på nogen måde...
troede det skulle blive en god aften i aften med en overbevisende sejr, det blev det dog ikke......................
Syntes ikke det var en særlig god kamp. Cluj kom frem til SÅ mange chancer, og vores midterforsvar hullet som en si. Utroligt vi kan give så mange chancer væk.
Og al snakken om Europa League osv. så jeg enig i at Italienske hold ikke tager den seriøs, og det virker til at være en del af problemet. Fra næste sæson er det altså kun top 2 i CL og 3 pladse i Serie A som giver kval, og det er sgu ikke helt godt nok.
præcis Kelevra Totti burde give den alt i 45 min og en ny ind og give den gas oppe foran....
han får lov at gå rundt ikke iorden....savner vildskab fra ham...han går ikke engang om i en hovedstøds duel han trækker sig det holder ikke på top plan....
der skulle være skiftet ud så kæderne kom til at hænge sammen igen, der var jo et kæmpe hul mellem angribet og definsiven....
pinlig 2 halvleg...godt nok har vi mange chancer men det har de også...
der skal mere på hvis vi skal have en lille chance for mesterskabet...
3 point mod Bari og gerne nogen dårlige resultater til de hold over os..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0