Kategori: Kampe
Den her kamp fortjener sgu en kamptråd. Vinder Inter, så ender mesterskabet formentlig i Milano. Snubler de derimod og mister point til Lazio, så er jeg sikker på at mesterskabet kommer til Rom.
Atalantas kamp mod Bologna her kl 15.00 bliver i øvrigt yderst interessant!
Og så kommer den.... puha..... FORZA LAZIO!
Damn hvor vil jeg græde af grin når Inter taber den næste.. Og taber Champion League...
Forza:
Bayern
Chievo
Siena
!
Og specielt ROMA!
Altså i det mindste er jeg sikker på Chievo vil kæmpe til det sidste :D
Chievo er heller ikke mega ring.. de har slået hold som Fiorentina, Juventus og Palermo i den her sæson..
altså der større chance for Chievo tager point fra Inter, end at Lazio gjorde idag..
Hvis du Ilsemprelaziale stadig kigger, så vil jeg gerne give mig respekt for at du kommer ind og skriver sagligt, og ikke prøver at provokere.
Mht. til derbyet, så er der intet som roma har gjort, som burde være kørt op. Det er et derby, og tottis fingre er lidt ligegyldige, og burde ikke får folk op i det røde felt. Hvad når di canio heiler? (eller da han gjorde)
Men ja, håber virkelig du tager afstand for lazios fans idag. pinligt og skandaløst- buh af sine egne spillere og holde med modstanderen, why???
HADER I ROMA MERE END I ELSKER LAZIO?
Hvor er stoltheden?
men forstår dig, men vi har stadig vores stolthed, og lazio får jeres såkaldte hævn på en skadaløst og pinlig måde . (set med lazio briller)
Forza siena og curci ja
TottiTheBest..
Man kan næste sige at alt kan gøre det bedre i forhold til Lazio i dag ;)
Forresten, vi skal bare fucking slå Inter på onsdag!! ellers går jeg amok!! :D
Årh... Same shit here.. Men det gør vi ikke !
Inter er nået langt..
Coppa italia..
Champions League..
Serie A..
men jeg tør godt sætte en 10'er på at de ikke vinder noget af det ;)
du er godt nok sjov var andersroma ? gå ind og hyg dig med lazios fans hvis det er så stor humor.
vi SKAL!! vinde over inter på onsdag. drengene har fortjent at vinde noget!! kom så Roma kæmp til døden!!!
Rigtig fed blog fra Football-Italia: http://football-italia.net/blogs/sc111.html
Elsker afslutningen. Fedt skrevet:
On the strength of this performance and on seeing how unlucky Atalanta were to be pegged back by Bologna, I have absolutely no qualms in saying I really, really, really hope Lazio get relegated. They don’t deserve to be in Serie A and it will be good riddance to their small-minded supporters. Send them to play their local derbies with Frosinone, at least then they'll be the 'big shots' in town.
haha nice one. ja frosinone - lazio.
Haha :D Super skrevet !
GENIALT !
Hej igen!
Jeg fik ikke lige tid til at svare paa de mange posts jeg fik. Men i kender vel alle den her " et billede siger mere end tusind ord ". Saa jeg har ikke taenkt mig at skrive saa meget her, men bare forholde mig til at i allesammen mener at det stunt vi lavede med at holde med Inter og fejre deres scoringer, det ville roma fans ALDRIG nogensinde goere.
Vi har faktisk haft en omvendt situation. Lazio kaempede mod juve og milan om scudettoen og Roma skulle spille imod juve paa hjemmebane. Roma kommer foran og ja, i kan selv holde oeje med tilskuerpladserne. Romas fans jublede da juve udlignede og bragte sig foran.
http://www.youtube.com/watch?v=033Csc4rPoc&feature=player_embedded
At det er et gammelt klip betyder intet, fan kultur er stadig fan kultur ikke sandt? Haaber at der er nogen italiensk kyndige herinde der vil tage sig tid til at oversaette det saa i ikke bare lytter til mine beskidte lazio ord :D
Igen, det er ikke provokerende ment. Jeg synes bare det er fair at alle facts kommer paa bordet!
Lazio spiller sviner egne fans!
http://onside.dk/nyheder/lazio-profil-revser-egne-fans
Av av Ilsemprelaziale.. Det er skam stadig fan kultur.. Men sådan et den ikke mere tror jeg :)
Det som lazio lavede, hører slet ikke til..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0