Kategori: Kampe
Skal vi ikke bare begynde opvarmningen til sæsonens sidste kamp mod Chievo! Lige meget hvad har Roma haft en fantastisk forårsæson, og vi håber stadig på at klubben render med mesterskabet for det kan lade sig gøre!
Jeg har de sidste par nætter drømt at Inter smider point mod Siena, så jeg tror stadig på det! Men lige meget hvad synes jeg vi skal være stolte af drengenes indsats!
Tænkte på om folk er interesserede i at mødes og se den sidste runde, sammen? jeg er frisk på at tage turen til KBH..
Forza Roma!
herre snottern!
men drengene gjorde hvad de kunne!
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK INTER!!!!!!!!
åårh Totti græder sgu.. så gør jeg også!
Desværre ikke nok.. Tak for denne sæson, desværre var udfaldet i sidste ende ikke til vores fordel :-( Vi har dog kun os selv og bebrejde.
ROMA ROMA ROMA CORE DE STA CITTA, UNICO GRANDE AMORE DE TANTA E TANTA GENTE CHE FAI SOSPIRAR!!!!!!!!
TI AMO ROMA TI AMO!!!!!!!!
[Rettet af: TottiErMejo - 16/05/10 - 17:12]
vi kæmper med næste år igen!!! daje Roma!!! næste år slutter inters dominans!!!
må indrømme at jeg var meget afklaret hele dagen, men da totti begyndte ... så begyndte jeg sku os...
ER STOLT AF ROMA !!!!!!!!!!!!!!!
jeg kan jo lige suplere TottiErMejo:
ROMA ROMA ROMA
CORE DE STA CITTA
UNICO GRANDE AMORE
DE TANTE E TANTE GENTE
CHE FAI SOSPIRA !!!!!!
Roma har virkelig imponeret mig i denne af sæsonen´...vi har virkelig kæmpet, og troet på det, og vist at vi kan spille med om scudettoen, og ikke givet op selvom vi var langt bagefter inter(merda/fucking heldige svindlere), men vi kom op og overhælede dem i tabellen, og det skal vi tage hatten af for.
Desværre lavede vi bare en masse dumme resultaer i løbet af sæsonen, bl.a hvor vi taber 0-1 til livorno, 2-2 imod napoli, hvor vi var foran 2-0 da der manglede 10 min, og 1-2 til sampdoria, som bare skulle have været vundet. Vi havde en masse chancer, men scorede kun 1 gang imod sampdoria, og de er så heldige at scorer på.. ja nærmest deres 2 eneste chancer, som var nok til at de vandt.
Udover det tror jeg at inter har givet en masse dommere penge, hvilket også har hjulpet em utrolig meget, og lazio´s fans (de fucking lyseblå sataner), var en kæmpe skændsel imod ikke kun deres hold, men imod hele fodbold europa. Inter har efter min mening ikke fortjent at vinde hverken scudettoen, eller coppaen, da roma har vist den største vilje til at vinde, og virkelig kæmpet for det. Desværre er vi bare så fucking uheldige at vi ikke udnyttede vores chancer orden´ligt, ellers er jeg overbevist om at vi havde vundet begge titler. Håber virkleig at inter bliver straffet, og tvangsnedrykket til serie b.
Taget i betragtning af alt dette, har det været en god sæson for roma, der trodsalt har præsteret gode resultater. Efter at ranieri kom til klubben, har han virkelig skabt et godt roma hold, som jeg kan være stolt af at holde med. Godt nok ingen scudetto i år, men vi må bare håbe på det bedste næste år.
Tak for iår Roma.
Forza!!!
[Rettet af: skytt0 - 16/05/10 - 17:14]
kunne ikke sige det meget bedre selv skytt0
Tak for en god og spændende sæson. Dejligt, at der var spænding til det sidste omkring titlen. Men kan vi ikke blive enige om at Milan og Juventus har fået mere dommerhjælp end Inter? Det synes jeg i hvert fald.
damn, da fansne begynder at synge med 20 minutter igen, der fik jeg helt kuldegysninger og en lille tåre i øjet. så smukt.
inter havde overtaget i deres kamp, dog havde siena deres øjeblikke.
roma roma roma, ses efter sommeren.
btw nogle der har adressen til roma shoppen nær ved corsoen. jeg kender nogle der skal derned og de skal købe lidt gøgl til mig?
Den ligger på Piazza Colonna og er en As-Roma-Store.
Men trist, trist at det ikke blev til guldet. Rosi og Curci gjorde ellers hvad de kunne!
Forza Roma.
Meget enig med Skytt0..
Roma nupper den næste år, og vi følger dem stærkt! Det kræver bare vi får en bedre start end dette års :(
men ja, vi har kæmpet bedst, og føler virkelig at vi skulle have havt scudetto.. Og i såfald, coppa...
men øv!
Vi ses til næste sæson! Forza Roma! og Fuck inter, de får høvl næsten gang!
Ti Amo Roma! Tak for en god sæson!
Romanista til jeg dør <3
Tak for en sæson der uviklede sig til at blive meget
spændene. Igen igen viste det sig at Inter og deres
dommer hjælp lige nøjagtig var nok...
Jeg var så frustreret og pissed igår at jeg gik
amok i tilsvingninger af Inter og hele deres korrupte
pis inde på bold.dk ¨...så meget at min bruger nu er "banned"
ja hva' faen....det kom jo lige fra hjertet...
Tak for alt i denne sæson drenge.
Ses næste sæson!

Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj