Kategori: Kampe
Nu er det vel tid til en kamptråd.
Cagliari ligger midt i tabellen og kan ikke nå noget, hverken den ene eller anden vej. Vi skal såmænd bare holde liv i håbet. Jeg forudser ikke de store problemer med at hente 3 point i dag.
Cassetti og Vucinic mangler. Personligt håber jeg, at Motta og Menez får chancen fra start i stedet.
Nogen der ved om kampen bliver vist et sted her i kbh?
TottiErMejo
Alexis Sanchez er hurtig og han kan altså også godt finde ud af noget med en bold
liam tror ikke canal+ viser den. er bange for det ender med, at det er milan og juve de viser på søndag hvilket jo ville være en katastrofe. juve har ingen chance for at komme i europæisk fodbold, hvilket gør, at de sikkert ikke gider slå milan af 3. pladsen selvom, det kunne være lidt sjov.
desværre, så bliver det endnu en gang bet365 som skal vise mig italiensk topfodbold. de er så godt givet ud de 200 ekstra for canal+ kanalerne. vis noget mere svensk fodbold i fucking love it
Nej. Canal + viser 100% en af kampene + højdepunkter fra den anden kamp. Det har de altid gjort, og det gør de da uden tvivl igen i år, hvor det hele afgøres i sidste runde. Tror det handler om, at de forhandler om at få tilladelse til at vise kampene.
På deres hjemmeside står i øvrigt også bare at de viser Serie A kl. 15.00
DET DER ! DET VAR KRAFTSATME FRÆKT!
Forza Roma!
Forza Totti! Lækkert!
Og tæt på med Chievo!
der er størrerer cance for at de viser fulham-wigan 2 gange på en dag. end de hviser Roma efterhånden. er så træt af at de skal vise så meget engelsk og spansk fodbold hele tiden.
Hvem er, de? Altså de fleste kanaler har jo ikke rettigheder til Serie A, så lad os holde snakken ved Canal +. Og Canal + sender da stadigvæk 2-3 kampe hver weekend, så kan ikke se hvad problemet er. Canal + har dog selv beklaget, at de har sendt for lidt Roma i år, men de har lovet at sende flere Roma kampe og har endda sikret rettighederne til at sende kampe fra ´næsten´ alle Serie A hold til næste sæson.
Men du må da bare købe Canal + sport kanalerne, hvis du er så utilfreds?
jeg har canal + sport. og de viser ikke3 italienske kampe hver weekend. nogle gange har de enda ikke vist nogle. de viser meget mere premier legue. sidste år viste de mere serie a. i år viser de sku en engelsk bundkamp 2 gange på en dag.
ps. det er utroligt hvor hurtigt folk bliver sure og skriver provokerende indlæg.
ingen grund til at lyde så irriteret liam ?
men ligemeget :).
kom så san curci.
tager nogen ind til København og ser Chievo- Roma på søndag ?
Er der nogen der ved hvordan ligaen afgøres? Er det målscore eller indbyrdes opgør?
Jeg har ikke haft held til at opklare det.
Canal+ har ikke rettighederne til Premier League næste sæson, så der vil helt sikkert blive sendt mere serie A :-)
[Rettet af: Von_goal - 11/05/10 - 09:49]
Sascha_c, det er indbyrdes opgør der tæller, hvis to hold har lige mange point, når sidste kamp er spillet. Og her står Roma som bekendt bedst.
God nyhed Von G. Jeg er i den grad træt af engelsk fodbold - og ja det må alt andet lige betyde flere serie a kampe på C+ :)
[Rettet af: mlp09 - 11/05/10 - 13:04]
Jeg er skam hverken sur eller irriteret. Giver dig bare ikke ret i hvad du skriver. Canal + sender da ALTID Serie A i weekenden!
Men selvfølgelig ser jeg den et sted i København. Vi skal bare lige finde et sted som vi allesammen kan blive enige om.
[Rettet af: Liam Gallagher - 11/05/10 - 17:33]
Jeg er frisk på at tage til det københavnske og slutte sæson af på en god måde! Har drømt de sidste nætter, at Inter spiller uafgjort, så vi render med titlen :D håber da virkelig det holder stik!
Men folk må lige skrive hva de gør - jeg er klar.. Tror da også Canal + viser den eller Inters kamp, så det er bare at mødes, Pub og Sport måske?
Canal + viser Inters kamp og så med goalshow fra Siena-Roma under kampen. Sådan gør de altid.
Pub og Sport er også mit bedste bud. Men Cafe Sporten er også et godt bud. Måske man lige skal høre hvad Inter fansene gør? Det sidste bud er Magraths på Østerbro, som man helt sikkert kunne lave en aftale med, så vi får den på storskærm og billige øl.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0