Login
Glemt password Opret bruger

Trænersituationen

Kategori: Generelt

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 21/03/15 07:54

Som i alle nok har opfattet piller klubben ikke godt for tiden, og Garcia er begyndt at sidde lidt usikkert i sædet. Så lad os få en tråd til at diskutere det, i stedet for at vende det i alle kamptrøde.

Jeg har været en af dem der har støttet Garcia indtil Fiorentina kampen, men er nu altså også begyndt at tvivle. Et af mine holdepunkter var mangel på alternativer til Garcia. Af mulige alternativer er Emeery nu blevet nævnt, og skulle det være tilfældet er jeg helt klart med på udskiftningen. Han har virkelig imponeret i Valencia og Sevilla på trods af ressourcerne synes jeg. Derudover formår han også at sætte en taktik og få holdet til at spille ud fra de spillere der er til rådighed. Noget som måske passer lidt bedre til vores klub, hvor vi ikke kan købe perfekte matches til alle positioner, som Garcia gerne vil have det. Garcia -> Emery: I'm in!

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 21. marts 2015

Nej tak en italiener der kender ligaen eller en tysker der kan få spillerne i form. De er Jo trætte efter 60 min og banke disciplin ind på holdet.
Spalletti tak!

1

[Rettet af: Tottithorsen - 21/03/2015 - 11:24]

tdj89
867 indlæg.
d. 21. marts 2015

Ja, Spalletti vil være et rigtig godt bud.

For det første, kræver hans spillestil ikke lang tid mht tilpasning. Dette er godt, da vi pt ikke har ret lang tid at gøre med. Super.

For det andet, så er det ikke en træner, som tidligere har haft samme "problem" som Garcia. Det vidner en nyhed + kommentarer fra forummet også om.

"Det var ventet at klubben ville fyre ham, men Spalletti har altså hjulpet Roma ved selv at sige op"

"Yes , så er han væk, var ikke den støreste fan af ham"

"Hold op. Den mand har været god for Roma. Han var ved at miste grebet om Roma det er rigtigt."

"Men han er nok kørt fast nu så fint han stopper i tide.."

"Både godt og skidt! fordi han var ved at køre træt i jobbet er der er brug for ny energi!"

Åhhh dette forum (L)

asromadk
3933 indlæg.
d. 24. marts 2015

RG er min mand. Ser ingeb bedre til jobbet pt. Sæsonen ser fin ud overordnet set.

Stik ham en ny kontrakt og send evt. Sabatini videre i systemet. RG i en managerrolle.

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 24. marts 2015

Ja viola hentede Salah og Lazio hentede Andersson som er fabelagtig. Dominerer ligaen som 21 årig. Vi har hentet hvilke talenter?? Så ud med sabatini. RG kan blive

[Rettet af: Tottithorsen - 24/03/2015 - 19:11]

anto
27 indlæg.
d. 24. marts 2015

Jeg er tilhænger af kontinuitet. Totti har med rudi haft 23 trænere på 24 sæsoner og vundet et mesterskab med den bedste Italien har disket op med i nyere tid. Sammenhæng eller tilfælde??? Fakta er at juve inden de 4 mesterskaber på stribe blev nr. 6 smed de da alle på porten fordi de ikke vandt efter at være rykket op? Nej og se hvad der skete. Roma er ikke og har kun i ny og næ været med i toppen. Sidst de blev mestre kostede det sensi dyrt, for fanden manden døde inden han havde betalt batistuta, cassano og Samuel ud. Det tager tid at bygge en succesfuld forretning op. Lazio gik konkurs efter deres mesterskab for 15 år siden. De er først nu begyndt at få økonomien på plads. Vores ejere ved hvad de laver det er det eneste de har lavet. Jeg vil hellere ende som en topklub for altid end at få 3 mesterskaber på 85 år. Jeg er 31 født i rom og vil ikke nøjes med en scudetto mere. Få bygget det stadion som vil har brug for ren forretnings messigt og vi vil være der hvor det er sjovt de næste 30 år. Sabatini er genial 4 mil for marquinhos og solgt for 35 det er der ikke mange der kan prale af. Pastore og cavani var også ham. At spillerne hellere vil til større klubber kan han ikke gøre for. Se på pjanic ny kontrakt og så spiller han af lort for han har fået pengene, de Rossi og lamela ligeså. Giv dem tid så kommer det. Forventer vi at vil vinde vært år allerede nu. Ny ejer og 5 træner på 3 år. Come om. Det holder da ingen steder. Hvad er vores forventninger baseret på historie??? Så burde vil være tilfredse nu...

mexes
2516 indlæg.
d. 25. marts 2015

Garcia er helt klart også min mand og ser en stor fremtid i ham.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma