Kategori: Kampe
I morgen aften spiller Roma på udebane mod Viola.
Vi er inde i den bedste periode i denne sæson og mod et Viola hold, der kun har 1 sejr i de seneste 5 kampe, så skal der en sejr til.
Vi er uden Toni og Burdisso, og 3-kløveret Mexes, De Rossi og Totti er små skadet.
Optakten
Kampen sendes på
Canal+ Sport 1
Bet365
Forza Roma
God Kamp
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:47]
ville gerne vide hvor man se den på netttet
på bet365
Hvor er det vildt og fantastisk! Vi ligner mere og mere et storhold - når nu vi også begynder at hive sejre hjem, når vi spiller så skidt! Tak til Julio, Mexes og Juan som holder os inde i kampen! også rigtig god kamp af Motta, som snart må have bidt sig fast!
Nu ligger vi 2. og hvor er det dejligt at være Roma fan <3 nøj hvor jeg glæder mig til at tage derned på fredag!
Nåå.. Men det er forskelligt hvor jeg ser den.. Den her var okay grafik men lorte lyd
Ja tak det er så vigtige 3 point!!!!!!!!!!!! Men skyd dog baptista! ufatligt at han skal bruge så lang tid på at orientere sig om der er andre med i feltet.. hvorefter og miste den sker sku for ofte!!! han har sku da trods alt været i gamet i en del år!
Årh dejlig kamp drenge ;) Nice ! selvom vi spiller af ** til så kan vi vinde.. Det lover godt !
Gevinst: 1.006,25
Hvor jeg dog elsker den klub mere og mere og mere :)
ok lyden er heller ikk så vigtig, men tak. og hvilken top doller sejr
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/article1295437.ece
HAHA :D
Vi har alt med os for tiden! Hvor er det fantastisk. Så den på en bar hvor der primært var Viola fans. Ren nydelse at se deres forstenede ansigter efter kampen!
I den situation hvor De Silvestri vælger at bænke bolden langt over, istedet for i mål, er der faktisk frispark på Riise, som man først tror falder.. Prøv selv at se highlights fra kampen, har lagt dem ind under videoer.. Derfor er det sku meget godt han brænder - ellers var der blevet ballade.. Og mener altså at der er offside på Vargas - men tjek det selv..
Hold da kæft hvor stod Sergio bare Klasse o.O Det jo helt vildt :D
ja der var klart frispark til Riise....
men lækkert vi endelig kunne vinde over Viola på deres hjemmebane er ved at være langtid siden i Serie A
http://www.youtube.com/watch?v=P1m2ptL15dA&feature=related
Fantastisk video :)
tjek fansene ved 1:06 smukt syn!
FORZA ROMA !!! :')
Hvor er det fedt at se hvor meget De Rossi nyder det!!!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0