Kategori: Kampe
Vi nærmer også en utrolig vigtig kamp i aften - en kamp som Roma skal vinde hvis de vil noget som helts i Champions League.
Roma ligger på nuværende tidspunkt sidst i gruppen, med 3 point ligesom både Cluj og FC Basel. Roma har derfor stadig en god chance, men skal vinde aftenes kamp mod Basel.
Totti har grundet sin karantæne mod Lazio, lovet at give alt han har i sig, på trods af problemer med sin skulder.. Samtidig er Vucinic i topform efter lørdagens Lecce kamp, mens også Menez er tilbage og forventes at starte inde..
Det er dog ikke kun Romas videre kvalifikation der står på spil, men også Ranieris job, og hvis Roma taber kampen i aften ser det meget sort ud for "The Tinkerman". Ranieri har dog også udtalt at Roma skal vinde hvis de vil noget i CL - så det håber vi og tror på det gør!
Roma forventede opstilling 4-4-2;
Julio Sergio; Cassetti, Burdisso, Juan, Riise; Menez, De Rossi, Perrotta, Vucinic; Totti, Borriello
En stært hold som bør kunne slå Basel! Men det burde de også have gjort på Olimpico. Det bliver selvfølgelig en sværre kamp på udebane, men med Julio Sergio tilbage i målet lukker vi ikke 3 mål ind!
Goal.com tror FC Basel vinder 2-0, men skal vi ikke tro og håbe på at det bliver cifrene til Roma!
FORZA ROMA!
SLUT!!! Fucking 3 vigtige point :D Roma <3
hvorfor helvede går de ikke efter den 2-4 sejr på det sidste hjørnespark.....hmmmmmmmmmmmmm men hvad 3 point på udebane...nu skal vi bare slå formsvage Munchen :-) på hjemmebane
SÅDAN, nu tror jeg næsten sikkert vi er videre :-)
SLUT VIGITGT, ÆRGER MIG lidt over det blev 2-3, fordi så er de bedre indbyrdes med os, men pyt skkidt.
Vi vandt, fik 3 point og har nu 6 af dem, plus Totti endelig kom igang.:D
rigtig vigtig sejr, selvom vi lavede de klassiske sjuskefejl.... vi skal spille bedre i sådanne vigtige kampe, og ikke bukke under for presset.. Men stadig en rigtig vigtig og dejlig sejr!
http://www.youtube.com/watch?v=SVGJ6OHMIgc
AndersRoma: Det tror jeg bestemt ikke du skal regne med, ingen pessimisme herfra, but still, der to kampe igen så man ved aldrig.
Utrolig vigtigt - men sku ikke en god anden halvleg!
Ska vi ikke håbe at Basel dummer sig mod Cluj, og vi måske kan overraske Bayern! Vi skal dog stadig slå Cluj i den sidste kamp i gruppen..
Så skal der fandema ses Goalshow, wow der blev scoret mange mål idag..
Vigtig sejr man!
Ej det er et fint resultat.. Vi er faktisk uheldige med at lukke 2 mål ind.. Første mål snitter Burdisso så Sergio ikke får den, så den ryger videre til Frei.
Basels andet mål er jo en deflection fra Juan der heldigt ryger over til en Basel spiller.. Men helt klart skidt at vi er dårligst indbyrdes nu.!
Fik ikke set kampen, men én ting har jeg da at sige..
GREEEECO!!!!!! <3
ja vi er dårligst indbyrdes og det er dumt, men vi er 3 point foran nu og vi bør altså slå Cluj! mens Bayern kampen er lidt mere usikker og vi forhåbentligt kan få mindst 1 point.. Så Basel skal altså Slå både Bayern og Cluj, hvis de skal have en chance for at gå videre.. Og Cluj slog dem jo i første kampe..
Intet er sikkert, men jeg tror på det!
[Rettet af: Jonas - 03/11/10 - 23:14]
AS-Roma-Italien; præcis, derfor jeg skriver "næsten" :-)
VIGTIGT SEJR!
Jeg tror vi sikre kvalifikation efter Bayern-kampen.. Mon ikke vi kan slå et bayern hold der er videre + det er på Olympico :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0