Kategori: Kampe
Hej
Jeg skal til Rom på fredag og har selvfølgelig planlagt at ta ind og se kampen mod Atalanta på søndag. Det kan jo være dagen hvor vi tar 1. pladsen:)
Jeg har ikke bestilt billet da jeg regner med at der er masser af plads, eller hva?
Er begyndt at tvivle på om var en god idé at vente..
Nogen der ved hvor man evt. kan se hvor mange billetter der er tilbage, eller skal jeg bare håbe på det bedste?
Det er min første gang i Rom, så det ville være fedt hvis der var nogen der har nogle gode råd og fif...
No Totti No Party!!!!
[Rettet af: geggeri - 10/04/10 - 14:56]
Jeg tror heller ikke at Fiorentina vil lade Inter vinde..
Forresten nogle der ved om kampen mod Nazio vises på skærmen? Burde være et opgør som evt. en canal 9 kunne vise.
Tror altså heller ikke på Fiorentina bare lader Inter vinde, de har jo også meget at spille for!
Lazio - Roma bliver vist på Canal + sport 1--
Satans.. så må det blive over nettet. Medmindre nogle fra København er friske på, at se den på sportsbar?
Selvfølgelig. Vi tager da bare på Pub og Sport og giver den gas!!
Lyder godt Liam. Så må vi lige aftale nærmere når vi nærmer os.
mente bare det var målscoren der talte først....men en om kamp hvis vi ender A point med Inter....lyder vildt har jeg ikke hørt om.....
men nu skal viola bare vinde i aften og vi vinder resten så er den hjemme....
hvis vi ender A point er det Roma der vinder fordi vi er bedre inbyrdes
Som jeg ved det, er det ligesom Buan siger..
altså at de 2 hold der ender a point på første pladsen, spiller mod hinanden i 2 kampe om mesterskabet..
Nej! De regler har ikke været der et par år nu! Ender vi a point med Inter, så er det indbyrdes der tæller.
@liam:
Så vidt jeg ved er det faktisk målscoren der tæller først.
Fra wikipedia:
"Rules for classification: 1st points; 2nd goal difference; 3rd goals scored."
Serie A 2009-2010
Det er jeg næsten sikker på er forkert. Har selv læst i La Gazzetta at det er indbyrdes opgør der tæller, hvilket gør Romas situation ret gunstig i forhold til Inter. Det kan da heller ikke passe (som der står) at antal scorede mål tæller mere end indbyrdes?
Som Geggeri også siger er jeg næsten sikker på at det er lavet om i år, desværre... Samme kunne ses på Lega Calcio da vi var af point - kan ikke huske med hvem - :-) Kom så drenge!!! FORZA ROMA
Hvis det er målforskellen der tæller, er vi jo nød til at vinde 5-0 idag :)
ser alle de der sports programmer på italiensk tv. og de siger hvis inter og Roma kommer a point, er det Roma der vinder fordi vi er bedre indbyrdes. hvis roma milan kommer a point er det milan der vinder, hvis det er inter og milan er det inter. og af en eller anden grund hvis de alle 3 har samme point er det inter der vinder
Ifølge Football Manager, som godt nok er et spil, men plejer af have styr på deres ting - så tæller indbyrdes opgør først.. Så det tror jeg på :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0