Kategori: Kampe
Gider ikke lige at skrive noget da jeg er i skole. Men her har vi en tråd også skal vi da forhelvede vinde denne kamp!
[Rettet af: Andersroma - 23/11/10 - 13:17]
Hva nu når man ser den på bærbaren :P
Men var da lige inde og be et kort bøn, foran flaget på væggen, i pausen :D lidt overtroisk har man vel lov at være..
This is Rome:)
ROMAAAAAAAAAAAA <3<3<3<3<3
FUCKING GENIALT!!
Selvom vi var bagud, sad jeg med en følelse af at vi ville vinde kampen!! :D
Fandme genialt det så sker!!
Gør Totti ingen forskel?? IN YOUR FACE --> Van gaal :D hahahah
Første halvleg var dog stadig elendig.. Cassetti, Sergio, Mexés og Brighi var vel de eneste der ikke faldt igennem.
Cassetti var bundelendig, og kostede det første mål.
Mexés spillede igen en rigtig god kamp hele vejen igennem syntes jeg!! Vuci lavede altså en perleaflevering til Riise som kunne ligge den indover til De Rossi, til vores 2. mål, og jeg syntes ikke han faldt helt igennem.
De Rossi var horribel i første halvleg, men fik spillet sig op!
HAR FUCKING ALDRIG VÆRET SÅ SKIDE GLAD FØR JEG GIK I SENG!!!
Den glæde Romerne viser da Totti sparker sidste kasse ind.. Det er gyldent øjeblik!
FORZA ROMA! FOR FUCKING EVER
lækkert af Roma......syntes der bliver svinet lidt for hårdt...vi har klart flest skud inde for rammen i første halvleg.....de score til 0-1 på en aflevering der ingen adresse har, men endre heldigt hos gomez....
1 halvleg alt for mange afleveringer der sætter medspillerne under unødvendig press,det var det store problem....
0-2 Menez smider den til dem hvor vi er på vej frem.... skidt vi bliver straffet hårdt...
2 halvleg ja hvad kan man sige andet end vi kunne have scoret mere end 3 kasser flot presse spil,fight samt fornuftige afleveringer...
3-2 tak Roma
Cassetti spiller en helt fremragende kamp!
Ham og Mexes var klart Romas bedste i kampen!
jeg har aldrig været til så VILD en fodboldkamp på et stadion!
jeg er lykkelig - sejren giver os luft og ro, og først og fremmest viser det at holdet er samlet igen.
shit folks. det var det bedste nogensinde!
godnat
Forstår heller ikke kritikken af Cassetti i denne kamp. Jeg har selv været meget efter ham, men idag gjorde han det sgu godt.
Så fik jeg lige set kampen endnu en gang og mener helt sikkert at vores kritik efter første halvleg var helt berettiget. Ved ikke om spillerne var nervøs, men alt for mange fejl afleveringer og alt for mange dumme frispark.. Skidt indsats i første halvleg..
Men anden halvleg er så en helt anden, et eller andet må Ranieri have gjort.. For drengene levere en rigtig god indsats og vender fortjent kampen og får de 3 point.. Menez er fantastisk og skaber rigtig meget på egen hånd, mens Mexes virker rigtig sikker defensivt.. Cassetti spillede faktisk også en god kamp idag, men havde det måske også lidt nemt overfor en Ribery der slet ikke var i topform.. Derimod var vores egen De Rossi heller ikke i nærheden af den form som vi kender ham, men stadig en vigtig spiller for holdet.. Fantastisk kamp!
Og så er de danske kommentatorer Faxe og hans kammerat da bare nogle fjogehoveder at høre på.. Og den måde de udtaler Menez, samt Simplicio på er da til at lægge flad af grin over :)
De holdt sikkert med bayern ikke Jonas ?
Danske kommentatorer har ofte en tendens til at holde med det hold som ikke er italiensk. Den italienske fodbold bliver tit og ofte kritiseret som kedelig og defensiv. Det eneste der bliver rost er defensiven (med undtagelse af i går) og kontrastøtende. I går på TV2Sport, valgte Poul Hansen (mener jeg det var), at forklare at det som Real Madrid foretog sig igår med Alonso og Ramos (den pinlige tidsudtrækning) var noget der typisk foregår hos italienske hold.
Derfor er det dejligt med en Elkjær og egentlig også B. Laudrup.
Man bliver bare så træt af at høre på alt deres lort om at alle italienske hold spiller defensivt.. Og at det var godt Bayern kom foran, for ellers ville Roma jo bare stille sig tilbage på banen.. Bla Bla!
Nej, hvor er jeg misundelig på dig La Magica... :(
ja der ikke for kloge at høre på.....at bayern har hele 1 halvleg..hmmmmm jo vi spiller ikke godt men har sku nogen kæmpe chancer vi skulle have scoret på.....har flere skud inden for rammen i 1 halvleg ind munchen har.. så skidt var det heller ikke.....at der skulle stå bayern på alt...
og deres må til 0-1 siger de er en fantastisk aflevering af Ribery..nej nej han spiller en bold uden at vide om der kommer nogen og heldigt at den når frem til Gomez..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0