Kategori: Kampe
Vi kan lige så godt begynde at varme op til denne fantastiske kamp! Det er blevet tid til Derby della Capitale! Søndag kl 15 møder Roma Lazio, som har overraskter alle med en fantastisk sæsonstart - men det skal være slut nu!
Roma er forhåbentligt komemt igang igen efter de to seneste sejre og lad os håbe de fortsætter mod Lazio!
Roma har en del skadesproblemer, med Taddei, Brighi, Okaka og Pizarro er alle ude, mens Burdisso er meget tvivlsom.. Totti har karantæne, og vi mangler derfor på papiret mange spillere.. Totti er selvfølgelig altid en vigtig spiller og hans betydning i Derbyet er ubeskriveligt, men hans svage sæsonstart gør altså at han kan undværes.. Men trods de mange skader, ligner det et stærk startopstilling, hvos især Menez imponerede mod Basel..
Forventet 4-3-1-2;
Julio Sergio; Cassetti, Mexes, Juan, Riise; Simplicio, De Rossi, Perrotta; Menez; Vucinic, Borriello.
Kampen vises på Canal+ og da det er en kamp der skal vindes vil jeg anbefale folk at tage på pub og se den! Da jeg er flyttet til Odense vil jeg anbefalde alle på fyn til at møde op på Kickoff og støtte Roma! Jeg ved allerede at vi bliver nogle stykker..
Vigtig sejr... Vigtigt at vi slå nazio idag, og vigtigt at inter også spillede uafgjort igår!!!
FUCKING GODT MED EN SEJR OVER NAZIO... BELLA ROMA... <3<3<3<3<3<3<3
jajajajajajaj
jajajajaja
JAJAJAJAJAJ
JAJAJAJAJAJA
JAJAJAJAJAJ
sÅDAN MAN!!! 2-0, DERBYET ER VORES. UHHU...
SÅ FIK VI LIGE SAT LAZIO PÅ PLADS SOM ALLE DE ANDRE IKKE KUNNE!
GRAZIE ROMA!!!
Nu skal der bare høres ´´Grazie Roma´´ hele aftenen!!!
DAJEE ROMA!!! MERDA LAZIO MERDOIS!!!! BASTARDI LANZIALI!!!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaa!!!! bella roma <3
hvor det fryder mig at lazio intet får, fucking nazio!
det her må man give Ranieri.
3 derbys 3 sejrer
Hvor er det dog konge! Vi er bare det bedste hold i Rom :D
Vi kan dog ikke sige vi var uheldige idag, men det er sku også meget rart engang imellem!
Jonas se det såddan her. det havde jo været ufortjent hvis nazio havde vundet :P. det siger alle eksperterne også XD
Synes bestemt også vi spillede bedst, men Lazio havde altså også deres chancer og måske fortjent et straffe eller to.. Synes bestemt at vi vandt fortjent!
Hvis Burno Conti kunne få et lidt billig handel i hus, sku vi så ikke lige hente hans søn!
Han laver altså bare nogle syge mål ligesom han altid scorer mod Roma! Senest idag med en super kasse mod Udinse;
Conti mål mod Udinese
Det er vildt!
Admin-edit: linkhjælp.
[Rettet af: geggeri - 07/11/10 - 19:08]
Fantastisk med sejren!! Synes endnu en gang at Greco beviser, at han er berettiget til spilletid. Han laver et par enkelte fejl, men han fyldte sin rolle godt ud og blev måske snydt for sit mål! Elsker at se klubbens avl få spilletid, især når de imponerer! Han fik også ros af Totti efter kampen.
[Rettet af: Julii Caesares - 07/11/10 - 21:30]
VIGTIGT!! Det var virkelig en dejlig sejr! Roma er det eneste storhold i Rom :D!!
Greco spillede virkelig godt efter min mening, nu synes jeg bare Ranieri mangler og tro lidt på Okaka's og Adriano's evner - tror de vil overraske os med fremragende præstationer som Greco har gjort :).. Derudover synes jeg også Baptista gjorde det meget godt de få minutter han var inde! Og synes virkelig Perrotta er begyndt og ligne en 2-3 år yngre udgave af sig selv :D
Men tillykke alle romanistas! helt fortjent sejr!
Hahaha hvornår var det nu det var at brugere inde på lazio.dk svinte os brugere til herinde?
HAHAHA FUCK hvor må det føles bittert for dem og fuck hvor fryd for dem nu;)
Haha ville ikke gøre noget hvis de læste dennne her tråd muahahah
FORZA GIALLOROSSI
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj