Kategori: Generelt
Efter at have læst asroma87's ord fra Roma-Juve tråden, så følte jeg lige at starte en dicideret tråd omkring Totti og hans potentielle karrierestop.
Som asroma87 skriver, så synes bestemt også, at Totti skulle være stoppet sidste år - især set i bagklogsskabets klare lys. Han havde nemlig en rigtig flot sæson, med afgørende scoringer.
Jeg elsker Totti, ligesom alle jer andre. Den største gennem tiden. Men vi må også bare kigge på sæsonen her og nu, og især vigtigheden af at slutte godt.
Jeg kan ikke lade være med at tænke scenariet, at vi er tvunget til at slå Genoa i sidste runde for at sikre os 2. pladsen, hvad gør vi?
Skal Totti state? Skal han ind og få 30 min? Skal han have 10-20 min?
Skal vi sætte Tottis fest-dag, aka. #tottiday, over det sportslige i den kamp?
Jeg er glad for ikke at være i Spallettis sko, og jeg forstår godt hans frustrationer. Totti fylder for meget. For hans niveau bertter ikke længere til ret meget tid på banen.
Som jeg har set det, så har han kun mistet bolde i hans seneste 3-5 indhop. Bidraget med intet. Det er bare kolde facts. Og jeg må sige, at også føler, at han har fyldt for meget i år. Selvfølgelig skal han hyldes - indiskutabelt. Men der er simpelthen for meget negativitet medfulgt. Hvis vi ikke har sikret os 2. pladsen inden sidste runde, så synes jeg ikke, at han skal starte inde mod Genoa.
Drømmescenariet må være, at vi sikre os sølvet i næste runde, således at sidste kamp bliver sportsligt-ligegyldigt, og #tottiday kan blive en stor festdag, med fyldt Olimpico, Totti fra start og med en hyldest udskiftning i de sidste minutter.
Alterantivt kan vi håbe, at vi får opbygget en solid føring i kampen, og Totti deraf kan få løbet de sidste meter på det Olympiske stadion.
Er ingen af disse scenarier tilfældet, så kan jeg kun sige, at jeg virkelig er glad for, at jeg ikke er i Spallettis sko.
Ift. Spalletti, så synes jeg ikke har han gjort noget forkert og generelt håndteret situtationen fornuftigt - DOG eneste minus, at Totti selvfølgelig ikke kom ind på San Siro mod Milan. Det skulle han klart have været.
Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at Totti tager en sæson mere. Fristet til at sige, at jeg heller ikke håber det. For hans tid er forbi og tiden til at 'give slip' er kommet.
Grazie Capitano!
Også Milans tifosi sendte en hilsen forleden - Billede
Håber vi kommer stort foran tidligt på søndag, så kongen kan komme på banen og få 2. halvleg med.
God stil hele vejen rundt.
Det er lidt et dilemma, hvordan tingene skal ordnes på søndag.
For vi burde kunne slå Genoa (som intet har at spille for) sikkert både med og uden Totti.
Ikke at det er ligeså vigtigt som Totti, men Dzeko føler jeg også man har et ansvar overfor, da han jo kæmper for topscoreværdigheden, som selvfølgelig betyder meget for en angriber.
Jeg tror vi kommer til at gøre det sådan, at Totti starter ude og så får han lov til at føre holdet på banen (nok med børnene i hånden), som er set andre steder. Og så kommer han ind tidligt i 2. halvleg, hvor vi forhåbentlig er foran. Måske han skal skiftes ud igen til sidst? Virker dog meget at bruge to udskiftninger på det.
Håber faktisk at han starter inde og så måske bliver taget ud i starten af 2. halvleg.
Daje Capitano!
Håber også Francesco starter, men den er godt nok svær for Spalletti... Måske Dzeko og Totti på samme tid? Det bliver også svært at få skruet sammen.
[Rettet af: Sofus - 22/05/2017 - 13:32]
Jeg tror at Genoa er gået på sommerferie nu de intet har at spille for, og de giver plads til nogen af de spiller som ikke har fået så meget spilletid, samt måske fremtidens Genoa spiller får tid på banen....
Jeg er 99% sikker på at der bliver plads til at TOTTI kan komme på banen i god tid samt han også får scoret en basse eller 2
Forza Roma
Roma v Genoa vises ikke i tv
Skandaløst
Gode streams ønskes
Jeg vil næsten hellere have det sådan. Så kan den ses på Viaplay og forhåbentlig kommenteret af Richard Whittle
Der står at TV3 sport 2 viser den?
Ja men først en halv time inde i opgøret
Useriøs prioritering.
Havde det været en PL legende der takkede af og kampen ikke blev vist fra start var jorden gået under men det er jo bare Totti og serie A
Det jo udbud og efterspørgsel.
Ja det er jeg med på men at foretrække Sampdoria v Napoli hvor en af spillets legender stopper i en anden kamp?
http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-103111&menu=news-all
Nogle der ved hvor man kan se ceremonien henne?
Det var det mest rørende indenfor fodbold jeg nogensinde har set.
Smuk afsked.
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99