Kategori: Kampe
Selvom vi ikke ligger nummer 1, skal vi fortsætte kampen, for det kan lade sig gøre! Om en time møder vi Parma, i en kamp som ikke bliver nem.. Roma skal rejse sig efter at have smidt førstepladsen sidste weekend, og det er nu spillerne virkelig skal vise deres klasse!
Jeg tror og håber på det endnu - Forza Lazio! (Kun i denne weekend)
Det ligner en velkendt 4-2-3-1:
Julio Sergio
Cassetti, Burdisso, Juan, Riise
Pizarro, De Rossi
Menez, Perrotta, Vuci
Totti
Og jeg tror på vi hiver en 2-0 sejr hjem!
Kampen bliver vist på bet356 - God kamp Roma fans, lad os så tage den første plads tilbage!
så sker det igen.
Ahh, rolig nu.
hallo rolig...intet er tabt, og vi taber heller ikke nogen point. Vi vinder selvfølgelig.
Forza Roma!
Dejligt at se den gamle Taddei igen :D
Ja det er den Taddei vi kender!
Nu er det sikkert!!!!
Haha så trækker Totti et rødt kort!
5min?? Helt sikkert.
ja da. det skal jo hjælpe inter. det er helt normalt
5 min... Gider i ..
Og flot spil af Totti I dag! Og Taddei!
vigtig sejr
det bliver spædende at se om lazio spiller lige så godt som parma gjordet idag. jeg glæder mig til at se det
SÅ har spillerne sku gjort hvad de kunne.. nu kan vi kun vente og håbe! Kom Så Lazio!
Dejligt at se Totti tilbage som vi kender ham, med en kasse og en assist! også rigtig godt spil af Taddei, hvis han lover han kan fortsætte med det spil, skal han da have en ny kontrakt!
selvom parma ikke havde noget at spille for. kæmpede de alt hvad de kunne. lad os se om lazio gør det samme
jeg er virkelig glad for et se toni spille, som han gjorde i dag. nogle kampe er han meget boksspiller/targetman. men han har virkelig en fysik, som kan vinde mange bolde. klart en af de bedre kampe for ham, virkelig en fordel, når han går med længere tilbage, så både ham og totti kan følges op ad banen. synes bestemt roma har dele af kampen, hvor alt er som en leg, men så kommer biabiany, som jo nærmest er theo walcott på speed. heldigvis blev han lidt mere afdæmpet, da han mødte juan ude på højre flanken og blev sendt i jorden efter en virkelig god tackling. uden ham tror jeg parma havde været walkover.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0