Kategori: Generelt
Hvornår vil I tro programmet kommer?
Jeg håber vi har hjemmekamp i første spillerunde for så tager jeg afsted :)
Lad os nu bare hente Marcelo Bielsa som den næste træner. Den mand er bare genial i min optik.
Jeg er rimelig optimistisk for resten af sæsonen.
I mine øjne må målet for sæsonen være, at ende i Top3. Det bliver svært, at hente Napoli og Juve med deres form i mente, men derudover, så ser jeg os, som favoritter til den CL (kval) givende 3. plads.
Det er især vores resterende kampprogram, som vækker optimismen i mig.
Fiorentina, Inter og Napoli har vi alle hjemme, mens historisk svære udebaner for os, som Torino, Palermo og Bologna ligeledes også er overstået.
Alt i alt, så er jeg optimist! :)
Helt enig Mexes. Vi ser ret solide ud med Spalletti, og ender måske endda ikke med endnu en afklapsning mod Real. En 3. plads er bestemt muligt hvis vi kan holde den form vi har nu.
Synes vi har været lidt heldige, og har ikke rigtig kunne gennemskue vores system de sidste par kampe. Kan være det bare er mig der er helt væk.
Men meget afhænger af aftenens kamp. Det er i princippet en MUST WIN kamp, og hold kæft hvor jeg håber det hele glider og vi kan give dem i afklapsning igen.
Måske har seneste mange års optimisme på noget succes gjort mig mere pessimistisk. Men, jeg er nu hellere ikke vildt imponeret over vores spil. Det kører godt i perioder, men jeg synes, det halter lidt, når vi skal forsøge at kontrollere en kamp. Senest mod Samp var det ved at gå galt i 2.halvleg. Kampen mod frosinene var egentligt hellere ikke særligt prangende.
Det virker ikke som, kommunikationen mellem vores midtbane og forsvar er klare. (I know, ny træner etc. ) men det har været problemet de seneste 1 1/2 års tid. Kan være, de typerne ikke passer rigtig sammen, eller til Spas stil.
Jeg frygter et X i aften, forventer et Carpi hold, der kommer til at stå meget meget dybt, og venter på den ene chance.
Men jeg håber da, vi stiller stærkt op i aften og ikke tænke for meget på Real kampen.
[Rettet af: Lamela - 12/02/2016 - 11:33]
Tja. Spalletti har jo snakket om at vi er for dårlige til at servicere Dzeko. Dzeko passer perfekt til et hold der står dybt, så lad os håbe på Dzeko og nogle spillere der magter at slå indlæg på kanterne - Falque, Florenzi.
Det skal så også lige siges herfra, at det ikke er vores spil der som sådan har givet mig en portion optimisme! Synes også det er svingende. Men okay, de skal lære systemet at kende - så det er vel egentlig okay, at vi trods alt begynde at vinde uden at vi spiller prangende?
Synes vi spiller super godt mod Samp i 1. Halvleg. Men vi faldt selvfølgelig i niveau i 2. Halvleg.
Jeg frygter også et X i aften - eller det, som er værre. Vi ser ikke stærke ud på udebane i år!
Mod Sampdoria skiftede vi fra 3-4-2-1 opstillingen til den 4-3-3. Og ja, der faldt vi helt igennem. Det håber jeg også Spalletti kan se. Måske vores spillere bare ikke kan finde ud af 4-3-3 :)
Bale ude den næste måneds tid!
Så mangler vi kun Ronaldo, benzema, modric bliver skadet!
Jese, Ramos og Varane kunne godt lige tilføjes til listen.
[Rettet af: Lamela - 12/02/2016 - 21:37]
Lidt bittert, at Real trækker Wolfsburg i kvartfinalen.
Havde Drengene slået Real ud, så havde en semifinaleplads pludselig set meget realistisk ud!
2 mål af Morata ellers bomber Dybala for Juve. Higuain forsætter med at score for Napoli, men vores angribere? Christ, hvorfor fungere de ikke for os? Osvaldo, Boriello, Destro, Doumbia og Dzeko nu. Alle relativ gode spillere, der har vist, de er skarpe foran målet. Men, i Roma ligner de bambi på glat is. Skal dog siges, at Osvaldo havde et fint scorings snit, men fungerede bare ikke med resten af truppen.
"2 mål af Morata ellers bomber Dybala for Juve. Higuain forsætter med at score for Napoli, men vores angribere? Christ, hvorfor fungere de ikke for os? Osvaldo, Boriello, Destro, Doumbia og Dzeko nu. Alle relativ gode spillere, der har vist, de er skarpe foran målet. Men, i Roma ligner de bambi på glat is. Skal dog siges, at Osvaldo havde et fint scorings snit, men fungerede bare ikke med resten af truppen"
Manglende kvalitet, dårlige trænere og taktik for det meste. Borriello vil jeg mene var for dårlige til vores hold. Destro, Doumbia og Dzeko var vel alle ofre for Garcias taktiske stædighed der gjorde de ikke fik chancen, og når de gjorde spillede i en taktik der ikke tilgodeså dem. Dzeko er begyndt at blive sat bedre i scene under Spalletti. Osvaldo og Destro har jo et fint scoringssnit, men overblik og deres tekniske niveau passede vel bare ikke til de roller træneren forventede de skulle have. Osvaldo var selvfølgelig også en socialt begavet klovn der gjorde det umuligt at have ham i truppen. Lad os håbe at vi med Spalletti har fået en træner der fatter at se spillernes kvaliteter og forme taktik efter det, fremfor at stirre sig blind i sit eget taktiske tåge-univers.
Angiveligt Romas trøjer for den kommende sæson. Hjemmebanetrøjen må da i så fald, være en af de grimmeste trøjer til dato, i tæt løb med hagesmækken fra 12/13...
Jeg er slet Ikke begejstret, det må også svært at følge op på den originalitet Nike udviste i designet af denne sæsons trøjer.
https://twitter.com/WayneinRome
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123