Kategori: Kampe
Lørdag aften tørner to af Italiens storhold sammen når Juventus hjemme tager imod Roma.
Juventus døjer med usædvanligt mange skader. Således er både Buffon, Krasic, Legrottaglie, Rinaudo, Grygera, De Ceglie, Martinez og Manninger ude med skader.
Roma mangler fortsat Juan, Okaka, Taddei og Pizarro, men har ellers en fuld trup til rådighed.
Roma er inde i en god periode og med Juventus som det sårede dyr, så bør en sejr absolut være inden for rækkevide. Statistikken tæller dog til Juventus fordel. Klubben fra Torino har nemlig vundet de seneste fem opgør mod romerne. Lad os se om ikke den statistik ændres lørdag.
Goal.com forudser en 1-0 sejr til Roma, imens Menez er den spiller der kan gøre forskellen.
Kampen vises på Canal+ Sport 1.
Vi opfordrer alle til at tage en tur på Pub&Sport hvor kampen vises.
God kamp!
FORZA ROMA!
Ranieri din spade man!
Nu gør manden man edermande sur!!!!!!!!
i 4 kampe i træk har vi kunnet bruge Adriano men fuck nej, Ranieri har ikke givet ham et eneste minut man!!!
ARGGGGGGGGGGGG hvorfor købte vi så overhovedet manden!!!
slap nu af manden kender nok bedre spillernes tilstand end os
Er sku rart at se at Roma er overlegne i deres spil. Men syns stadig ikk at de er direkte nok mod mål.
ja men still? hvorfor udtage ham så???
I det mindste giv ham nogle par minutter og noget kamp træning-.
manden har kun spillet 1 Serie A kamp og 1 CHL kamp i år???
En stor årsag til Adriano's manglende spilletid er jo helt sikkert Borriello. Han har været vigtig for os, mens Adri har været langsom med at komme i form, og ikke viste det store i det kampe han har spillet.
Hold kæft en kælling ham Chellini er mand.
Jeg må nok sige, at jeg simpelthen ikke forstår at totti skulle ud? Der må kun være en forklaring, nemlig at han er skadet, men det tror jeg desværre ikke! Den udskiftning har haft afgørende betydning for kampen, jeg forstår ikke Ranieri???
Nu er det endelig begyndt at se så godt ud frem ad banen, nu spiller vi god bold og så skal vi til at spille på 1-1 de sidste 25 minutter, det er for defensivt og jeg forstår det ikke!!!
jeg tænker, at Ranieri vil tilgodese både Boriello og Vucinic og at de skal have spilletid!! Totti ved, at han altid er nr 1 og så kan tåle at blive skiftet ud/sparet! Ranieri for pokker, hvis det er sådan, så er det altså for ringe!! Hvis nogen skulle ud på det tidspunkt, så var det da Vucinic der skulle ud(ikke en af hans bedste kampe) Kampen har ændret sig TOTALT!!! Den her kamp kunne vi have vundet!! Vi spillede så godt indtil den udskiftning!!!
Acceptabelt resultat. Juve har været gode på hjemmebane i år, så synes bestemt at vi kan være tilfredse med kampen idag.
Skuffende vi kun får 1-1, men alligevel godt på baggrund af Ranieri's LORTE taktik - eller hvad man skal kalde det.. 1. Han starter inde med nok serie A's dårligste højreback.. 2. Skifter vores bedste spiller offensivt i den her kamp ud i anden halvleg.. Det virkelig skuffende Rani!!!
Ellers fandme godt spil Mexes og Burdisso viser! Er det mon Juan's tur til og sidde på bænken? :)
Totti spiller også en meget god kamp idag og var den bedste offensivt idag!
hej gutter...........fed side i har, jeg er ny bruger her og håber at kan få nytte af at bruge danmarks bedste roma side:-) fatter ikke hvad raneri laver i rom, den mand vil altid være nr 2. uanset hvilken klub han træner..........aftens resultat var ok, dog ærgeligt vi ikke får det første straffe. vucinic er jo helt væk idag.
Det kan simpelthen ikke passe at en klub af Romas kaliber skal trækkes med en så dårlig højreback som Cassetti.. Han fik da også et klart signal om at det ikke var godt nok da han blev udskiftet ved halvleg allerede!
I vores sidste 4 kampe har vi scoret 9 mål.. De 4 af dem på straffe, altså næsten halvdelen.. Det er altså ikke helt godt nok og imponerende vil jeg mene. Der skal altså noget andet til hvis vi skal holde højt niveau gennem hele sæsonen!
Come on gutter kig på de seneste kamp og et svært kampprogram vi har været inde i på det seneste:
Tjek: 3-2 sejr over Basel, 2-0 Derby sejr, 3-2 sejr over Fiorentina og nu 1-1 ude imod Juventus, når man tænker på vores krise osv. så er det altså alt andet end godkendt.
I hht. kampens forløb er de 3 point en anden diskussion;)
1-0 til lazio :( kom nu napoli forsatan
Milan vandt 1-0 over Inter på et straffespark, som Zatan scorede på.. Milan er nu tilbage på første pladsen med 26 point, 7 mere end Roma. Mens Inter efter nederlaget kun har 1 point mere end Roma..
Det er helt sikkert ikke et Inter hold der er lige så stærkt som sidste sæson, og det bliver en spændende sæson.
Uafgjort havde egentlig været et bedre resultat, synes jeg. Men det gør absolut ikke noget, at Lazio bliver skubbet væk fra førstepladsen! De har intet at gøre der! :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0