Kategori: Kampe
Jeg gider ikke at komme med den store introduktion til kampen. Den skal bare vindes, så det hele pludselig ser rigtig sjovt ud igen!
Jeg vil i øvrigt opfordre folk til at komme på Pub og Sport!
FORZA GIALLOROSSI!
Ja, det var da utroligt at vi ikke kunne bruge ham, syntes han er en rigtig god spiller..
hvis den bliver uafgjort... er det så ufortjent..
Lazio tabte! :D
Kender jeg Totti ret?
Hvis næste kamp ikke var mod Juve og han ikke havde fået nogen karantæne for Lecce kampen så havde han gjort et eller andet på ham der lige sparkede ham ned.
Sådan! 3 fortjente point!!!
Fantastisk kamp idag! :D Fiorentina er vildt effektivt og scorer på deres 2 chancer.. men en dejlig spillerunde hvor både Lazio, Juve og Inter smider point!
skøn runde!!
Puha, 3 vigtige point. Men jeg græmmer mig over at de lukker 2 mål ind, når Viola absolut intet skaber udover det. Åndssvagt at de skal blive så spændende. Vi kunne jo have vundet med 3-4 mål.
Men stadig, så er det sejrene der tæller.
Fantastisk, vigtig, og ikke mindst en rigtig forstjent sejr... Og endnu bedre:
Inter, og juve spillede uafgjort, og nazio tabte!!!!
Ekstremt vigtigt, og rigtig god selvtillid til juve kampen.
Grazie Roma!!!
Koch mål nr 2 kunne de ikke gøre noget ved :).
ja skøn runde.. nedern at napoli lige scorer i sidste minut.
Surt Napoli fik scoret, men ok vi kan ikke bede om mere end vi fik i denne runde.
5 point fra 1. pladsen!! Så skidt ser det altså ikke ud
Vi kunne havde været endnu tættere på 1. pladsen, hvis Dommeren ikke hjalp Milan til sejr.. Men god kamp af holdet! Nu skal vi bare også vinde på lørdag, så stopper sejrene ikke med og komme :D
Det var fanme en god kamp! Simplicios første mål i trøjen, Perrottas første sæsonmål, totti der tør sparke udefra, et hold der spiller som et hold!
Og menez er genial! 1. og 2. berøringen op til borriellos mål synes jeg betegner en spiller i form og med selvtillid - godt at se!
ellers fremragende runde i går! Jublen på stadion da lazio kom bagud var priceless..!
D'agostinos frisparksmål var fanme flot!
vigtig sejr...dejligt vi vinder kampen samt på en flot måde...bliver ved med at presse da fiorentina kommer på 2-1 det sådan vi skal spille......
rigtig god runde...så skal sampdoria smide point i aften også :-)
Lazio er færdige nu....ender som et bund hold...
Menez gør det pisse godt... lækkert at se på hans løb med bolden,der sku fart i knægten
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0