Kategori: Generelt
Skal Vi ikke aftale at så snart derbybilletter kommer på Listicket
at alle interesserede får besked herom hurtigst muligt
På forhånd tak
Lyder strålende! Skal selv til Rom i den weekend og har været på Listicket dagligt siden turen blev bestilt og holdt øje med billetterne på Listicket. Er der en årsag til at lige præcis derbybilletterne ikke fremgår på oversigten over Romas hjemmekampe?
Så vidt jeg kan se sættes billetterne til salg 30/09 kl. 1200 på listicket.com
https://www.listicket.com/ticketing/acquisto/acquistoStep1/33085/ROMA-vs-LAZIO-Serie-A-TIM-2015-2016-lato-riservato-ai-sostenitori-della-AS-Roma
Hej Cement !!
Tak for informationen , men har dog købt
gennem RCD
Turde ikke vente da Vi var 4 venner der havde købt weekendrejse
hvordan modtager man billetterne via listicket.com?
På mail, hvis man vælger ticket home :)
Man kan IKKE købe billetter til derby via listticket. De sælger kun til folk med et romersk kort. Latterligt, men sandt.
Ja. Ser sgu godt nok sort ud ang. listticket.com. Man længes helt tilbage til tiden hvor man gik ind i den nærmeste tobaksbutik når man ankom til Rom og købte billetterne i "håndkøb":-)
Er der nogen af jer, der har ideer til, hvordan og hvor man kan skaffe sig en billet til derbyet?
Det er som beskrevet ikke muligt at købe via Listicket, og jeg kan heller ikke gøre det via AS Romas hjemmeside.
Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe eller foreslå andre kanaler til, hvordan man kan få fingre i en billet.
På forhånd tak.
Er det stadig muligt at købe Derbybilletter gennem gruppen her?
Desværre nej, med mindre der er tale om en større gruppe - så kan det måske lade sig gøre.
Hvor mange er det til ?
Maks 4 sandsynligvis kun 2.
@Totti er en BOSS (og andre der er interesserede i billetter)
LÆS HER OM MULIGHEDEN FOR BILLETTER
Nogen der overvejer derby 3/4-16?
Har Eurobonus points der skal brændes af inden 31/12-15, så tror sgu jeg suser derned og ser den.
Der er vel stor risiko for curva-ban igen?
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1