Kategori: Kampe
Så skal vi til det. Lørdag aften skal der drikkes godt med fadøl og heppes på vores elskede Roma, når det kriseramte og sårede dyr fra Juventus skal ned med nakken! Den nuværende form in mente, gør at jeg vil udråbe os som svage favoritter, selvom det foregår i Torino.
Totti er efter en længere skadespause meldt klar og forventes at starte inde sammen med Toni og Vucinic i front. Dermed skal vi for første gang se Totti og Toni på banen sammen. Det har jeg personligt set meget frem til, og tror og håber på at T'N'T slår til mod Den Gamle Dame!".
Kom på Pub og Sport og giv den gas!!
Det er sådan en kamp der gør, at vi ikke er ude af mesterskabskampen!! Hold da op en aflevering, der så afsluttes så smukt, fedt mål. Nu skal MILAN bare vinde i morgen og så er vi med igen! Otte point, det kan sagtens hentes, vi skal bare holde formen og de to Milanohold får gummiben!! Fed afslutning på en lørdag aften!! GRAZIE ROMA
Jeg sidder her og ryster over det hele!!! Min fejring af Riises mål og perlen af en aflevering fra Pizarro varede længere end den gjorde for Romas spillere!!! FUCK HVOR ER DET HER BARE LÆKKERT!!! FORZA ROMA!!!
LA ROMA NN SI DISCUTE.......................... SI AMA!!!!!!!!!!

3 dejlige på kontoen, fedt at vinde uden at spille nogen stor kamp (pizarro, juan vores bedste i dag. det er jo det alle klassehold gør, man kan ikke spille 30-40 storre kampe på en sæson, men hvis man kan vinde når man spiller på det jævne når man langt (lugter af champions league nu). nu skal mine kære juve venner ha mega røg tak RIISE
Hvor er det vigtigt!
Kommer ikke til at sove i nat - det her er for vildt! Er helt oppe og kører!
HVOR ER DET LANG TID SIDEN ROMA VANDT MOD JUVENTUS!!! VIGTIGT.
Egentlig skræmmende at se hvor ufarlige vi bliver inde i boksen når Toni ikke er der..
Vil ik sige at vi er HELT ufarlige.. Vi kan stadig godt være farlige selv om han ikke er der
Det var tydeligt at se hvor meget det mentale aspekt spillede ind i dag!
Det var et meget nervøst Roma hold igennem den første time.
De spillede med alt for meget respekt for Giuve, en unødvendig respekt i mine øjne!!!
Dejligt med 3 point, og lad os så få 6 point mod Siena og La Viola!
meget meget vigtig sejr den her utroligt vigtigt nu skal vi bar holde fast og kæmpe vider som mod Genoa så kan det ikke gå galt.... vi skal efter de milano klubber nu
http://www.youtube.com/watch?v=wsYtaC41SqQ
Så kan Werge og Frimann godt pakke sammen og bøje sig i støvet for en HELT neutral kommentator ;)
hold kæft det er en fed aften det her drenge.. jeg må indrømme at jeg var sortsynet i starten - specielt efter første halvleg.. Men sikke en moral holdet udviser igen, igen.. Det må man sku gi Ranieri - han har sku formået at sparke gejst og selvsikkerhed ind på holdet.
- Tvunget til udskiftning efter 2min af manden som var udset til at score aftenens mål efter 2min.
- Spiller i det hele taget en elendig første time..
- Kommer bagud og ser ikke alt for godt ud over hele linjen!
At man kan samle sig sammen og alligevel levere en vaskeægte fighter indsats og på den måde tvinge den gamle dame på knæ er sku flot..
Mit Roma hjerte brænder som aldrig før og det er i den grad vores til at sole os i succes. Men for faen den er tæt den top. De næste to spillerunder blir meget afgørende.. 6pts TAK.. intet mindre beder vi om...

Er også først lige kommet hjem nu ;) efter at have set den med nogle Roma fans her i Jylland, i Kolding.
Perfekt aften, men damn hvor er jeg dog fuld :D
hold kæft en dejlig morgen af vågne op til.. Kampen igår sidder dugfrisk på nethinden - ikke mindst Pizarros fantastiske oplæg.. Han laver først en kanon takling og vinder bolden, tager 6-7meter og serverer en sukkerbold i hovedet på vores dejlige nordmand :)
FORZA ROMA FORZA..
[Rettet af: Montella - 24/01/10 - 11:13]
Fulgte kampen fra text tv fra hospitalet hvor min søn
var indlagt....et meget meget smukt øjeblik da John Arne
Riise's scoring klikkende ind på side 260.....
TAK!
Altid Roma!
Også tak til Riise herfra! En helt fantastisk 2. halvleg hvor vi heldigvis havde heldet på vores side!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0