Kategori: Generelt
Hej Romafans
Vi har været i Rom mange gange og set ASRoma hver gang. Oftes har vi bare købt billetter i en Romastore, men har også købt via deres officielle hjemmeside. Er der nogen der ved hvorfor man kun kan købe billetter på deres hjemmeside til de næste 3 kampe. Vi har forsøgt at skrive til dem, men får et standart svar hver gang. Vi vil købe billetter til deres hjemmekamp d. 28. maj 2017, da det sandsynlig vil være Tottis sidste kamp for Roma. Det kræver lang tids planlægning med flybilletter, Hotel og lignende. er der nogen der kan fortælle hvad vi skal gøre for at købe billetter til denne kamp.
Allan Pøhl
Jstotti:
Det er alt efter hvad du søger ved kampen. Vil du have et godt overblik og nyde fodbolden skal du købe til langsiden. (Monte Mario)
Hvis du for alvor vil ramme stemningen skal du, synes jeg, sidde ved distinti Sud. Klart bedste stemning. Alt efter om strejken bistår eller ej.
Hej!
Vi er to kammerater som rejser til Rom, og ville blot høre, om i ved der åben træning efter kampene i Serie A, så det kunne være muligt at komme ind og se Roma træne?
Hej Banner
Jeg har én gang før været så heldig at komme ud og se Roma træne. Dengang (tilbage i 2006/2007) skulle mine forældre og jeg godkendes og vise pas osv. ved ankomst. Så jeg tror i skal være heldige at løbe ind i en situation som da vi vandt derbyet i december, hvor Spalletti derefter valgte at holde træningen åben for fansene. Men prøv at hold jer opdateret herinde, så kan det være i er heldige Link
VeniVidiVici1927:
Tusind tak! Så må vi håbe at de igen vinder derbyet d. 30 April, så det kan lade sig gøre! :-)
Hej alle
Jeg er så heldig at være i Rom, d 30 april når Roma spiller mod Lazio
Har aldrig været på stadion i Rom.
Hvor skal man sidde, hvis man har sin kæreste med og hvordan skal man købe billetterne?
Håber I kan hjælpe
/Rasmus
Monte Mario er et godt bud :)
Jeg er også i Rom d. 30.4., så timingen for bandernes bortskaffelse kunne ikke være bedre :-) Man kunne måske forestille sig det kunne blive svært at få billet...? Det er oplagt de to Curver(og alt andet) bliver fyldt op.
Men det er vel ikke helt sikkert, at barriererne er fjernet der?
Er den eneste udmelding ikke, at de vil blive fjernet engang efter derbyet (semifinalerne) i coppa? Der er vel ingen reel dato endnu, eller har jeg misset noget?
:)
Men det er vel ikke helt sikkert, at barriererne er fjernet der?
Er den eneste udmelding ikke, at de vil blive fjernet engang efter derbyet (semifinalerne) i coppa? Der er vel ingen reel dato endnu, eller har jeg misset noget?
:)
Har læst at de bliver fjernet efter den første semifinale og derfor er væk til de to resterende derbys :)
Det kunne virkelig være fedt!
boys,
Skal afsted til napoli-kampen med fire venner - er der et sted man kan købe mere end fire (skal bruge fem) billetter ad gangen online? På Listicket kan man kun købe fire stk.
Eller kan man købe ad to gange og stadig få ved siden af hinanden alle fem?
Bh Tot10
Hej herinde.
Jeg har været nede og se Roma et par gange, men vil virkelig gerne opleve Tottis sidste hjemmekamp, da jeg håber han får spilletid. Er der nogle som har set noget omkring denne kamp?
På forhånd tak
Hej Roma fans
Jeg håber I kan hjælpe mig med bestilling af billeter til kampen mod Atalanta den 14 april.
Jeg vil gerne side på langsiden, nærmere bestemt Monte Mario Top da pris/udsigt ser ud til at være overkommeligt.
Når jeg så er inde på Romas hjemmeside finder trykker jeg på Monte Mario Top, og finder jeg 8 billetter.
Jeg trykker så på dem der ligger øverst i det afsnit, hvorefter jeg får mulighed for at vælge immellem:
Intero 1 Web Intero 1 Web 90 euro
Rid. Under 14 Web 1 63 euro
Rid. Over 65 Web 1 63 euro
Ved I hvordan der kan være 3 priskategorier på det samme sæde?
Sædet hedder ligemet hvad man vælger:
Posto: 1S Fila: 16 Settore: 10BD
Det afhænger af alder.
Dvs er du under 14 eller over 65 så får du billetten billigere.
Hvis ikke er prisen 90 euro
[Rettet af: Knudsen-rk - 01/04/2017 - 17:32]
Calciomercato estivo 2026
90
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26