Login
Glemt password Opret bruger

DERBY SEMIFINALE: LAZIO - ROMA

Kategori: Generelt

Sofus
3107 indlæg.
d. 01/03/17 20:44

Hvad sker der herinde? Eller rettere, hvorfor sker der ikke noget?

Ingen optakt til derby?! Roma-Lazio i semifinalen og måske en af sæsonens vigtigste kampe, som er delt over to omgange.

Romas 11 startere:

Allison
Rudiger - Fazio - Manolas
Peres - Paredes - Strootman - Emerson
Nainggolan - Salah
Dzeko

I mine øjne nogenlunde stærkeste opstilling, hvis nu man byttede Paredes med De Rossi, og Szszesny med Allison.

FORZA ROMA!

1

59971Cools
691 indlæg.
d. 01. marts 2017

LInk? Anyone? :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. marts 2017

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 01. marts 2017

Reddit stream

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Immobile er farlig og vi er passive...

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

as said

59971Cools
691 indlæg.
d. 01. marts 2017

Utroligt hvordan vi har spillet så godt i mange kampe, og så nu ligner vi et hold der slet ikke kan spille bold... Vi må håbe de finder sig selv i 2. halvleg så vi kan få et godt resultat med...

Av Dzeko...

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Nøjnøjnøj Fazio bliver kørt over. Ligner ikke den sikre stopper vi har set hele sæsonen

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. marts 2017

De har lukket os godt ned, vi har svært finde de rigtige huller. Så har de en hyper farlig Anderson oppe front.

Desuden ser forsvaret anderledes Shaky ud i aften.

Og Edin har ikke lige de bedste betingelser, men fedt at han prøver at nå dem.

[Rettet af: Lamela - 01/03/2017 - 21:24]

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Stemningen er godt nok ikke derby-værdig, hvor mange er der? 25.000?

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 01. marts 2017

Ser frem til Nainggolan laver en glidende tackling på Inzaghi

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Håbløs første halvleg.

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 01. marts 2017

Vi efterlader store rum idag og Fazio ser dum ud pga forsvaret ingen hjælp får idag.
Mærkeligt vi ser så sløje ud defensivt efter mange solide kampe men hep det er jo Roma

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. marts 2017

Efter Lazios rant på Rudiger:

Announcement: Game will be suspended if racist chants continue. Liveblog football-italia.net/99066/coppa-li… #LazioRoma #CoppaItalia #TIMCup

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Syntes Peres har været helt væk både offensivt og defensivt, og det er også derude de kommer igennem gang på gang. Hold op hvor jeg savner Florenzi.

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

@Lamela

Dit link duer ikke, men hold nu op, hvor er det også pinligt at høre på. De får forhåbentlig som minimum en ordentlig bøde. Usmageligt.

mexes
2516 indlæg.
d. 01. marts 2017

Vi er nød til at lægge en større indsats for anden halvleg ind, hvis vi skal have noget med i aften. Lazio spillerne har kæmpet mere for det i 1 halvleg. Håber på et andet Roma hold efter pausen.

Daje !

JonasS
228 indlæg.
d. 01. marts 2017

Curva nord ser godt proppet ud! Godt tegn, ishh...

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. marts 2017

Puha, det ligner alibi fodbold fra mange af dem. De laver helt ubegribeligt banale fejl gang på gang. Forsvaret spiller noget halv arrogant nonchalant bold. Kom nu lige boys. Forventer ikke en sejr, et mål er rigeligt til hjemme kampen.

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 01. marts 2017

Salah må ud!!
2-0 snart

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Vel nok den dårligste hele time fodbold vi har spillet i denne sæson.

Lund
466 indlæg.
d. 01. marts 2017

Folk kan slette ikke ramme hinanden i dag, og der er for langt mellem kæderne. Jeg synes, at der er en bedre balance på holdet, når De Rossi spiller frem for Paredes, selvom jeg må erkende, at sidstnævnte langsomt ser bedre og bedre ud.

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

KOM NU ROMA

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Vi har jo ikke nogen plan udover at smide en høj bold op til midten..

mexes
2516 indlæg.
d. 01. marts 2017

Desværre fuld fortjent at vi er på vej til at tabe

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Fuldstændig fortjent. Hvor er det vildt at vi ikke har et alternativ til Peres. Han har hele tiden været det svage led men han bliver godt nok udstillet nu hvor holdet heller ikke præsterer.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. marts 2017

Bare et mål for fanden. Så kan vi godt tabe 2-1.

Føj, de står lavt.

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Til grin

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 01. marts 2017

Sjældent Manolas tørres så meget som han blev der!!! Fortjent vi taber idag
Desværre.

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Ingen kreativitet og ingen sammenhæng. Fortjent og pinligt nederlag.

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. marts 2017

Forza Francesco

JonasS
228 indlæg.
d. 01. marts 2017

Ufatteligt lavt bundniveau! Helt væk, er de - det er næsten årtiets bedste chance for metal i skabet!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. marts 2017

Vi tager den på hjemmebane.

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 01. marts 2017

Ahh Juve i finalen. Så stor er chancen heller ikke. Ser det vigtigere vi kommer med i cl næste sæson. Også økonomisk har vi brug for det. Savner stadig Pjanic.
Ingen kreativitet uden ham

asromadk
3796 indlæg.
d. 01. marts 2017

Jammerligt. Men fortjent. Flot kamp af Lazio, der viser sig bedre idag på samtlige parametre.

Det er bestemt ikke årtiets chance for metal - Juventus venter jo nok i finalen.

Nøj, hvor jeg er træt af lange bolde og dårlige indlæg.

Længe leve AS Roma, for evigt dømt til at være lige-ved-og-næsten, den evige 2'er.

Buonanotte!

mexes
2516 indlæg.
d. 02. marts 2017

Igår var skuffende, ingen tvivl om det.
Vi har leveret så mange gode præstationer mod topholdene i år og selvfølgelig måtte vi tabe til et andet godt hold på et tidspunkt. Det kan jeg sagtens også leve med. Lazio var også klart fortjente vindere igår - der gør det også lettere, at leve med synes jeg.
Det eneste og største øv er bare måden. Jeg synes vi manglede en vilje i høj grad igår. Og det er med vilje, at man skal vinde derby kampe. På det parameter var Lazio også bare bedre igår.

Men vi er selvfølgelig ikke ude endnu, omend det så meget svært ud. Håber på en trods reaktion mod Napoli og Lyon.

Op på hesten igen! Forza !!

Btw. Klart Fazios ringeste kamp i Roma trøjen.

Sofus
3107 indlæg.
d. 02. marts 2017

"the referee’s report confirms “repeated” racist noises aimed at Roma defender Antonio Rudiger, even after a statement over the tannoy system warned the game would be suspended if it continued.

Nonetheless, Lazio are not fined because it was “impossible to ascertain the number or percentage of the fans who joined in the chant.”

Wow. Vildt.

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 04. april 2017

Har sendt en optakt for flere timer siden men den er ikke publiceret desværre

Så går det snart løs!!!

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

ærgerligt, Tottithorsen. Der er desværre ikke meget gang i siden længere.

Nogen der har et godt link, evt. HD, som ikke lakker hele tiden?

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

HADER, HADER, HADER at man ikke kan se kampen ordentlig! Gav fandme gerne adskillige kroner for det... Åh!

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. april 2017

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. april 2017

Det var vel det

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. april 2017

Nu kommer der bare en masse gode slåskampe

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

Det hele blev tabt i sidste opgør. Lazio stiller sig bare ned idag og slår kontra, når muligheden byder sig.
Frygteligt klamt at se på, men det er effektivt, og det er os, som skal jagte et resultat.

Det bliver næsten helt umuligt at hente 4 mål.

Vi kan håbe at nervøsiteten som var for at lukke mål ind og at spillerne fra nu af spiller frit og uden noget at tabe

Montella9
279 indlæg.
d. 04. april 2017

Trist så er det formentlig farvel til Spalletti

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. april 2017

Det er nok game over, det værste er de piver rundt, som de var blevet skudt.

Målet: Skidt, meget skidt af Manolas igen. Han må ikke tabe den duel til immobile.

Spa stiller vel det mest optimale hold kampen, når vi nu skal jagte et mål. Det er bare svært, når modstanderen graver sig ned.

[Rettet af: Lamela - 04/04/2017 - 21:47]

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. april 2017

Man kan vel ikke klandre Lazio for at smide sig og grave sig ned. Det havde alle gjort.

Det virker desværre til et farvel til Spalletti hvis hans udtalelser holder vand. Ellers håber jeg fandme at vi får banket 3 kasser ind i 2. halvleg, selvom jeg ikke rigtig tror på det ;)

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. april 2017

Det er ikke umuligt, men deblå står dybt og er farlige på kontraer. Jeg tror Spal har truffet beslutningen for længst, han gav sig selv et vildt ultimatum, han har nok bare forberedt os allesammen på hans exit.

[Rettet af: Lamela - 04/04/2017 - 21:46]

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. april 2017

Salahs højreben er simpelthen for sløjt til det her niveau. I den anden ende venter Immobile bare på en kasse

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. april 2017

Som sagt ^^

asromadk
3796 indlæg.
d. 04. april 2017

Er vi så færdige med at lovprise LS snart, tak.

Det har været et skridt frem og et tilbage lige siden man droppede RG. Jeg siger ikke at man ikke kunne skifte træner, men grundlaget har aldrig været korrekt; de langsigtede overvejelser har aldrig vejet nok. Man går fra sæson til sæson og fra det ene lige-ved-og-næsten til det andet.

Nu må man snart taget klubben seriøs og se 10 år frem istedet for 2.

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

Vi har simpelthen bare ikke været gode nok over de to kampe. Længere er den desværre ikke. All in for sølvet nu.

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

Uenig asromadk.
Jeg synes slet ikke pointhøsten siden spallettis genkomst kan tolkes som andet end godt. At Juve er suveræne er jo ingen overraskelse og slet ikke forventeligt at vi kan spille op med. At vi har to grimme exit af coppa og Europæisk fodbold, er hvad det er, men ikke alene på Spa

1

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

Men synes dog det er bekymrende hvordan holdet præsterer, når de store kampe kommer!

asromadk
3796 indlæg.
d. 04. april 2017

Analogien til RG er der bare, synes jeg. Næste år bliver det vel det samme under LS - og først når LS har fået 3-4-5-6 år, så vil han være i stand til at have sat et seriøst aftryk på trup og præstationer. Men LS forsætter næppe så længe, og det er her problemet er. Om det er RG eller LS der 'kun' bliver 2-3, det er mig irrelevant. Før man har modet til at komme ud over de typiske 2-3 år, med op og nedture men med troen på en træner og et projekt, så kan man vende tingene.

Inden da, vil AS Roma nok forblive det AS Roma man har set i 10-15 år. Man er nødt til at finde modet snart til at have en træner i længere tid; en træner, som kan bygge ting op på lang sigt og ikke bare forvalte en trup.

1

Tottithorsen
4671 indlæg.
d. 04. april 2017

Send salah til Kina tak!! Han kan intet.

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

asromadk

Er vi så færdige med at lovprise LS snart, tak.

Det er jeg i og for sig også enig i. Men din kritik bør jo så mere rettes mod ledelsen.
Men helt enig i det du skriver. Det er også derfor jeg krydser alt hvad der krydser kan for, at vi lander Monchi. Det virker som en mere langsigtet plan med ham. Det er præcist hvad klubben har brug for.

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

Trods alt noget, at vi ikke taber kampen og vinder den, når det nu endelig er.

asromadk
3796 indlæg.
d. 04. april 2017

Ja, altså jeg er ikke engang ude med riven efter LS som sådan. At jeg så tror man havde været som minimum lige vidt med RG (med her med mere kontinuitet i bagagen), det er en anden ting.

Problemer er og bliver ledelsen. Men jeg håber også man får ændret det nu. Monchi tilbringer altså 17 år i Sevilla - det håber jeg han kunne komme til at gøre i AS Roma også. Der skal gang i ungdommen og der skal hentes trænere, som er med på ideen (så er det også nemmere at skifte ud hvis det endelig er).

Giv Monchi og Di Francesco (såfremt de kan arbejde sammen) +5,0 år, så er jeg sikker på at man får resultater. Og denne gang skal man ikke bakke ud efter 2,5 år når man 'kun' ligger nummer 4-5.

mexes
2516 indlæg.
d. 04. april 2017

Hvis Spa smutter, så er jeg også maks klar på en Di Francesco og Monchi combo.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma