Login
Glemt password Opret bruger

Afsteming: Bør RG fyres?

Kategori: Generelt

asromadk
3933 indlæg.
d. 20/12/15 17:16

Hej.

Jeg tænkte det var et meget sjovt tidspunkt at lave en hurtig afstemning omkring, hvorvidt RG skal fyres.

Deadline mandag 00.01

[Rettet af: asromadk - 20/12/2015 - 17:17]

Roma1927
128 indlæg.
d. 20. december 2015

Nej!
Men to bosniere bør alvorligt tage deres indstilling op til revision!

tommaso
216 indlæg.
d. 20. december 2015

100 % enig med roma1927, men selvfølelig kan et træner skifte have en god effekt, det ser man da tit

mexes
2516 indlæg.
d. 20. december 2015

Jeg synes mere og mere, at klubben trænger til et nyt frisk pust. Jeg tror ikke, at vi kan komme meget længere videre med Garcia. Når det så er sagt, så synes jeg det er decideret håbløst og mangel på respekt, at man idag under Florenzis fejring af sin scoring med Rudi begynder at buhe. Skandale. Garcia kom til, da vi nærmest lå i ruiner og har ført os tilbage til toppen. Han fortjener stor respekt. Hans personlighed og hele håndteringen af hans situation synes jeg også, at han tager flot - og med stor respekt.
Jo, det er nok tid til, at sige farvel til Rudi. Men det burde i mine øjne mere være med en lille applaus, fremfor tilråb og buhen.

asromadk
3933 indlæg.
d. 20. december 2015

SABATINI er efter kampen ude med en kommentar der ca. lyder sådan her:

"Lidt blod vil der flyde, men det bliver ikke Garcias".

Det utroligt. Man troede at The Bosnian Connection ville være til gavn, men det har været en katastrofe. Tager man Pjanics frispark væk, har han jo haft sin værste sæson nogensinde.

[Rettet af: asromadk - 20/12/2015 - 19:37]

mexes
2516 indlæg.
d. 20. december 2015

Det er jeg nu uenig i, asromadk.
Jeg synes Pjanic (fremtil vores nuværende HOLDKRISE) har været fremragende i år og faktisk taget en del mere ansvar. Han har dog, ligesom resten af holdet, set elendig ud på det seneste.

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. december 2015

Helt enig Mexes. Pjanic var vores bedste spiller i sæsonen indtil Inter-kampen hvor han fik et dumt rødt kort, siden da er det gået ned af.

il lupi
55 indlæg.
d. 20. december 2015

Forbold har den korteste hukommelse.

Luis Suárez bed 2 to gange og var den mest hadede spiller - nu spiller han fantastisk fodbold i Barça og nu hylder vi ham.

Når Roma vinder de næste par kampe i januar er alt fyringssnak glemt igen. Garcia er den rette.

Og så håber jeg virkelig Dzeko scorer i åbent spil igen snart. Han brænder en 100% chance og 2 minutter efter brokker han sig til rødt. For satan han må være frustreret. Han er jo en fantastisk spiller, det ved vi jo alle sammen godt. Med ham scorende kontinuerligt, bliver Roma dødsens farlige.

God juleferie!

matti92
179 indlæg.
d. 20. december 2015

Stor ros til Rudi for at have ført holdet til den succes vi har idag man kan ikke andet end at bukke og takke.

Desværre er jeg bange for at han kan føre os videre jeg kan ikke se udviklingen i spillet desværre.

Vi spille ofte på at vi har to meget hurtige kanter som er dem som skal skabe det for os.
Det bliver alt for ofte spillet i bagkæden hvorefter der forsøges med en lang bold i dybden eller op på dzeko.

Jeg mener desværre ikke vi vinder serie A eller kommer steppet videre i CHL med den spille stil. Der mangler noget dybde og bredde i taktikken.

Jeg mener derfor at et træner skifte er på sin plads.
Stor tak til Rudi men nu skal der noget nyt på bordet inden løbet er kørt.

Romaneren
1957 indlæg.
d. 20. december 2015

Garcia har ført os hertil - og selvom vi er i lidt af en spillemæssig krise, så går vi til jule-nytårspause 3 point fra førstepladsen og med knockout-kampe i CL foran os. Det er vel for pokker da godkendt. Cuppen var selvfølgelig noget lort.

Håber at vi beholder ham - store klubber holder på deres trænere gennem svære perioder. Og sådan bliver både klubberne og trænerne større.

Vi kommer ud af kriserne ved at stole på træneren og investere i truppen på baggrund af hans behov.

Vi er lige præcis nu i den slags situation der gør, at Roma altid har været en stor klub, men aldrig er blevet en storklub. Håber at den 'nye' ledelse ikke får kløe i 'trigger'-fingeren.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma