Kategori: Kampe
6 kampe tilbage i Serie A, og kun 1 point op til Inter. Det ser stadig rigtig godt ud for Roma og mod et dårligt udehold som Atalanta burde en sejr være inden for rækkevidde. Inter møder Fioretina og AC Milan tager imod Catania
Kampen spilles søndag kl 15.00
Optakt
Forza Roma
God kamp!
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:45]
ja det er så lækkert.....Rooooooooooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaa
nr UNO
:P nu SKAL juve mindst have uafgjort mod Inter, jeg tror nemlig ikke det bliver let mod Lazio.
Bold.dk har ikke updateret i et stykke tid, så vi kommer nok ikke til at vente særlig længe på det
AS ROMA Numero Uno
111111111111111!!!!!!!!!!!
FANTASTISK!!
sku vi til Rom? ;)
[Rettet af: Jonas - 11/04/10 - 17:04]
Ja nu er der ingen vej tilbage! Vi skal til Rom og feste!
Stillingen i Serie A UNO UNO UNO !!!!
[Rettet af: geggeri - 11/04/10 - 17:13]
Hvis Inter smider point mod Juve næste weekend og vi vinder over Lazio, så tager jeg sku med til Rom!
jeg er helt sikker jeg også er klar på en tur til roma, om det så bliver d.16 eller mod sampdoria/Cagliari betyder ikke så meget for mig!
lazio - Roma på søndag, bliver nok den mest nervepirrende kamp i år
Er os GANSKE enig med dig Kvistus,
Lazio-Roma bliver på INGEN SOM HELST måde let ! Det bliver endnu svære end sidste derby! Lazio har efterhånden reddet sig, men tro mig, de vil gøre ALT for at undgå at mesterskabet går til Roma ! Den kamp bliver vanvittig!
[Rettet af: mexes - 12/04/10 - 00:23]
Så vidt hvad jeg kan læse skriver Kvistus at det ikke bliver let ;-)
Det bliver for vildt med Lazio.
Men Inter har altså også lige Juventus at nuppe, som jeg godt kunne forestille mig blev uafgjort. Og så har vi altså stadig råd til at tabte eller lave uafgjort selv :)
Men Roma vinder selvfølgelig? Hvorfor kommer andet på tanke?! ;)
Roma 4ever
Ud over at kampen mod Atalanta gav første pladsen i Serie A, så har der aldrig været flere besøgende på as-roma.dk som der var i går!
Liam - dette skyldes at de har fået ny side og nyt forum, hvilket virker rigtigt godt... Så helt døde er de nu ikke, de lever faktisk i bedste velgående :-) Men så længe vi slår dem i serie A så fuck det!
Til dem der synes det kunne være sjovt at se den nye site hedder den www.interclub.dk
[Rettet af: andersroma - 12/04/10 - 22:57]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4