Login
Glemt password Opret bruger

Villareal - Roma

Kategori: Generelt

Sofus
3108 indlæg.
d. 16/02/17 20:53

Ingen optakt?

Romas 11 startere:

Allison
Manolas - Fazio - Rudiger
Peres - De Rossi - Strootman - Emerson
El Shaarawy - Nainggolan
Dzeko

Forza Roma!

[Rettet af: Sofus - 16/02/2017 - 22:22]

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Godt nok noget af et tempo, den start er foregået i :)

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

EMERSON!!!! FUCK EN KASSE!

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

EMERSON!!!!!!!!!!!!!!!

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Hvor er det sindssygt!!!!

Montella9
279 indlæg.
d. 16. februar 2017

Tænk jeg syntes han var et mærkeligt køb på et tidspunkt...

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Hvordan får han ikke kort der?

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Det er forresten helt vildt så meget Emerson har udviklet sig i denne her sæson. Han er jo født til den wingback position.

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Det tror jeg at alle syntes - men man må bare konstatere, at han er vokset helt vildt med opgaven efter et par måneder. Han har været en af vores farligere spillere i dag ud over målet. Gode raids, han tager.

Og så endda i en periode, hvor det så mere ud til at skulle gå Den Gule Ubåds vej. Perfekt! :)

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Nogen med et godt link?

Ser den på et skrattet Fox-stream og jeg er ved at rive hovedet af medkommentatoren.

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Den her halvleg bliver virkelig en manddomsprøve for Fazio, Rüdiger og Manolas..... De har travlt!

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Allison med fødderne er godt nok skræmmende

tommaso
216 indlæg.
d. 16. februar 2017

er det tid til totti ?

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Tror mere det er tid til en Salah og noget fart i de omstillinger, der må komme, når Villarreal klør så hårdt på i offensiven.

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

... Og som man kan se, så er Spalletti og jeg fuldstændig enige :D

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Dzekooooo!!!!

Det var det bedste, der kunne ske!!

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Og selvfølgelig på forarbejde fra Salah.

KÆFT, det er fedt at være sofamanager!

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Hvor er han vild!

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Hvor er det vildt. 3-0 ude mod Villarreal er jo sindssygt flot. Nu skal den køres hjem!! Forza!

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Dzeeeekoooooooooo

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

Det her er for sindssygt

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Vanvid..... Vanvid!!!!

Sofus
3108 indlæg.
d. 16. februar 2017

4-0 på El Madrigal, 4-0 over Viola, semifinale i Coppaen. Jeg tror aldrig jeg har set Roma så flyvende som vi er for tiden. Jeg syntes slet ikke der kan være tvivl om Spalletti er den rette mand. Vanvittig aften!

Lund
466 indlæg.
d. 16. februar 2017

Fiorentina 2.0. Endnu en dejlig professionel sejr. Jeg forstår ikke Dzeko, men det er måske også ligemeget.

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. februar 2017

Helt utroligt, hvor meget plads Salah skabte for Dzeko. Fantastisk kamp af begge hold. Villareal var gode, men total ufarlige. Desuden må man bare lette på hatten for Dzeko. Nok engang. 2. Hattrick i EL af Dzeko. Ikke ringe.

asromadk
3933 indlæg.
d. 16. februar 2017

Total Repeat for tiden. Meget stabilt må man sige.

Man fatter jo ikke det niveau Emerson og Fazio lægger for dagen. Profiler og bærende kræfter. Emerson især - betragter han som top 2 MoM i hver kamp han har spillet de sidste måneder. Absurd at man pludselig føler han er den nye Marcelo.

Holdet spiller virkelig stabilt, men det betyder også at en spiller som Bruno Peres stadig er elendig. Mindes ikke at have set en så ineffektiv fodboldspiller før - der er slutprodukt 1 ud a 47 gange fra hans side, og han er heldig at han overstråles på den modsatte side af Emerson, hvorfor han trods alt spiller på et succesfuldt hold og kan anses for at bidrage samlet set... Eller noget.

Dzeko behøver man ikke kommentere mere synes jeg. Man er vel bare nødt til at acceptere at det her er hvad der har været forventet af ham hele tiden - og det var snarere sidste sæson som var forkert. Stærkt han scorer igen og igen, men det er mål han skal score på - og det er også tarveligt at blive ved med at måle ham på sidste sæson, hvor han vel knapt kunne binde sine støvler uden at bestille en nummer 3 med ekstra løg.

[Rettet af: asromadk - 16/02/2017 - 23:01]

Romaneren
1957 indlæg.
d. 16. februar 2017

Stor, stor kano af drengene. Emerson er for vild i dag, Dzeko viser at han med AFSTAND kan bære, at angrebet spiller så meget op på ham, som det gør. Det er det her, du får, når du vil ha' en targetman. Og det sad vi og efterlyste for to sæsoner siden. Manden er snart Europas mest scorende!

Vidunderlig aften for Roma - og en stor aften for italiensk fodbold generelt, hvor Viola også hiver koefficient-point og et godt udgangspunkt med hjem.

Lækkert, lækkert, lækkert.

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. februar 2017

Absurd at man pludselig føler han er den nye Marcelo

Nu er der stadig langt for Emerson op til Marcelo. Men, alligevel vil jeg sige, at han defensivt er bedre end Marcelo nogensinde har været. Offensivt, er Marcelo langt foran nu.

[Rettet af: Lamela - 16/02/2017 - 23:11]

mexes
2516 indlæg.
d. 16. februar 2017

Vi har lige slået Villarreal 4-0 ude!
De har lukket 15 mål ind i deres 23 kampe i La Liga (Ligaens bedste forsvar)
Det er så vanvittig flot et resultat. Simpelthen så stærkt.

Emerson er skræddersyet til wingback positionen, hvor hans defensive mangler som back slet ikke er et problem.
Rigtig dejlig at se. Helt klart en vild udvikling han har haft siden starten af sæsonen, hvor jeg ikke tror, at der var mange herinde, som spået ham nogen fremtid. Jeg gjorde i hvert fald ikke!

DAJE ROMA!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 16. februar 2017

Stærkt resultat i aften.

Medvind lige pt.

Dog må jeg lige sige "is på" folkens!!! Det we trods alt kun Europa League, den sværeste turnering at oddse på, da man aldrig kan gennemskue holdenes intentioner i turneringen.

Jeg er overbevist om at vi stadig taber 0-5 til Bayern eller Barca hvis vi møder dem igen!

Der er stadig lang vej endnu. Vanvittigt st vi igennem en lang periode har holdt nullet gentagne gange, på trods af at vi altid giver store chancer væk til modstanderen. Jeg sidder i hvert fald ikke med fornemmelsen af at vi har en jern defensiv ligesom Chelsea, tværtimod.

Projektet mht spillermateriale ser dog mere spændende ud end de sidste mange år. Salah, Dzeko(ikke fan, men han scorer) strootman, nainggolan, Og Manolas er stjerner. Desværre ingen Italienere blandt vores bedste og vigtigste spillere.

Det mest positive for mig er helt klart at Spaletti endelig har tændt kasketten og lavet om i sit 4-2-3-1 system som intet bragte. Vi er klart bedre balanceret nu end i starten af sæsonen.

er dog ikke fan af Spalletti, endnu, synes stadig der er for mange skønhedsfejl når vi møder de lidt stærkere modstandere.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 17. februar 2017

Nyd nu sejren P.Totti

Kom tilbage som Troll på søndag når vi vinder men ikke overbevisende over Torino

mexes
2516 indlæg.
d. 17. februar 2017

"is på"...
Hvis man ikke har lov til at være en smule begejstret over at vinde 4-0 på El Madrigal, så ved jeg snart ikke hvad. Ingen har sagt vi har vundet noget som helst endnu.

Spalletti endelig har lavet om? Det skete da Rudiger var tilbage - da vi havde folk til at kører systemet. Ikke noget nyt. Jeg er modsat mega fan af Spalletti. Klart den bedste træner vi har haft siden Capello i mine øjne. Se på point antallet han har skrabet sammen siden han kom tilbage. Det er indiskutabelt imponerende.
Hvilke skønhedsfejl mod store hold er det lige du hentyder til ptotti?? Vi har mødt Juve og tabt med 1-0 to gange i Torino siden hans ankomst. Vi kan ikke ligefrem tillade os at forvente mere. Vi tabte til Porto hjemme. Det synes jeg i høj høj hæj grad var spillernes fortjeneste. Så jeg ved virkelig ikke hvilke store hold, som du hentyder til, at Spalletti er en dårlig træner til at håndtere. Snakker vi United i 2007 ???

P.Totti
1008 indlæg.
d. 17. februar 2017

Mexes - det første lange stykke tid hvor Rüdiger kom tilbage spillede vi stadig med 4 i bagkæden. Rüdiger spillede flere kampe som stopper og højre back.

Juan Jesus og vermaelen kunne da sagtens have spillet pladsen til venstre i en tre-mands kæde, der havde de formentlig været markant bedre end som back eller som den ene af to stoppere. Spillerne har hele tiden været der.

Jeg vil rose Spalletti for at ændre på spillestilen, der har mangler balance igennem flere sæsoner og den er ved at være der nu.

mexes
2516 indlæg.
d. 17. februar 2017

Jeg siger ikke at der ikke decideret var centrale spillere. Men han har jo ikke følt, at de havde kvaliteten til at spille i det system jo.

Du svarer ikke på mit spørgsmål ift. de store kampe. Du har måske ikke et svar?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 17. februar 2017

Ok.

Hvis man kigger på vores sæson, så har dee vel ikke været så mange topkampe.

Porto kampene og Juventus kampen er i mine øjne de eneste rigtige topkampe.

Truppen var ikke klar til Porto kampene. Ja spillerne dummede sig, men det vil altid falde tilbage på træneren. Her snakker vi altså plads i CL gruppespil, det må ikke glippe mod et middelmådigt Porto hold, vel det dårligste hold de har haft i 10 år.

Så er der Juventus kampen, ender som taber, ikke overraskende. Det er mere måden vi taber på, vi er stadig langt efter Juventus.

Derudover har der været et par andre kampe hvor vi har mødt fine modstandere. Starter med nederlag til Fiorentina, et hold vi groft sagt skal klare minimum uafgjort med.

Med al respekt for de andre hold i Seria A, så er der kun Juventus, Roma og Napoli. Inter og Milan er ringe!

Det samme har gjort sig gældende med Spalletti i hans forrige tid i Roma og i Zenit, han skaber et fint hold, men der mangler altid lige der sidste, lidt alla Arsene Wenger i Arsenal.

Hvad ser vi helst, en dygtig træner der holder os på et stabilt niveau og skaber fine resultater eller ham der kommer og river et par pokaler og så smutter igen.

Jeg ved godt hvad jeg i disse tider ville vælge - tørsten efter pokaler må og skal simpelthen være større. Vi er altid lige ved og næsten, men alligevel aldrig helt tæt på.

Den holdning må jeg stå på mål for - jeg ved hverken mere eller mindre end jer, men synes snart den her klub skal vinde igen og det tror jeg desværre ikke sker med Spalletti.

Og når vi snakker vinde - så er det selvf ligaen eller europæisk, ikke Cuppen!
Btw Florenzi ude igen med overrevet korsbånd!

[Rettet af: P.Totti - 17/02/2017 - 12:18]

Lamela
2782 indlæg.
d. 17. februar 2017

Porto kampen:
Det sjove ved Porto kampen var, Spa havde sat holdet fint op med de spillere, der var til rådighed dengang. Hvem havde forudset, at Vermaelen vil få rødt kort i sin første kamp, og ødelagde vores chancer. Emerson var ikke spillet ind på holdet, og kendte ikke sin rolle. Netop pga. Rui blev købt ind til start 11'eren, men var uheldig med en ACL. Nu er han så backup for Emerson.

I returen dummer vores mest rutinerede mand efter Totti med en håbløs takling.
Hvilket ændre vores setup til resten af kampen.

Topholdene:
Milan ringe, ja.
Juve & Napoli ude? Der havde jeg solgt for 1 point samlet inden sæsonen. Nu står vi med 3 point.
Inter ringe? Bevares de ikke spillede op til holdets potentiale under FDB, men med Pioli har de fundet takten og tonen, og i mine øjne favoritter til 2.pladsen. De har færre kampe end Roma og defor bedre muligheder for at restituere deres spillere. Samt, deres trup er noget bredere end vores.

Dygtig træner:
Hvornår har Roma haft en dygtig træner i dine øjne? Vi havde Capello for 17 år siden, der hjemførte et mesterskab til os, med et vanvittig stærkt hold. Men, det mesterskab blev også hevet hjem i sidste øjeblik. Spa har været tæt på et mesterskab med et dårligere hold mod et meget stærkt Inter hold. Ranieri var os kun en sejr hjemme mod Sampdoria for at hive et mesterskab hjem i 2010 sæsonen.

Så er der, X'erne i Empoli & Cagliari. Hvilket kan ske for alle undtagen Juve. I Empoli, dækkede Skorupski og var mirakel manden. Vi kunne have spillet kampen hele dagen, og han ville have reddet dem alle. Det var hans dag.
Mod Cagliari kollektiv nedsmeltning i slutminutterne, og en Florenzi clearing, der ikke havnede, hvor han ønskede.

Nederlagene:
Torino & Atalanta
To hold i deres livsform på daværende tidspunkt.
Fiorentina & Sampdoria, der var vi simpelthen ikke gode nok til at lukke kampen ned. Fiorentina var vi uheldige med og Sampdoria kampen var ikke godt nok.

Juventus:
Alle taber her!

Du kan så grave endnu længere ned og se, hvad årsagde point tabet i de forskellige kampe.

[Rettet af: Lamela - 17/02/2017 - 15:51]

mexes
2516 indlæg.
d. 17. februar 2017

Jeg er simpelthen så uenig med dig, ptotti.
Men helt fair at du har din mening.

Som Lamela skriver; vores resultat i Portugal var ganske godt, og kunne have været endnu bedre, hvis Vermaelen ikke havde lavet den bommert.
At vi taber returen på den måde skyldes jo to tosset røde kort. Hvordan kan du klandre Spalletti for det?

Men ja, lad os lukke den her. Jeg synes Spalletti er en fremragende træner - og med afstand den bedste vi har haft siden Capello. Men helt fair du mener hvad du gør.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 17. februar 2017

Jeg synes heller ikke man kan betvivle Spallettis evner. Han har fået stabiliseret holdet taktisk, og ikke mindst defensiven der ellers har sejlet i mange år. Og så er der altså også flere spillere der er blevet mærkbart bedre under Spalletti. Rudiger, Dzeko, Szezcny, Emerson, Nainggolan har løftet deres niveau betragteligt under Spalletti. Og dét er en markant forskel i forhold til Garcia, hvor spillerne virkede meget mere overladt til sig selv.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. februar 2017

Det er en fornøjelse at være på det her forum.

Et forum er et sted hvor man kan ytre sin mening, indtil nogen er uenige og så bliver man svinet til af bedrevidende. Altid nemt at være bedre vidende når man har størstedelens støtte i ryggen.

Folk skifter så hurtigt mening, når det går godt så er træneren top og når det går dårligt så er trænere nedtur.

Når Barca vinder så er man Barca fan og omvendt når Real vinder så er man Real fan.

Da vi købte Iturbe skrev utallige at vi har hentet et kæmpe talent, formentlig fordi de havde set 5 min youtube klip med ham. DS han så havde spillet de første par kampe, var det selvsamme personer der svinede ham til.

Jeg har fra starten af været ked af at det blev Spalletti, holder jeg fast ved indtil andet er bevist. Ligesom jeg tidligt i anden sæson med Rudi Garcia skrev at vi skulle af med ham hurtigst muligt. Det er min feeling.

Jeg startede med at skrive, flot sejr, men is på, trods alt Europa League hvor de fleste større klubber bare "laller" med og spiller med lidt reserver.

Derudover skrev jeg at jeg så det som positivt at Spaletti har skiftet system, synes jeg han har været for længe om at finde ud af!!!

Og så fik man på munden! Det lå man ikke sige når det går godt!

Lad os slutte den her, jeg morer mig bare over nationen.

[Rettet af: P.Totti - 19/02/2017 - 00:03]

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 19. februar 2017

"Jeg har fra starten af været ked af at det blev Spalletti, holder jeg fast ved indtil andet er bevist"

Er det ikke bevist med systemskifte, stabilitet på holdet, forbedringer af spillere, højt pointgennemsnit ? Eller skal der gå 10 år? Så er det da klart der er udsving. Spalletti var for længe om at skifte system? Hvor mange kampe må der gå før en træner skal skifte system? I modsætning til eks. Garcia viser Spalletti taktisk flair og omskiftelighed. At vi ikke vinder over de store hold som Juventus på udebane kan man ikke rigtigt klandre Spalletti. Der tror jeg at det er kvaliteten af spillermaterialet der viser sig, og der er Juventus altså bedre end vi er, mens de også har en rigtigt god træner.

Om vi vinder eller ej med Spalletti er svært at vide. Det virker nærmest som om Europa League er bedste mulighed. En plads i næste runde vil se godt ud, og vi er nok et af de stærkeste hold i turneringen. Serie A er svær med et Juventus der brager videre uden de store udsving. Og selvfølgelig må du stå på mål for nogle holdninger der stider mod alt logik og argumenter for tiden. Det vil da være naivt at tro andet Når du ikke rigtigt argumenterer for det, men bare slynger formodninger ud. Derudover bliver du jo ikke svinet til i denne tråd, men folk efterspørger mere fyldige svar.

mexes
2516 indlæg.
d. 19. februar 2017

Nu må du simpelthen holde op.

Et forum er et sted hvor man kan ytre sin mening, indtil nogen er uenige og så bliver man svinet til af bedrevidende. Altid nemt at være bedre vidende når man har størstedelens støtte i ryggen.

Hvad er det for noget barnligt at fyre af? Jeg har været rimelig aktiv i denne diskussion med dig og vil meget gerne høre hvornår du så lige mener, at jeg eller en anden på bare ét tidspunkt har tilsvinet dig? Jeg har tilmed aldrig sagt at jeg (eller andre) er bedrevidende. Jeg har blot konstateret, at jeg er rygende uenig med dig og dine holdninger. Det er netop dét, som et forum blandt andet er til for. Uenigheden.
Jeg føler lidt du prøver at være på tværs bare for at være på tværs her. Jeg tror største delen er uenig med dig fordi, som DanieleTotti skriver, at du er så yderst kritisk på et tidspunkt, hvor det går bedre end længe set i klubben.

Folk skifter så hurtigt mening, når det går godt så er træneren top og når det går dårligt så er trænere nedtur.

Den må igen stå for din egen regning. Synes kun det er irriterende, at du generaliserer sådan.

Da vi købte Iturbe skrev utallige at vi har hentet et kæmpe talent, formentlig fordi de havde set 5 min youtube klip med ham. DS han så havde spillet de første par kampe, var det selvsamme personer der svinede ham til.

Hvad er formålet med dette? Jeg synes sådan nogle indlæg er så irriterende. Jeg synes eksempelvis, at Itrube bestemt var en meget spændende signing dengang vi hentede ham, om end det måske var lidt et sats, da han jo kun havde slået igennem på et kontraspillende hold. jeg tilsviner aldrig vores spillere herinde - jeg har aldrig forstået den trang på en fanside. Men jeg synes igen din generalisering blot virker provokerende. Hvem er det nu, som prøver at virke bedrevidende?

Jeg har fra starten af været ked af at det blev Spalletti, holder jeg fast ved indtil andet er bevist. Ligesom jeg tidligt i anden sæson med Rudi Garcia skrev at vi skulle af med ham hurtigst muligt. Det er min feeling.

Igen helt fair og igen, hvem prøver at virke bedrevidende igen?

Og så fik man på munden! Det lå man ikke sige når det går godt!

Jeg skriver til dig, at det er helt fair, at du har din mening, men jeg er uenig. De fleste var uenige med dig. Jeg påpeger, at jeg synes at det virker latterligt, at man ikke må være en smule begejstret over en 4-0 ude sejr over Villarreal, hvilket i første omgang fik mig til tasterne. Men vi måtte jo så bare vøre uenige her.

Lad os slutte den her, jeg morer mig bare over nationen.

Jeg synes sgu lidt, at de eneste indlæg, som fortjener en nominering til nationen ærlig talt er dine. Men fint du morer dig så godt. Du anklager andre for at virke bedrevidende, men laver ikke andet end at komme med "hvad sagde jeg" eksempler. Og med din slutning i mente, ja det sgu lidt svært at tage seriøst snart.
Jeg er her for at diskuterer Roma - og jeg elsker at diskutere fodbold i det hele taget. Det kun fedt, at folk er uenige om ting. Men come on. Drop din nationen snak og fej først for egen dør. God søndag - og lad os håbe på en god kamp i dag!

4

[Rettet af: mexes - 19/02/2017 - 10:49]

Lamela
2782 indlæg.
d. 23. februar 2017

Retur kamp:
Roma stiller følgende op:

Roma: Alisson; Manolas, Vermaelen, Juan Jesus; Peres, De Rossi, Paredes, Mario Rui; Perotti, El Shaarawy, Totti

Fin opstilling, så kan vi få sparet nogle vigtige spillere op til kampen mod Inter.

Montella9
279 indlæg.
d. 23. februar 2017

Fatter ikke at spaletti tør at sætte vermaelen på holdkortet han er en katastrofe

59971Cools
691 indlæg.
d. 23. februar 2017

Haha. Ja hvis nogen skal kunne sørge for at det her bliver spændende er det da Verminator ;) pensionsklar!

1

Sofus
3108 indlæg.
d. 23. februar 2017

Tror ikke jeg har set en dårligere forsvarspiller end Vermaelen i Roma-trøjen siden Ivan Piris.

napstah
289 indlæg.
d. 23. februar 2017

Det må da være Vermaelen's sidste kamp i Roma trøjen 😂

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

Det er tidligt i kampen, men Totti er desværre igang med at spille Kampen. Kampen hvor det stod klart at det var slut. Virkelig trist at se på, det gør ondt.

Og en kamp indtil videre, der slår fast hvad jeg har været inde på. Folk snakker om stime og målscore på dit og dat, men facit er at vi har et trup på 11 spillere som har fået det til at køre, ikke et projekt, ikke en klub med sammenhængskraft. Ingen unge på vej frem, ingen alsidighed og dynamik i truppen. Som sagt, 11 spillere som har fået det til at køre.

Det er jammerligt og sørgeligt at se på.

napstah
289 indlæg.
d. 23. februar 2017

Vorherre bevares noget vrøvl

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

Det' godt Sean

Montella9
279 indlæg.
d. 23. februar 2017

Sofus: ham og simone loria ville være et kønt makkerpar

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

3-mands forsvar med Gyomber-Loria-Vermaelen. Mums.

Lamela
2782 indlæg.
d. 23. februar 2017

Er til møde, så kan desværre ikke se kampen. Men ifølge resultat.dk er vi presset?

mexes
2516 indlæg.
d. 23. februar 2017

Is på asromadk.
Der er desværre ikke den store motivation til i dag. Der er sgu heller ikke meget hjælp fra Lægterne. Vermaelen koster igen igen - det gør jo ikke at hele Roma projektet falder.
Jeg havde i hvert fald heller ikke regnet med, at vi ville spille drømmebold i dag.

Er helt enig ift Totti. Puha han ligner ikke en, som kan længere. Han kan ikke starte en kamp, hvor alle er friske og klar.

Men jeg ser os nu ikke en trup med kun 11-præsterende.

1

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

Jo jo, det er alt sammen fint. Men jeg tror bare stadig man ville være bedre stillet ved at have 2-3-4 andre typer inde i sådan en kamp her. Unge, sultne spillere, som tilmed kunne være en fornøjelse blot at se entrere. Skider da hul i at man taber idag og at man ikke lever op til sidste kamp.

mexes
2516 indlæg.
d. 23. februar 2017

Helt enig. Der er ikke nogen sult i dag.

napstah
289 indlæg.
d. 23. februar 2017

Nu er det vel de færreste klubber der kan stille op med mere end et halvt reservehold, og spille seværdigt fodbold med en 4-0 sejr i handsken, mod et udemærket spansk mandskab :)

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

Jeg forlanger hverken sult til at spille seværdigt eller vilje til sejr. Jeg savner dynamik. Jeg savner at man spiller elendigt idag på det rette grundlag.

Igen, bliver Dzeko og Radja skadet, så er vi jo ikke 1000 kilometer fra start 11'eren.

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

+ Hvis Villereal (idag) havde været et udemærket mandskab, så havde den stået 0-3. Og så havde vi diskuteret Romersk-syge herinde...

mexes
2516 indlæg.
d. 23. februar 2017

For dumt med det røde kort i en afgjort kamp..

mexes
2516 indlæg.
d. 23. februar 2017

Alisson har tilgengæld været god i dag i min optik!

asromadk
3933 indlæg.
d. 23. februar 2017

Enig. Alisson har være bedste mand. Vigtigt han kan vise stabilitet og mental styrke sådan en dag som idag.

TheTotti
458 indlæg.
d. 23. februar 2017

Jeg kan godt se Spallettis motiver for ikke at spille med 3-4 helt unge spillere frem for at sætte 6-7 marginalspillere på banen fra start. Særligt med vores kommende program for øje. Det er alfa og omega at vi har mere end 11-12 spillere der kan præstere i det store kampe. Derfor er det vigtigt at vi har El Shaarawy, Perotti, Paredes, Rui, endda Jesus i spil og får givet dem nogle tiltrængte minutter så de, forhåbentlig, kan tilføje holdet noget når det virkelig gælder og vores 11 bedste måske har brug for en pause.

Romaneren
1957 indlæg.
d. 23. februar 2017

Bilbao, Tottenham og Zenit er ude af turneringen - det var ellers tre hold, som det kunne ha' været nederen at møde. Klart federe med Gent, Anderlecht og APOEL i puljen i stedet :)

mexes
2516 indlæg.
d. 23. februar 2017

Spurs ude, Zenit ude, Bilbao ude, Shakthar pt. i forlænget spilletid... Der er langt fra umuligt, at EL kan blive rigtig sjovt i år.

min favorit-vurdering

United, Lyon, Roma, (Shakthar hvis de kommer videre)

Subtop - besitkas, gladbach, schalke

[Rettet af: mexes - 23/02/2017 - 23:04]

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma