Login
Glemt password Opret bruger

Hvem viser Serie A???

Kategori: Generelt

Magnusharding
9 indlæg.
d. 15/08/15 13:05

Er der nogen der ved om Serie A kommer i fjerneren denne sæson?

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 15. august 2015

Stadig forhandles der om rettigheder

MLP09
129 indlæg.
d. 15. august 2015

Ved du hvem der er i spil til at overtage dem?

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 15. august 2015

Europa League, Serie A og La Liga rettigheder er endnu ikke afgjort fra 2015/16 sæsonen og frem. Skulle Discovery Networks sikre sig nogle af disse skal disse naturligvis også fordeles på kanalerne

Læs artiklen: http://digitalt.tv/saadan-fordeler-discovery-networks-fodbolden-paa-deres-kanaler/#ixzz3iuJ70lwY

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 15. august 2015

nyhed pr 5/6-15:
Eurosport "confirmed and announced new media rights deals, including agreements for the Europa League, Serie A and Ligue 1," according to SOCCEREX. In a media event at Roland Garros in Paris, Discovery Communications President & CEO David Zaslav, Discovery Networks Int'l President JB Perrette and Eurosport CEO Peter Hutton

geggeri
675 indlæg.
d. 16. august 2015

Fra Eurosports twitter efter et spørgsmål omkring Serie A rettighederne:

Vi venter stadig på afklaring omkring de rettigheder. Det er træls, men der er ikke meget andet, vi kan gøre end at vente 😑

1

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 16. august 2015

Krølben viser vel kampene? ;0)

mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 20. august 2015

Ingen viser Italiensk eller Spansk fodbold i den kommende tid: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/sort-skaerm-til-messi-og-ronaldo-ingen-dansk-tv-aftale/5693227

Artiklen handler mest om Spansk, men den Italienske serie A er ikke blevet købt af nogen, som det fremgår sidst i artiklen.

What to do in Aarhus?

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 20. august 2015

Er der bold på krølben lørdag??

chrisdinho
116 indlæg.
d. 21. august 2015

Kan man ikke se kampen på italiensk tv? Betalingskanal eller lignende i stil med NUTV osv?

friitz
40 indlæg.
d. 22. august 2015

jeg ved ikke noget om italiensk tv, men det er vidst muligt at streame kampen via bet365 og danske spil - hvis man har penge på sin konto. Det bliver nok der jeg selv ser kampen i dag, og så håber jeg rettighederne er faldet på plads til næste spillerunde :)

asroma87
3707 indlæg.
d. 22. august 2015

Hvad skete der med Csports hjemmeside?

Hvis nogen har links til en betalingside, hvor man kan se kampen, så smid den endelig op.

Synes ikke jeg kan finde noget på Bet365 og Danskespil :-/

[Rettet af: asroma87 - 22/08/2015 - 11:19]

Kelevra
1261 indlæg.
d. 22. august 2015

Csports er lukket slut juni :)

friitz
40 indlæg.
d. 22. august 2015

@asroma87 - undskyld jeg var vidst også lidt for hurtig der. Jeg kan heller ikke finde den på danske spil. Jeg kan dog finde den på Bet365, men først fra kl.19.00 under deres livebilleder kalender :)

Sund
1449 indlæg.
d. 22. august 2015

Den vises også på unibet. Men kræver også penge på sin konto.

chrisdinho
116 indlæg.
d. 22. august 2015

@Sund
Man kan bare have 1 kr stående :D

asroma87
3707 indlæg.
d. 22. august 2015

Kan man bare overføre 1 kr? Eller skal man overføre et minimums beløb på for eksempel 100 kr

chrisdinho
116 indlæg.
d. 22. august 2015

@asroma87

Min. 100 kr. Du kan jo sætte 101 kr ind og udbetale 100 kr :)

Von_Goal
44 indlæg.
d. 22. august 2015

Nogen der har fundet et ordentligt link ?

chrisdinho
116 indlæg.
d. 22. august 2015

Ja bet365 :D

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 22. august 2015

http://livetv.sx/en/eventinfo/333209_verona_roma/#webplayer_alieztv|34997|333209|320802|11|1|en

Livetv.xs har generelt nogle gode streams.

[Rettet af: Lokumspoet - 22/08/2015 - 18:26]

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 23. august 2015

Tror ikke på der bliver vist serie a på tv i denne sæson. Ligaen er desværre ikke attraktiv nok til de danske tv stationer!! Sørgeligt. Sgu ikke det samme via streaming som fryser billedet og hakker øv

kunenklub
69 indlæg.
d. 24. august 2015

Er der virkelig stadig ingen som kender nogle muligheder for at se Roma i år??

napstah
289 indlæg.
d. 24. august 2015

Opret en konto på Unibet .. Ved ikke lige om de viser alle kampene, men jeg så hvertfald Verona - Roma forleden på min ipad i fremragende kvalitet. Der er aldrig problemer med kvaliteten derinde.

Ved ikke hvordan billedet er via computeren, men på min iPad var der stor skærm, i som sagt fremragende kvalitet.

[Rettet af: napstah - 24/08/2015 - 22:02]

asroma87
3707 indlæg.
d. 24. august 2015

På pc kunne man kun se det på en lille skærm :(

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 25. august 2015

Der er stadig forhandlinger igang men det er sikkert primært La Liga der satset på at få aftale omkring... vi må indse at serie A ikke har de store seertal, så i skal være velkomne til at komme med de livestreams-sider i anvender.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 25. august 2015

mmmdkRoma.... Kunne være fedt at få noget op at køre i Århus..... Kommer fra Horsens men køre gerne til Århus for at se kampe...men ikke nemt hvis der ikke er en kanal der viser serie A.....

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 08. september 2015

INFO HENTET PÅ SOFABOLD.DK:

Helt naturligt modtager vi utrolig mange henvendelser fra folk der undre sig over hvorfor vi ikke lister kampe fra Spanien, Italien og Frankrig, nu hvor sæsonerne er gået i gang.

Forklaringen er lige så enkel som den er kedelig. På nuværende tidspunkt er der rent faktisk ingen danske TV kanaler der har rettighederne til La Liga, Serie A eller Ligue 1. I sidste sæson var det produktionsselskabet bag Canal 8 Sport og Canal 9, der havde rettighederne til La Liga og Serie A, rettigheder der udløb efter sidste sæson. Selskabet bag bl.a. 6’eren, Discovery Networks Danmark, købte i sidste sæson en ugentlig kamp, som så blev sendt på 6’eren, mens det var TV3 SPORT der havde rettighederne til den franske Ligue 1.

Rettighederne til de tre omtalte ligaer udløb her i sommerpausen. Det er endnu ikke lykkedes for nogen TV selskaber at blive enige med rettighedshaverne om disse rettigheder, hvorfor der altså ikke er nogen TV selskaber der har mulighed for at sende kampe for de tre ligaer.

Her på Sofabold.dk er vi dog overbevist om, at det blot er et spørgsmål om tid før rettighederne til La Liga og Serie A falder på plads. Vi ved der er afgivet bud på både La Liga og Serie A, men man er endnu ikke blevet enige om en pris, som begge parter har kunne stille sig tilfreds med. Om der bliver sendt kampe fra denne sæsons franske Ligue 1 er vi dog mere i tvivl om.

Vi ved rigtig mange af jer har set frem til sæson start i både La Liga og Serie A. Der er heller ikke nogen tvivl fra vores side, at rettighederne falder på plads inden for kort tid.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 08. september 2015

Tak for info @Tottithorsen.

Man må vel antage, at prisen på tv-rettigheder er steget proportionalt med de tårnhøje transfersummer og ditto lønninger. Tv udbyderne har vel ganske enkelt ikke råd til at vise det hele længere og må derfor prioritere. Vi skal nok være glade, hvis der kommer noget Serie A bold i kassen, for den er noget mindre attraktiv end både La Liga og, i endnu højere grad, Prl.

Håber udviklingen vender, fodbolden har udviklet sig til en absurd pengemaskine, hvis man spørger mig..

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. september 2015

Sidste nyt er at Viasat har købt rettighederne til Fransk fodbold. Vi afventer stadig afklaring omkring Serie A og La Liga.

Fra digital.dk:

Den franske Ligue 1 bliver at finde på de danske tv-skærme hos Viasat. Viasat har netop offentliggjort, at der er indgået en tre-årig aftale, omkring at transmittere kampe fra den franske liga. Aftalen gælder for for perioden 2015-2018 i både Danmark og Norge.

Aftalen kommer mens der stadig er usikkerhed om de italienske og spanske fodbold tv-rettigheder i Skandinavien. Det var meldt ud at de svenske rettigheder var tæt på at være på plads og der skulle komme nyt onsdag 9/9, men det skete ikke.

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. september 2015

Gode nyheder fra digital.dk:

"Ligesom i Sverige så kan kampe fra den italienske Serie A og spanske La Liga i denne weekend ses på nettet via web TV. Ekstra Bladet har nemlig lavet en aftale, så de kan vise alle 20 kampe fra den aktuelle runde i Serie A og den spanske La Liga.

I Sverige meddelte den svenske avis Aftonbladet torsdag, at de viste netop disse kampe på deres hjemmeside.

Det bliver gratis for brugerne på EkstraBladet.dk at se de i alt 20 kampe fra La Liga og Serie A i denne weekend. Kampene bliver vist med engelsk kommentatorer, og man håber på det tekniske når at falde på plads til første kamp, som allerede er i aften.

Endnu er der kun aftale om at vise kampe fra denne runde på eb.dk."

MURO
632 indlæg.
d. 11. september 2015

Jeg kommer til at se dem på Tyrkiske Kanaler!
det bliver fandme dejligt!

asroma87
3707 indlæg.
d. 11. september 2015

Jeg streamer det via livetv.ru og medie afspilleren Sopcast.

Det plejer at virke helt perfekt og jeg kunne se Roma v Juventus i HD kvalitet :-) Uden at det hakkede eller flimrede på nogen måde!

Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 11. september 2015

Alle kampe fra Serie A og La Liga bliver i denne weekend også vidst via tipsbladet.dk.

napstah
289 indlæg.
d. 17. september 2015

Bold.dk har købt denne weekends kampe fra Serie A og La Liga! :)

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 17. september 2015

Eversport.tv har købt rettighederne til serie A de næste 2 runder

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 12. oktober 2015

Læser flere steder at Viasat efter sigende har købt rettighederne til serie a? Nogen der kan bekræfte ?

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 29. oktober 2015

Det bliver ikke kun på Viasats kanaler, at fodboldelskere fremover kan se med, når stjernerne i Premier Leauge, La Liga og Serie A ruller sig ud.

For den anden store spiller på det danske marked, Discovery, har nemlig lige købt halvdelen af de eksklusive danske rettigheder til ligaerne af netop Viasat.

- Vi er begejstrede for, at vi fortsat skal være vært for verdens mest populære fodboldligaer her hos Discovery Networks Denmark. Særligt Premier League har en enorm appel til danskerne i almindelighed og til vores seere i særdeleshed.

- Samtidig er der en voksende og passioneret interesse for La Liga og Serie A. Derfor er jeg overbevist om, at disse aftaler vil styrke og udvikle vores brands og tilknytning til de danske tv-seere markant, siger Christian Kemp, administrerende direktør, Discovery Networks Denmark i en pressemeddelelse.

Se også: TV3 sikrer sig tre år mere med Premier League

Discovery, der allerede har Premier League i denne sæson samt Bundesligaen, starter med også at vise fra de øvrige ligaer i weekenden 7.-8. november.

Det drejer sig om disse kanaler

Hovedkanalen for fodbold bliver 6'eren.

Desuden vil der være kampe på Canal 9, Eurosport DK.

mexes
2516 indlæg.
d. 29. oktober 2015

Det jo kun fint. Så er sandsynligheden for at Roma kommer på en tv-kanal jo kun større :)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma