Kategori: Kampe
Lækkert vejr i Firenze.
Emerson endelig tilbage i truppen og med på bænken idag. Strootman og DDR spares
Erstattes af Gonalons og Pellegrini
Gerson!!! Yeah
Puha Kolarov og Fazio ser tunge ud i dag. Vores defensiv ligner Roma classic. Vi må have DDR ind og give lidt ro.
Meget mere kontrolleret indsats i anden halvleg. Flot kamp endnu engang. Vi nærmer os toppen!
Hvad synes i om Dzeko idag?
Gennembrud for Gerson. Giftigt vebstreben den dreng har. Defrel kan bare ikke score.
Godkendt indsats. Meget bedre efter pausen
Min MOM er Nainggolan.
Dzeko gør det sublimt - Alle vi møder sætter deres forsvar efter ham, hvilket giver vores fløje så uhyggelig meget plads!
En kontrolleret 4-2 ude mod Viola.
Det er altså nye tider!
Forza Roma
Kæmpe ros til EDF. Rotation med succes
Alle giver sig max hver kamp. Lækkert med pointtab til Inter og Napoli og Lazio også med en udsat kamp.
Helt enig med Ninja som MoM. Han var tilbage i sit vilde arbejdsraseri. Vi har en dejlig bred trup i år. Nu mangler vi bare Schick, der kan rotere lidt med Dzeko, når han har brug for et hvil. Alisson er en dejlig solid målmand. Jeg har endnu til gode at savne Woj.
Kolarov skal også have et hvil engang imellem så godt at se Emerson er tilbage.
Ninja var her der alle vegne idag. Sinddsyg en fighter. Vinder jo alle dueller og overraskende hurtig med bolden
Ellers må Defrel ryge på spids når Dzeko skal ha et hvil. Jeg synes Dzeko så træt ud idag men igen jeg er ikke den største fan af ham. Han kæmpede godt idag men tung i omgang med bolden idag. Godt der er andre der tager over når Dzeko gemmer målene til det romerske derby!!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0