Kategori: Kampe
Ingen tråd eller optakt igen. Mon ikke EDF ryger hvis det går galt i aften?
20 min gået - 1-0 til Genoa...
Forza Roma!
Elendig første halvleg hvor Robin vel laver årets drop og det eneste gode var Kluiverts mål
Der skal fandme sparkes noget mere energi ind i spillerne til 2. Halvleg
Efter denne halvleg, sammen med alle de andre dårlige kampe vi har spillet denne sæson, så mener jeg at EDF skal fyres efter kampen, sejr eller ej!
Hold da kæft vi er dårlige! Intet hænger sammen, Genoa kan spille sig igennem så nemt som ingen ting, det helt vildt så dårligt vores forsvar er. Jeg tror det er det dårligste Roma hold jeg har set i alle de år jeg har været Roma fan, kombiner det med en komplet retarderet træner, så er det dømt til at gå galt!
Olsen vil af med EdF...
Olsen... hva laver han dog som målmand i Roma
VAR reddede ham men hold da kæft nogle drops
Håber at vågne imorgen til nyheden om at EDF og Monchi er blevet fyret
Cristante måtte gerne ha scoret på frit mål, så vi ikke skulle bide negle til sidst... Umiddelbart også heldigt, at Genoa ikke får straffe på skubbet fra Florenzi til sidst. Skønt med 3 point, men det er ikke flot.
Ufatteligt at de skal summe så meget rundt omkring vores lille felt så mange gange til sidst, vi skiller slet ikke bold.
Elzerbe:
Det havde været vildt heldigt, hvis Cristante havde fået drejet den ind. Han kommer i høj fart, skal skyde bolden modsat, hvor han har balancen.
Men Ünders var større i starten af 2.h. Hvor end det var utroligt, han ikke formåede at smide den bold ind.
Cristante MOM, formationen passer tydeligvis godt til ham, hvilket han også spillede i Atalanta. Men resten af holdet, var knap så glad for den. Især defensiven havde det hårdt, hvor forsvaret tillod den ene store chance efter det andet.
Desuden, så Florenzi væk fra forsvaret, han duer ikke som back, det må trænerne snart forstå. Smid ham ind som Mezzalla, hvor vi gøre brug af han driv med bolden og engergiske løb inde i feltet.
3-4-3 er afprøvet, håber bestemt ikkke, det er opstillingen mod Juve. Det er en gratis kamp, jeg ikke forventer noget fra, så skal der en ny træner ind, så kunne han passe med at få et gratis skud der.
Negativt: Olsen, og første halvleg. Samt hvordan vi pakker os til sidst!
Positivt: Cristante. Han tager mere og mere ansvar og ligner snart spilleren fra Atalanta sidste sæson. Kan han holde den formkurve og vi får DDR og Pellegrini retur på samme niveau, så har vi en konkurrence dygtig midtbane igen. Dejligt at se vores angribere være første forsvarskæde i dag. Samt se gløden i DDRs øjne ved scoringen. Det er fandme det vi mangler.
Forza Roma!
Holdet mangler noget vildskab, de ser så skrøbelige ud.
Jeg har altid en følelse af, de andre hold ikke rigtig frygter Roma. Det oplever jeg ikke, når jeg ser Inter, Napoli og Juve spiller, der sidder jeg med en følelse af, modstanderne frygter dem, og at de altid vil score til sidst.
[Rettet af: Lamela - 16/12/2018 - 22:56]
https://www.football-italia.net/132144/rock-bottom-roma
Hahaha fantastisk sjov læsning
Det er faktisk helt rart med en Roma sejr! Jeg har dog stadigvæk ikke meget tiltro til EDF.
Calciomercato estivo 2026
130
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0