Kategori: Generelt
Så er det tid til derby de sole.. Roma har ikke prøvet at vinde på olimpico siden 4-2 sejren over inter så forhåbentlig lykkedes det Idag. Rudi garcia har valgt følgende 11 :
Morgan
Torosidis manolas astori holebas
Pjanic de Rossi ninja
Ljajic iturbe florenzi
Så der er ikke meget tillid til doumbia fra træneren men mon ikke florenzi er foretrukket pga han er mere defensivt indstillet. Det lugter af pointdeling men håber naturligvis på vi henter de 3 point i denne vigtige kamp om CL billetterne.
Daje ROMA
Syntes at astori aaalt for tit bare sparker bolden frem uden nogen plan overhoved
DDR med to frispark der begge kunne give gult på 12 min. Han slap med at der faldt et gult på den ene. Han evner kun at tackle med begge ben, strakte, når han han gult i forvejen.
Derudover havde han en blunder-aflevering der var unødvendig. Han var heldig Napoli ikke løb op og scorede.
Men er man uenig kan man så ikke bare nøjes med at sige det, istedet for at fortælle mig hvad jeg skal mene, tak.
God 2H!
#Tottithorsen
Fair nok. Synes nu bare tændingen er kontrolleret idag.
Savner også mere fra Astori og en mere skarp Nainggolan(han er vel vores største profil sammen med Manolas)
Noget nyt om Doumbia og Ibarbos småskader?
Morgan gør det vanvittigt!
Ligeså retardere handlinger Morgan laver ind i mellem. Ligeså gode redninger laver han ind i mellem
Jeg synes, det er et skidt signal, Garcia sender med indskiftningen af Mbiwa. Indskiftningen signalerer, at vi skal ned at stå og forsvare kampen hjem. Jeg ser ingen grund til, at folk skal til at spille på uvante positioner, når Napoli viste sig ufarlige, før vi stoppede med at spille fodbold. I min bog burde man have gemt en udskiftning til sent i kampen, som kunne trække noget tid mod slutningen af kampen, hvis vi skulle komme under massivt pres, og så skulle man nok have lavet to direkte udskiftninger på offensive positioner, da forsvaret har stået glimrende. Alt for tit er det her 11-mand-på-egen-banehalvdel gået galt. Når men nu må vi holde på med det her og bede til, at det trods alt går denne gang.
[Rettet af: Lund - 04/04/2015 - 14:11]
Det er dælen rendme en fæl omgang, vi har leveret i 2. halvleg. Vi er heldige hvis vi får de 3 point, takket være de santis og dårlige Napoli afslutninger.. Det så eller fint ud i 1. halvleg, men hvor mange gange har vi ikke set det efterhånden.
Ibarbo glæder jeg mig virkelig til at se mere til. Syntes han viser nogle lovende takter
Sådan man. Pisse vigtigt. Flere gode indsatser i dag!!
De Rossi er ved at koste sejren til sidst, manden kan slet ikke stå for presset. Han er godt nok skidt spillende.
Tak til Morgan. Og skønt med 3 point. Spillet er langt fra optimalt, men virkelig vigtigt med en sejr. 2. pladsen ligner en kamp mellem de to Rom-klubber
Morgan manolas og iturbe gode. Igen min pointe DDR med al den rutine begynder han at drible i eget felt i 93 minut? Han skal sælges og det kan kun gå for langsomt
P.S. Min optakt nummer 2 Idag med endnu en sejr til følge. Enige om jeg står for de optakter resten af sæsonen ?
Det må du da gerne @Tottithorsen! Du skal bare ikke regne med at få ros, når vi vinder, til gengæld får du nok stryg, når vi har tabt. Så det er lidt en lose-lose situation, men hvis du kan leve med det, så er det jo helt fint ;-)
Holder med Roma så er vant til det :0)
Fedt at stå op Kl. 16 for at finde ud af, Roma har spillet. Hvad sker for spille tidspunktet. Så gik man os lige glip af første Roma i denne sæson. Så endda en sejr på Olimpico.
PS. Jeg er klar over, det er pga. uroligheder mellem tilskuerene. Men Kl 12? Var sku pænt tidlig alligevel.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1