Kategori: Generelt
Fedt, så må vi lige få arrangeret nogle kampe :)
Pallotta om stadion og om marketing:
http://www.football-italia.net/81408/%E2%80%98roma-stadium-three-years-away%E2%80%99
Det lyder altså ikke som en mand der er på vej ud - og så er det på alle måder fantastisk at vi bliver meget mere professionelle på marketingsplanet og kan tjene flere penge. Selvfølgelig gør vores investorer det også for selv at tjene penge, men det virker til at de er klar til at investere det nødvendige og få klubben op at køre først, og det kan ikke være skidt. At vi kører på kanten af FFP peger jo også i retningen af at de er klar til at ofre det nødvendige på spillertruppen for at få holdet op at køre.
I øvrigt, fantastisk indsats af Juve mod Bayern, de formåde bare at score på nogle de få chancer de skabte, modsat os. Men alligevel, kan jeg ikke lade vær med at fryde mig over deres exit og tuderi efter dommeren. De billige kendelser, der går deres vej i ligaen, gik imod dem i CHL. Det kan de ikke fatte.
Jeg ærgrede mig lidt over Juventus exit i CL pga. manglende mulighed for at hente flere point til
Italien i kampen om flere CL pladser - en fordel for os hvis 4. pladsen bliver en cl kval plads fremover.
Samt det faktum at de nu ikke skal fokusere på 3 turneringer længere er også et minus for os.
Men efter at have set kampen i går må vi som Roma fans konstatere, at vi IKKE er på niveau med Juve.
De har en sindssyg vindermentalitet og det er ligemeget hvem de smider ind på holdet, så kører maskinen bare derud af uden at blive svækket.. Imponerende selvom det gør ondt at indrømme!
"Men efter at have set kampen i går må vi som Roma fans konstatere, at vi IKKE er på niveau med Juve."
Godmorgen og velkommen til år 2016.
Godt at se du er tilbage i topform, tdj89!!
Har han været væk?
Lidt "væk" er han altid!
Tottithorsen
Det er hvis ikke mig der er 'væk', hvis det var Juves kamp mod Bayern, der skulle vise dig, at Roma ikke er på niveau med Juve. Det har Roma ikke været i nogle år efterhånden ;-)
Tdj89: nej det er længe siden vi har været på niveau med juve. Selv med deres værste sæsonstart nogensinde formår de formentlig at vinde endnu en scudetto. Imponerende.
De lider ikke af den romerske syge..
De har ledere typer i hver kæde, det hjælper dem til at hive hinanden op, og derfor kan de sætte en Sturari, Rugani, Lemina etc. ind uden at kvaliteten i spillet forringes væsentligt.
Der er ingen Lazio - Roma på tv på søndag??
Kampen sendes forskudt på tv3sport2 klokken 19.00 i morgen.
Vi streamer kampen på KU. Dørene åbner klokken 13.30.Facebook-event
Kom glad, allesammen!
Er alle indlæg siden d. 2 april blevet slettet?
Der står på siden her vi spiller søndag mod Napoli - men er det ikke mandag?
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3
0