Kategori: Generelt
Hvad sker der herinde? Eller rettere, hvorfor sker der ikke noget?
Ingen optakt til derby?! Roma-Lazio i semifinalen og måske en af sæsonens vigtigste kampe, som er delt over to omgange.
Romas 11 startere:
Allison
Rudiger - Fazio - Manolas
Peres - Paredes - Strootman - Emerson
Nainggolan - Salah
Dzeko
I mine øjne nogenlunde stærkeste opstilling, hvis nu man byttede Paredes med De Rossi, og Szszesny med Allison.
FORZA ROMA!
Det er nok game over, det værste er de piver rundt, som de var blevet skudt.
Målet: Skidt, meget skidt af Manolas igen. Han må ikke tabe den duel til immobile.
Spa stiller vel det mest optimale hold kampen, når vi nu skal jagte et mål. Det er bare svært, når modstanderen graver sig ned.
[Rettet af: Lamela - 04/04/2017 - 21:47]
Man kan vel ikke klandre Lazio for at smide sig og grave sig ned. Det havde alle gjort.
Det virker desværre til et farvel til Spalletti hvis hans udtalelser holder vand. Ellers håber jeg fandme at vi får banket 3 kasser ind i 2. halvleg, selvom jeg ikke rigtig tror på det ;)
Det er ikke umuligt, men deblå står dybt og er farlige på kontraer. Jeg tror Spal har truffet beslutningen for længst, han gav sig selv et vildt ultimatum, han har nok bare forberedt os allesammen på hans exit.
[Rettet af: Lamela - 04/04/2017 - 21:46]
Salahs højreben er simpelthen for sløjt til det her niveau. I den anden ende venter Immobile bare på en kasse
Som sagt ^^
Er vi så færdige med at lovprise LS snart, tak.
Det har været et skridt frem og et tilbage lige siden man droppede RG. Jeg siger ikke at man ikke kunne skifte træner, men grundlaget har aldrig været korrekt; de langsigtede overvejelser har aldrig vejet nok. Man går fra sæson til sæson og fra det ene lige-ved-og-næsten til det andet.
Nu må man snart taget klubben seriøs og se 10 år frem istedet for 2.
Vi har simpelthen bare ikke været gode nok over de to kampe. Længere er den desværre ikke. All in for sølvet nu.
Uenig asromadk.
Jeg synes slet ikke pointhøsten siden spallettis genkomst kan tolkes som andet end godt. At Juve er suveræne er jo ingen overraskelse og slet ikke forventeligt at vi kan spille op med. At vi har to grimme exit af coppa og Europæisk fodbold, er hvad det er, men ikke alene på Spa
Men synes dog det er bekymrende hvordan holdet præsterer, når de store kampe kommer!
Analogien til RG er der bare, synes jeg. Næste år bliver det vel det samme under LS - og først når LS har fået 3-4-5-6 år, så vil han være i stand til at have sat et seriøst aftryk på trup og præstationer. Men LS forsætter næppe så længe, og det er her problemet er. Om det er RG eller LS der 'kun' bliver 2-3, det er mig irrelevant. Før man har modet til at komme ud over de typiske 2-3 år, med op og nedture men med troen på en træner og et projekt, så kan man vende tingene.
Inden da, vil AS Roma nok forblive det AS Roma man har set i 10-15 år. Man er nødt til at finde modet snart til at have en træner i længere tid; en træner, som kan bygge ting op på lang sigt og ikke bare forvalte en trup.
Send salah til Kina tak!! Han kan intet.
asromadk
Er vi så færdige med at lovprise LS snart, tak.
Det er jeg i og for sig også enig i. Men din kritik bør jo så mere rettes mod ledelsen.
Men helt enig i det du skriver. Det er også derfor jeg krydser alt hvad der krydser kan for, at vi lander Monchi. Det virker som en mere langsigtet plan med ham. Det er præcist hvad klubben har brug for.
Trods alt noget, at vi ikke taber kampen og vinder den, når det nu endelig er.
Ja, altså jeg er ikke engang ude med riven efter LS som sådan. At jeg så tror man havde været som minimum lige vidt med RG (med her med mere kontinuitet i bagagen), det er en anden ting.
Problemer er og bliver ledelsen. Men jeg håber også man får ændret det nu. Monchi tilbringer altså 17 år i Sevilla - det håber jeg han kunne komme til at gøre i AS Roma også. Der skal gang i ungdommen og der skal hentes trænere, som er med på ideen (så er det også nemmere at skifte ud hvis det endelig er).
Giv Monchi og Di Francesco (såfremt de kan arbejde sammen) +5,0 år, så er jeg sikker på at man får resultater. Og denne gang skal man ikke bakke ud efter 2,5 år når man 'kun' ligger nummer 4-5.
Hvis Spa smutter, så er jeg også maks klar på en Di Francesco og Monchi combo.
Transfers 24/25
248
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3
0