Kategori: Generelt
Er der nogle planer om Romtur fra bestyrelsens side i den forestående sæson ??
Ciao Ragazzi! Dette er en gruppe for årets tur til den evige stad. Lidt for at fornemme hvad stemningen er og hvem der er interesseret. Vi kan her snakke sammen om kampbilletter, fly og hotel.
For nu er at det sikkert at vi er nogle der tager til Rom og ser Champions League kampen mod Bayer Leverkusen d. 4 november. Der er også mulighed for Derbyet d.8. november.
Barcelona kampen blev udsolgt i går og vi er nok derfor nød til at rykke lidt hurtigt angående billetter til Leverkusen. Den bedste og hurtigste mulighed er at købe billetterne på listicket.
Jonas "
Da Jeg har bestilt fly & hotel til Jeg selv og 3 kammerater til kampen mod Lazio , men mangler fodboldbilletter kunne det være interesant om Vi kunne købe samtidig med Jer ?
Satser på at sidde på Tribuna Tevere ca midt for , række 25 - 35
Men ellers køber Jeg ligeså snart at billetterne kommer til salg på Listcket
Abildgaard og undertegnede har netop i dag købt fly- og kampbilletter til Leverkusen-kampen. Vi rejser fra København 3/11 og jeg sitrer allerede af voldsom spænding!!
Hvis dette skulle være årets RCD tur så er det en ommer
At oprette gruppen d 5 sep & så købe billetter til sig selv d 6 sep af de personer
som selv er i bestyrelsen
Hvor er sammenholdet ??
Hvad fælles er der i at arrangere sin egen tur ??
Prøv at skele til Norge , der lader man medlemmerne bestemme årets tur !!
Hej Allan. Jeg er er ked af at du føler sådan. Jeg kan dog sige at jeg har snakket med flere som synes det de to kampe var de mest oplagte denne sæson og at beslutningen er blev træffet på grund af dette, samt at både den norske og svenske også tager de kampe. Jeg kan da også sige at den Norske fanklubs bestyrelse selv har bestemt turen. Vi kunne nemt have kørt en afstemning, men det ville også tage tid.
Facebook gruppen er oprettet som information og hjælp til dem der ønsker med, så vi kan snakke sammen. Jeg har da også allerede hjulpet folk med at købe billetter. Grunde til at at det skulle gå stærkt, var jo meldingerne om at Barcelona kampen blev udsolgt på fire dage og at der er tryk på Champions League kampene.
Det kan økonomisk ikke betale sig hverken for os eller medlemmerne at skaffe fly og hotel til en samlet pris. Det bliver for dyrt, og sådan gør de det heller ikke i Norge og Sverige. Vi har netop meddelt hvor til vi har købt billetter til Leverkusen kampen, så folk kan vælge at sidde sammen, samt vi kan hjælpe med at få købt billetter. Listicket er alligevel en forholdsvis hurtig måde at få billetter på.
Jonas "
Jeg er måske heller ikke den rigtige til at
(brokke)mig , da Jeg i forvejen er i ROM både 4 & 5 gange om året
Så lad os stoppe den her og forsat gøre hvad Vi kan
for Danmarks bedste fanklub
Hej Allan,
Jeg forstår sådan set godt din skuffelse over den måde som turen ned til Bayer Leverkusen-kampen er blevet planlagt på - eller måske nærmere mangel på sammen.
Det var på ingen måde vores plan, at det hele skulle gå så hurtigt, men det hele blev lidt hektisk, da forlydenderne om hvor hurtigt billetsalget gik, kom frem. Vi kom derfor frem til den konklusion, at det faktisk ikke var realistisk at vi kunne skaffe særlig mange billetter til kampen og slet ikke hvis vi ventede - interessen for billetterne er meget stor.
I forhold til Derby-kampen i weekenden, så er billetter endnu ikke sat til salg. Vi har dog en kontakt i Rom, som gerne vil hjælpe os med at skaffe billetter til kampen og vores plan er derfor at sætte vores lid til ham.
Ligenu afventer vi at få en dato på hvornår billetsalget starter og når den kommer, så skriver vi en deadline for hvornår vi skal have bestillinger, hvis medlemmer skal bestille billetter gennem os - indtil nu, kan vi dog kun afvente.
Som Jonas også er indepå, så har vi tidligere undersøgt mulighederne for at lave en pakkeløsning med kamp, fly og hotel, men som Jonas skriver, så er de tilbud vi har fået meget lidt økonomisk attraktive og desuden oplever vi, at mange medlemmer gerne selv vil have en indflydelse på deres rejse - nogle vil flyve med Ryanair, andre med SAS, nogle fra København, andre fra Billund, nogle vil bo på hostel, andre på 5-stjernet... det er svært at få det hele til at gå op i en højere enhed.
Andreas, Præsident i RCD
Andreas: Hvad har i givet for fly og kamp billetterne?
Afgangstidspunkt d 3/11?
hvor har i tænkt jer at indlogere jer?
kunne godt være interesseret i at tage med ;o)
Andreas
Men tænker I så, at det MÅSKE er muligt at få billetter til Lazio kampen igennem RCD?
Andreas"
Tak til dig og Jonas for svar , Jeg ankommer i ROM den 4 Nov med måske 3 nye medlemmer til RCD
De har været med før & hvis muligheden for billetter gennem RCD findes kunne Jeg være
interesseret
Men holder selv øje med Listicket .
Jeg sammenfatter lige svar til jer alle i ét.
Jeg tager derned d. 4. og fly (SAS) kostede 1300,-, 755 for kampbillet på Tevere. Vi er nogle stykker der har reserveret hotel i Trastevere, nær Piazza Argentina.
Vi satser meget stærkt på at være behjælpelige med billetter til Lazio-kampen d. 8.
Hvis I har flere spørgsmål, så skyd løs :)
Jeg tager også til Rom for at se derby. Er det ikke billigere at købe på Piazza Colonna end på listicket?
Afhængig af hvornår du ankommer skal du nok ikke regne med at kunne købe billetter i shoppen
joh måske 1-2 dage efter billetter er sat til salg
Men du er selfølgelig fri til at prøve .
Jeg har lige været nede at se Roma - Juve & var i shoppen 6 dage før og
der var næsten udsolgt , kunne ikke selv vælge plads
Ved ikke om det er den rette tråd, men kan oplyse at den 18-23 september vil jeg være i Rom :-) Lidt ærgerligt at det er upåagtede Sassuolo der gæster Olympico, men man kan jo ikke møde de store hold hver gang... Tror godt nok ikke der bliver udsolgt, men hvor er det bedst at skaffe billetter til kampen? Sidst jeg så dem dernede mod Napoli, havde vi købt billetterne gennem et rejsebureau, men tænkte om der var bedre muligheder? Inde på Romas hjemmeside, skal man oprette en bruger og udfylde en masse ting for at komme igennem til deres support, så kunne være meget rart hvis der var nogen der vidste, hvad der er mest praktisk mht. billetter :-)
Hej Fende'r
Se højere oppe på samme tråd
Roma Shop , Piazza Colonna
Eller Roma Shoppen ved Lago Argentina
Husk pas ved billetkøb & ved indgang på Olympico
[Rettet af: mester - 12/09/2015 - 11:40]
Transfers 2025/26
14
0
Transfers 24/25
295
0