Kategori: Kampe
Lørdag klokken 18.00 tager vi på hjemmebane i mod Lecce.. Ranieri har været ude at sige at hans job er i fare og nu gælder det. Han MÅ fandme kunne sætte holdet op til denne kamp.
Vi har en del skader. Taddei, Pizarro og Adriano er meldt ude af kampen. Pizarro bliver et tab med hans skarpe spilstyrende afleveringer på midten. Taddei det samme da han kunne være med til at gøre vores midtbane bred.
Ranieri skulle eftersigende satse på en flad 4-4-2:
Sergio
Cassetti-Burdisso-Juan-Riise
Brighi/Perrotta-Perrotta/Brighi-De Rossi-Vucinic
Totti-Borriello
Jeg personligt kunne godt tænke mig at få rykket Cicinho op på højre midtbane i stedet for. Han er altså hurtigere, bedre offensivt og vil kunne give nogle gode ting ude på højrekanten fremad banen. En Perrotta eller Brighi vil være for defensiv en løsning. Vi er trods alt på hjemmebane.
Et 3-1 angreb med Borriello helt i front, Totti bagved som offensiv midtbane. Cicinho ude til højre, og Vucinic til venstre på højde med Totti til at lave nogle farlige dybdeløb meget centralt.
Forsvaret ser fint ud. Det er det der har præsteret bedst nede bagved og jeg ser det ikke som usandsynligt at vi holder nullet.
Vi SKAL vinde. Det tror jeg også vi gør. Vi har hjemmebanefordelen med et stærkt hjemmepublikum. Jamen der er ikke så meget mere at sige. Vores hold er bedre en Lecce, og uanset skader og hvordan vi har præsteret er det bare en MUST-win kamp. Så på med arbejdshandskerne drenge og fight den sejr hjem krydret med noget flot angrebsspil!
Haha til grin, selv Olivera indrømmer at Totti knap nok rørte ham og at et gult kort ville være mere fair..
http://football-italia.net/oct30x.html
håber virkelig udvisning bliver annuleret!
Set fra stadion var det en kamp der var flottere på streamen end i virkeligheden. Spillerne blev buhet ud til halvleg, der blev buhet af Ranieri ved spilleroplæsningerne før kampen, og stemningen var mildest talt tense under hele kampen.
Burdisso havde sig nogen brølere i løbet af kampen og den manglende selvtillid lyser ud af holdet på banen - flere gange i dag var fejlafleveringer (selv de simpleste) grundet manglende kommunikation spillerne imellem - så det ud til.
Totti: så varm ud og frem for alt tændt! Han er en fryd at se i virkeligheden - hans førstegangsafleveringer er så sindssygt tight så man ikke tror det muligt!
Dog lavede han et par knap så gennemtænkte afleveringer, og pressede kun boldholderen 1 gang i hele kampen. Det røde kort var der ingen der forstod på stadion og der blev kvitteret med "UN CAPITANO! C'É SOLO UN CAPITANO!" - hvilket er supervigtigt synes jeg.
Optakten til kampen var mere afdæmpet end normalt hvilket nok skyldes følelsen af at spille mod et klart dårligere hold og SKULLE lave et resultat. Lecce er heller ikke just publikumsmagneter - der var vel 1/3 fuldt på stadion.
MEN hvor hårene i nakken dog altid rejser sig under Roma Roma Roma.
Til jer der ikke har været på stadion endnu - GØR DET!
Burdissos mål kom ud af ingenting. reaktionen var glad men nærmest overrasket - lettet er nok det rigtige ord. Vucinic' mål kunne ses hele vejen - men speakerens Mirkooo blev fulgt af et ikke bragende vildt VUCINIC fra lægterne. Oh well. Hvis han beslutter sig for at blive skal han nok blive tilgivet, men det er ikke populært at tale sig væk fra Roma (spørg bare Cassano).
Sejren var det vigtigste og som nogen italienske venner sagde på vej ud af stadion - "Il derby senza Totti é come fare l'amore senza una donna"...
Vi håber på en annullering!!! og jeg håber at kunne finde billet til næste uge!
Ciao tutti
26 min, og så er Lazio merda igen foran ude mod Palermo nu. :-( skræmmende.
Du er ikke så lidt heldig La Magica :P hva er grunden til du skal være der så længe?
Her er så situation, eller det bedste man kan få at video, synes dog stadig det er meget svært at se:
http://www.goal.com/en/news/3194/video/2010/10/31/2191681/video-analysis-of-francesco-tottis-sending-off-roma-lecce
DHHRoma ja... de vinder hvergang... er ved at blive bange...
De har jo hele kampen Palermo!! Kom nu
fuck hvor er det ullækkert at se hvor heldige lazio er med alt!!!..
tror nok lazios keeper holder dem inde i den kamp
hvor er de ufortjent!!!!! jeg brækker mig!!!
Ja Lazio vandt igen :( der er ikke andet at gøre end at slå dem næste weekend! Kan det være rigtigt at verdens mest betydningsfulde Derby spilles kl 15!?
ja, den spilles kl. 15. tror gerne de vil have, at det ikke er mørkt, når fans forlader stadion
Jeg tror grunden til Totti flippede ud bagefter, var at han fik en albue i hovedet af Olivera, idet øjeblik Totti gik op og skubede ham.. Forstår virkelig godt at Totti går amok.. han bliver fældet, får albue i hovedet og rødt kort - WTF!
Det er i hvert fald det jeg ser via den video som der bliver henvist til lidt længere oppe i tråden..
[Rettet af: TottiTheBest - 31/10/10 - 16:06]
Det er næsten det samme som hvis balotelli fik rødt kort fordi han blev sparket ned
[Rettet af: kvistus - 31/10/10 - 17:09]
tror ikke Vucinic jubler fordi han viser sin gamle klub respekt...som da batigoal scorede mod Viola ingen jubel scene....
lækkert med 3 point....
Kan godt forstå Totti bliver sur. Men spørgsmålet er om han ikke som Kaptajn & klub symbol burde opføre sig som netop det, et forbillede & ikke skubbe Olivera og derefter blive endnu mere sur? Desuden skader han ikke kun sig selv, han skaber også dårlig omtale omkring hele holdet.
Anyway - holder med Totti (of course) og forstår 100% hans reaktion, især når det betyder han går glip af Derby.
@ Totti er Gud
Vucinic er vidst igang med at lave ørnen? Tror han dropper det når han tydeligt vis bliver overskygget af noget der er meget større end ham. :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0