Kategori: Kampe
I aften spiller de derby di Italia. Lad os bede til at juventus had til inter, pågrund af alt det her calciopoli der er oppe igen, kan komme os til gode. bare en uafgjort ville være perfekt.
kom så Juve vis inter alt jeres had!!!
ville hører jer andre, om i tror det er realistisk at juve kan tage point fra inter i denne kamp.
[Rettet af: TottiErMejo - 16/04/10 - 17:58]
Lort.. ellers godt sat ind, desværre.
Kalder du det for film TottiErMejo?
Jeg vil altså mene, det var lige før der skulle havde været rødt kort.. Chiellini ramte jo SLET IKKE bolden, kun benene på stankovic (hader ham)!
der er ingen tvivl om at dommeren har en finger med i inters sejr... 11 mod 11 var jeg ikke sikker på at juve ville tabe. og inter for alle frispark. tror ikke juve har fået 1 frispark i 2 halvleg
flot snejder!!
Ja, det har du så ret i.. Men altså det frispark Chiellini lavede på stankovic, det var rimelig klart..
totti the best. fik inter rødt kort. da de
slagtede Romas spillere gang på gang ? jeg siger ikke at juve ikke har lavet nogle grimme nogle, men inter har lavet så mange ting der var slemmere!! er så træt af inters dommerhjælp!!
[Rettet af: TottiErMejo - 16/04/10 - 22:29]
Det er jeg så helt enig i med dig.. enhver der har fulgt lidt med i italiensk fodbold, ved at begge Milano klubber snyder hele tiden!
Nej hvor er du da Subjektiv TottiErMejo.. Dommeren har ikke noget med Inter's kommende sejr idag at gøre med, Juventus sutter fælt.
[Rettet af: KoldingFC - 16/04/10 - 22:32]
nice dukkert milito
kolding fc. juve spillede ikke så dårligt da de var 11 mod 11. og jeg snakker ikke kun om idag. jeg snakker om år. år hvor inter lige har fået lidt mere end alle andre
første frispark til juve i 2 halvleg
haha 3 min!! med alle di frispark. det er jo en hån!!!
haha onter fører 2-0 så kommer kompensations gule kort til ballotelli
hehe man skulle næsten tro at nogle her inde hader juventus så meget at de holder med inter mod juve, også selvom det går ud over Roma :D.
det er kun en joke. er bare sur over resultatet.. skal lige falde til ro :)
hahahaha :D:D
Du ellers ikke den eneste der klager over gårdagens dommer :D
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/04/16/1881926/giorgio-chiellini-rues-refereeing-decisions-after-inter
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0