Kategori: Generelt
Ingen optakt?
Romas 11 startere:
Allison
Manolas - Fazio - Rudiger
Peres - De Rossi - Strootman - Emerson
El Shaarawy - Nainggolan
Dzeko
Forza Roma!
[Rettet af: Sofus - 16/02/2017 - 22:22]
Sofus: ham og simone loria ville være et kønt makkerpar
3-mands forsvar med Gyomber-Loria-Vermaelen. Mums.
Er til møde, så kan desværre ikke se kampen. Men ifølge resultat.dk er vi presset?
Is på asromadk.
Der er desværre ikke den store motivation til i dag. Der er sgu heller ikke meget hjælp fra Lægterne. Vermaelen koster igen igen - det gør jo ikke at hele Roma projektet falder.
Jeg havde i hvert fald heller ikke regnet med, at vi ville spille drømmebold i dag.
Er helt enig ift Totti. Puha han ligner ikke en, som kan længere. Han kan ikke starte en kamp, hvor alle er friske og klar.
Men jeg ser os nu ikke en trup med kun 11-præsterende.
Jo jo, det er alt sammen fint. Men jeg tror bare stadig man ville være bedre stillet ved at have 2-3-4 andre typer inde i sådan en kamp her. Unge, sultne spillere, som tilmed kunne være en fornøjelse blot at se entrere. Skider da hul i at man taber idag og at man ikke lever op til sidste kamp.
Helt enig. Der er ikke nogen sult i dag.
Nu er det vel de færreste klubber der kan stille op med mere end et halvt reservehold, og spille seværdigt fodbold med en 4-0 sejr i handsken, mod et udemærket spansk mandskab :)
Jeg forlanger hverken sult til at spille seværdigt eller vilje til sejr. Jeg savner dynamik. Jeg savner at man spiller elendigt idag på det rette grundlag.
Igen, bliver Dzeko og Radja skadet, så er vi jo ikke 1000 kilometer fra start 11'eren.
+ Hvis Villereal (idag) havde været et udemærket mandskab, så havde den stået 0-3. Og så havde vi diskuteret Romersk-syge herinde...
For dumt med det røde kort i en afgjort kamp..
Alisson har tilgengæld været god i dag i min optik!
Enig. Alisson har være bedste mand. Vigtigt han kan vise stabilitet og mental styrke sådan en dag som idag.
Jeg kan godt se Spallettis motiver for ikke at spille med 3-4 helt unge spillere frem for at sætte 6-7 marginalspillere på banen fra start. Særligt med vores kommende program for øje. Det er alfa og omega at vi har mere end 11-12 spillere der kan præstere i det store kampe. Derfor er det vigtigt at vi har El Shaarawy, Perotti, Paredes, Rui, endda Jesus i spil og får givet dem nogle tiltrængte minutter så de, forhåbentlig, kan tilføje holdet noget når det virkelig gælder og vores 11 bedste måske har brug for en pause.
Bilbao, Tottenham og Zenit er ude af turneringen - det var ellers tre hold, som det kunne ha' været nederen at møde. Klart federe med Gent, Anderlecht og APOEL i puljen i stedet :)
Spurs ude, Zenit ude, Bilbao ude, Shakthar pt. i forlænget spilletid... Der er langt fra umuligt, at EL kan blive rigtig sjovt i år.
min favorit-vurdering
United, Lyon, Roma, (Shakthar hvis de kommer videre)
Subtop - besitkas, gladbach, schalke
[Rettet af: mexes - 23/02/2017 - 23:04]
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26