Kategori: Kampe
Er folk ved at være klar til Supercoppa braget?? Ville være fantastisk at tilføje årets første trofæ inden sæsonstart ;)
Ser ikke umiddelbart ud til at kampen vises på fjernsyn, eller er det bare mig der ikke kan finde rundt på nettet?? Skulle den nu blive vist, er folk så friske på at troppe op og se kampen, evt på Pub & Sport hvis det kunne lade sig gøre?
Adriano har vist ikke tabt sig så meget som Ranieri havde håbet, hvilket blandt andet har ført til bænkpladsen. Han er ikke i kampform og har ikke imponeret Ranieri indtil nu.
manden løb jo ikke i den tid han var inde? og forstår ikke hvorfor forsvaret tillader at inter kommer så tæt på hele tiden? især riise bliver bakker ALT for meget. Vucinic virkede også sløv idag. vil bestemt ikke sige det var held der afgjorde kampen, men et meget dovent og sløvt roma hold
ja men forskellen er så også at inters hold kosterm mange mio mere end Romas.. det skal man heller ikke glæmme. penge har desværre stor betydning
[Rettet af: TottiErMejo - 21/08/10 - 22:52]
det er da underordnet om Inter har mange millioner, har intet at gøre med at roma spillede en dårlig kamp..
vil dog sige at i nogle momenter viste vi noget rigtigt godt kombinationsspil, som roma jo er rigtig gode til, og vi kan ikke komme udenom at riise mål var klasse :D..
Roma tabte kampen idag og ikke inter der vandt den (hvis i forstår?)..
Som jeg ser det, var vi et langt bedre hold i første halvleg, hvor vi i perioder efter min mening havde gang i det berømte "barcelona spil".. Men efter Vucinic store fejl, synes jeg holdet falder sammen og bliver bange for at tabe.. Det hjælper heller ikke at Pizarro ikke kunne spille anden havleg..
Efter min mening fik Inter alle deres mål efter personlige fejl af Roma-spillerne.. første mål skyldes Vucinic's tilbage aflevering, andet mål kan så diskuteres, men synes Cassetti sover ved det.. og tredje mål self Taddei's lille drible leg :S.. Lobont synes jeg heller ikke ser alt for godt ud ved målene, men dog ikke sådan at det hans skyld nogen af dem..
[Rettet af: TottiTheBest - 21/08/10 - 23:15]
ja Riise´s løb frem af banen er fantastisk.... dejligt med en back der score så mange mål på en sæson...
men pis vucinic skal give dem det mål inden halvleg
og taddei smider bolden hvor holdet er på vej frem..
2 meget dyre fejl og det koster...
Sandt....
DAVID PIZARRO ER SÅ UNDERVUDERET!!
kæft hvor er det typisk roma det her. alle spillede sådan set elendigt.
det hjælper sgu da ikke at score en kasse også trække sig fuldt deffensivt tumper!.. forsvaret? det lignede kraft deme noget der var løgn. sådan noget må en som juan ikke lave, når han har så meget rutine, det er simpelthen for ringe. Perotta, lavede fejl efter fejl. hvornår ser de at perotta er pisse elendig? Lobont, lignede en som ikke havde lyst til at spille fodbold, han var sløv at se på. Vucinic? det jeg vil jeg ikke engang komennterer. Nu må Roma kraft deme få taget sig sammen og få købt en højre back!! Cassetti? kom nu man det er lige før manden ikke engang kan spille for AGF han var næsten aldrig på sin position og hans plads var altid fri. VI SKAL HA EN HØJRE BACK OG DET SKAL VÆRE LIGE NU. ER OGÅS VED AT BLIVE TRÆT AF AT SE PÅ HANS HITLER FRISURE PÅ BANEN.
[Rettet af: muro - 22/08/10 - 10:38]
Hold kæft hvor er du pisse dum at høre på MURO
Tag dig dog lidt sammen
det er ikke cassettis skyld at vi ikke har nogle penge til at købe for
hehe.. MURO vi kan ikke udskifte holdet;) jeg er stadig tilhænger af at Vucinic bliver solgt på et tidspunkt for en STOR sum penge.. som så ka fordeles på 3-4 spillere. Jeg kan sagtens se roma uden ham. cassetti skal bare blive og gøre karrieren færdig, han er en fin spiller..
Der var mange fejl og for mig virkede det som om der ikke var nogen kommunikation mellem lobont og forsvaret. Synes stadig ikke lobont passer ind på holdet, men han kan måske en dag ændre min mening med en god portion held. Er stadig træt af at hele holdet trækker sig tilbage, snupper bolden, banker den op ad banen, sprinter for at indhente, komme for sent(selvfølgelig?), sprinte tilbage, fejl fejl fejl, alt for trætte efter double sprint tur, ærge sig over modstanderen svæver gennem hele holdet og scorer.
RomaValde
snak ordentligt, hvem har ringet dig op.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0