Kategori: Generelt
Vinter vinduet er overstået, så det vil være passende med en ny tråd. De her tråde har jo deres eget liv. :)
Jeg starter med at lægge en navn ud.
Nigel De Jong. Ligaens nok bedste oprydder, men også en habil spilfordeler. Han er fri af kontrakt, og vil være en kæmpe tilføjelse at have i truppen. Evt. kunne vi lade Keita gå, og indlemme ham /De Jong i stedet.
Hvad siger i?
[Rettet af: Lamela - 03/02/2015 - 19:19]
Siger - hent nu bare darmian
I'll drink to that @ClausA ;-)
De jong? Fy for satan. Mega usympatisk!!
Darmian er fint. En ny målmand tak!
[Rettet af: Tottithorsen - 03/02/2015 - 22:25]
De Jong? really?? Altså har du set Milans kampe og synes du virkelig han er "Ligaens nok bedste oprydder"?
Alt taler imod.
- Gammel
- Dyr i løn
- Ikke god nok (vi har trods alt DDR til den rolle)
Kan absolut intet positivt finde ved at man henter Nigel de Jong. Hvordan kan du dog komme på sådan noget.
Støtter mig til de andre. Nu har vi 5-6 måneder til at køre en handel med Darmian i handel i hus. Det skal bare lykkes, og jeg håber ikke man venter for lang tid. Venter vi og satser på at få ham til spotpris slut august, så ender han i Juventus og så kan vi alle sammen sidde og græde snot over det i efteråret når han spiller fantastisk imod os.
Han skal bare hentes. Så må de amerikanske ejere fanme ud og gå med aviser!
Derudover synes jeg ikke der er det store man skal holde øje med. Vi har en god trup. Vi skal have hentet en gardering til HB/VB (Darmian er perfekt), og så ellers bare lave en opsparing til når en af de store spillere bliver utilfreds. Paris bør være et sted Sabatini tager hen påført kikkert og lummer frakke. Der MÅ simpelthen snart være en af deres offensive stjerne der skal væk. Kan vi hente en Lavezzi/Pastore, så skal vi slå til.
Jeg tilslutter mig også til Darmian.
Det er vel indiskutabelt, at vi skal have en ny keeper? Jeg tror ikke Skorupski for chancen, selvom jeg egentlig mener, at han har gjort det godt, når han har fået chancen.
Jeg drømmer stadig om Cech.
Darmian eller Bruno Peres. Hip som hap.
En ny Centerforsvar med kvalitet, hvis ikke to. Det må meget gerne ikke være middelmådige lort.
En ny målmand tak.
Det er vel ikke helt hip som hap med Darmian og Perez. Darmian er italiener og kan dække både HB og VB.. Det giver ham en klar fordel i min bog!
Centerforsvaret er ikke der, jeg har mine største bekymringer. Manolas er klasse, Castan er på vej tilbage og så har vi Romagnoli(!) og Mapou/Astori som backup.
En ny målmand kan der til gengæld ikke være tvivl om! Perrin er oplagt, men hentede man en i Udinese vil jeg heller ikke blive Scuffet..
Mener også vi selvfølgelig skal hente en keeper. Derudover skal vi naturligvis sælge Cole og købe en ny vb, gerne Darmian der kan dække begge sider. Ellers kunne Coentrao måske være et frækt bud på en god offensiv vb. Synes derudover vi er dækket ret godt ind hvis vi selvfølgelig køber Ibarbo og Doumbia. Mit bud på en drømmeopstilling næste sæson:
Cech
Coentrao, Castan, Manolas, Maicon/Florenzi
Pjanic, De Rossi, Ninja/Strootman i topform
Ljalic, Doumbia, Gervinho
Samt en stærk bænk med:
(Florenzi)
(Strootman)
Romagnoli
Ibarbo
Iturbe
Totti
Fy for fanden et stærkt hold!! :)
Bedste rygte længe - Antonio Conte sættes i forbindelse med Roma til sommer....
Spændende udmelding fra Sabatini omkring sommerens transfer. Han har sin afløser klar hvis Milan bruger sin option på Destro!! :p
Med købet af Doumbia, kunne det godt ligne mere 'bænk'tid til Hr. Roma himself. Lidt blandede følelser, men måske fair nok.
[Rettet af: Romaswag - 04/02/2015 - 19:44]
Romaswag - hvad har Sabatini meldt ud?
Han har meldt ud at han ved hvem han skal hente ind istedet. Ikke med navn selvfølgelig, men jeg tror at ham og resten af Roma har lagt en plan for sommeren allerede!
Måske en Immobile fra Dortmund?
Lidt nyheder omkring målmandsposten. Ikke nødvendigvis en drømmetransfer men på den anden side, det kunne vel være meget værre!
Handanovic er for mig det bedste vi kan få! Tror ikke på Cech(fornemmelse).
Immobile kunne være interessant, men Luiz Adriano er vel det mest oplagte, og så er Tottis dage talte, ellers er det for mig en tåbelig handel..
[Rettet af: Romaswag - 04/02/2015 - 22:13]
Handanovic er klasse!! Hent ham...
http://www.bold.dk/nyt/jovetic-ude-af-citys-cl-trup
Er det nu vi skal slå til??
Han vil være perfekt, da han kan dække flere pladser i offensiven. Men vi skal nok forvente konkurrence fra Juve, Milan og Inter.
Der er jo gode rygter med, Tevez vender tilbage til Argentina.
[Rettet af: Lamela - 06/02/2015 - 10:04]
1.De Jong? really?? Altså har du set Milans kampe og synes du virkelig han er "Ligaens nok bedste oprydder"?
2.Alt taler imod.
2.1- Gammel
2.2- Dyr i løn
2.3- Ikke god nok (vi har trods alt DDR til den rolle)
3.Kan absolut intet positivt finde ved at man henter Nigel de Jong. Hvordan kan du dog komme på sådan noget.
1.Jep, jeg har set mange Milan kampe, og han har ikke sluttet kampe med et negativt indtryk.
Ligaens bedste oprydder, ja det mener jeg skam. Hvem er der ellers? DDR? Det er længe siden, jeg har set ham værende ligaens bedste på den plads. Han er slet ikke konsistens.
2.1
Gammel ? Manden er 30, 31 til august. Så den holder ikke. Han har masser af erfaringer, samt deltaget i mange store tuneringer.
2.2 Dyr i løn? Ja, det er nok rigtigt. Han kræver 3,5 mio og 3 kontrakt hos Milan. Men der kan ske ting ved forhandlinger. Til sammenligning tjner DDR næsten det dobbelte. Og der forventes i øvrigt en store oprydning i Roma. Da en del spillere er kontrakt frie, samt spillere som Ucan, nok bliver sendt tilbage. Han tjener i dag 1 mio. euro året for at sidde på bænken og agere trænings kegle. Keita tjener omkring 1,5 mio euro, ved at sende de to spillere ud, har vi allerede sparet 2,5 mio årligt.
2.3 Ikke god nok? Det forstår jeg ikke, du burde se flere Milan kampe.
Vi har DDR? Ja det har vi, men det er ikke nok med kun en kvalificeret spiller til den plads. I sær, hvis vi skal have forventninger om at vinde scudettoen og ønske om at gøre det endnu bedre i CHL næste år. Nytter ikke at stille med 2.eller 3.rang spiller til en vigtig plads i Rudis system til at varetage DDR rolle, når han er ude. Keita, gjorde det godt i starten, men har tabt niveau i løbet af sæsonen.
3. (Alt taler imod)
Lidt Head 2 Head Stats mellem De Jong og DDR.
De Jongvs.DDR
Der slår DDR desværre ikke De Jong. (Jo, på gule kort)
Desuden, hvor meget jeg end holder af DDR, så skal hans løn reduceres.
Tottithorsen:
De Jong er Usympatisk: Ja det er jeg enig i, han har lavet idiotiske handlinger før. Men det har et par Romere også gjort. Men dem holder vi da stadig af...!!
Desuden, ikke ret længe siden, var Roma sat i forbindelse med en ligeså usympatisk spiller i form af Adriano fra Shakhtar.
[Rettet af: Lamela - 06/02/2015 - 10:02]
Jeg ser gerne vi henter en ny playmaker som kan komme ind og give noget konkurrence til pjanic.
Pjanic burde være en af de bærende kræfter for os men han er faldet gevaldigt i niveau og har slet ikke vist samme klasse som Vi ved han har.
Forskellen er at når en Roma spiller dummer sig begynder jeg ikke at hade ham hvorimod de jong husker jeg for en masse dårlige ting, VM finalen, håndbold på olimpico og en masse svinske ting. Jeg håber aldrig han bliver Roma spiller. Lige meget hvor god han er.
Hey Lamela. Fint indlæg og herlig måde du tager diskussionen på. Men jeg fik vist ikke slået min pointe fast tror jeg. Min fejl.
DDR er vores pendant til De Jong. Om den ene eller anden er at foretrække, det tager jeg egentlig ikke stilling til.
RG spiller med 3 CM. I min optik er DDR slet ikke en del af vores idealopstilling, hvor jeg ville foretrække Ninja,Stroot, Pjanic. De første to skralder fint igennem, og jeg er ikke den store tilhænger af DDR og De Jong som spilletype. De mangler drive og evnen til at deltage i spillet udover at være boldflyttet. Ninja og Stroot er fine eksempler på den CM jeg foretrækker.
Hvis man ydermere så går ud fra, at det jo 'bare er hans rolle han udfylder og så kan man ikke forlange mere', så synes jeg selv dér falder DDR igennem mindst 1 ud af 3 kampe. Ser ham ikke som en verdensklasse-boldflytter. Desværre. Hans mellemdistance-afleveringer er simpelthen for ringe, og derfor slår han tit en lang bold (der mindst hver anden gang smides væk) eller også agerer han boldflytter. Derfor kan han i nogle kampe være fantastisk, og i andre kampe så smider han nærmest sejren.
Som ren boldflytter er han - for mig klart og tydeligt - alt for langsom i tanke og handling.
Kunne De Jong være et bedre alternativ?
Måske. Men det er ikke min pointe. Derudover skal De Jong skal vel næppe ind og overtage for DDR? Sikke et ramaskrig det ville give, og så ville RG nok for alvor komme i modvind.
For jeg ser det som dybt urealistisk at RG vil benytte sig af 2 af disse typer på samme tid - dertil er han for fokuseret på boldbesiddelse og kreativitet, tempo og løb i banens længderetning.
I en 4-2-3-1 kunne De Jong og DDR måske gå an som to spillere der kunne give resten af holdet en masse frihed fremad banen, men det er nu engang ikke sådan Roma spiller. Derudover så ville jeg i en 4-2-3-1 stadig foretrække Stroot (i topform) og Ninja. Men det står selvfølgelig for egen regning, og denne holdning er der næppe mange der deler.
At han vinder en 'H2H' mod DDR siger måske alt om, hvor elendig DDR rent faktisk kan være. Eller er som helhed. Der kræves kontinuitet for at vinde et mesterskab. Ligeså god og indpiskende han kan være, ligeså graverende er hans udfald og anonymitet. Igen, jeg forholder mig egentlig ikke til om De Jong ville være et bedre alternativ. Men en startende plads i RGs system er for mig at se urealistisk.
Keita? Ucan? Kan ikke se hvor de kommer ind i billedet, vi snakker jo Stroot, Ninja og Pjanic samt DDR der sidder på pladserne. De Jong som 5/6 valg til midtbanen ville da nok være acceptabelt. Det er ikke Football Manager det her, hvor man hapser løs på fri transfer velvidende at spiller og klubs forventninger ikke stemmer nogenlunde overens. De Jong kommer næppe til Roma, hvis ikke som starter.
Derudover, når manden er fyldt 31 til den nye sæson, så mener jeg sku jo at det er lidt små-gammelt. Stod man decideret og manglede en spiller til en plads (som fx HB hvor Maicon kom og tog alle med storm), så var det noget andet.
Men at hente en (semi-)dyr, (semi-)gammel De Jong ind til en position som vi er godt besat på, og hvor vi i DDR har nøjagtig samme type, det synes jeg bare ikke giver nogen mening. Overhovedet. Og når det vel muligt at diskutere DDRs egentlige berettigelse til en startplads på et skadesfrit Roma-Hold, så synes jeg virkelig, virkelig, virkelig at alt taler imod.
Tvivler på at vi kan hente ham her, men man har vel lov til at drømme..
[Rettet af: Crap_Bag - 11/02/2015 - 10:47]
Kæmpe no-go til de penge. Brug istedet 25-30 på Memphis Deepay.
Eller hent en gratis Konoplyanka? Og brug 25-30 mio på en højre og en venstre back - helst højre!
1 prioritet må være backs og en ny målmand!!!
Konoplyanka vælger nok PL..
Keita er tilbudt forlængelse. Og han tager sig lige tid til at tænke over det.
Synes han har bevist han kan være med. Kan nok godt tage en sæson mere på det niveau
Helt enig. Keita har helt klart fortjent et år mere. Desuden virker han meget dedikeret til trøjen!
Dybala falder igennem, hvis han skifter til en europæisk topklub. Jeg tror ikke han kan leverer det samme for et top hold - mod hold, som står langt tilbage på banen. Lidt ala Iturbe, som så er ved at komme efter det. Og taget hans pris i betragtning, er det også et klart no go fra min side!
Helt enig i, at vi bør kigge på forstærkninger til vores back og målmandsplads!
Jeg synes det er tid til at indfase Skorupski resten af sæsonen. Han har stået stabilt når han har fået chancen, og skulle han ikke leve op til opgaven, så kan vi se os om efter en ny målmand til sommer.
Nyt navn der sættes i forbindelse med Roma er : Icardi
Det er vist bare fordi han ligger i nogle genstridige forhandlinger om ny kontrakt med Inter. Så er det normalt at der pludselig florerer rygter. Det er nok lidt en and.
Det er ikke en billig spiller, men man har vel lov til at drømme. Såfremt CHL Bendtner og Co kommer i Champions League, så bliver De Bruyne nok ikke i Wolfsburg. Synes faktisk han er en spiller der ville pynte på holdet. Om han er skræddersyet til systemet ved jeg ikke helt - er han nok ikke - men nej hvor gad jeg godt se ham i Rom.
Det bekræfter jo netop blot hvor vigtigt det at have have kontinuitet. Og hvorfor Rudi Garcia ikke bare skal smides på porten. Jo mere samlet klubben står, hvilket den gør nu i modsætning til igennem mange, mange år, jo nemmere er det for klubben at hente spillere. Sælge varen og få tingene til at ske. Have en råd tråd som er nem at sælge til spillere etc.
Men fuck det havde været sejt hvis han havde overrasket alt og alle og var taget til Rom.
Hvis pjanic sælges vil man gå efter jovetic. Sgu ikke noget dårligt bytte. Synes godt nok det er længe siden pjanic har spillet op til niveau (4-2 v Inter)
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=3939803
Essou-Ekoto og Prince boateng er de seneste der rygtes til Roma. Nej tak og nej tak. Det er fanme uambitiøst!!
Igen nævnes handanovic til Roma. Det er helt fint med mig :0)
Kanon målmand. De sanctiS er ikke god nok og RG tror ikke på skorupski så hent gerne Inter keeperen til sommer. Ser også gerne at vi henter rodrigues i Wolfsburg samt Jackson martinez i Porto og darmian i torino. Så ser truppen komplet ud. Så skal vi af med DDR
Hvis Prince og Essou er uambitiøst, så er Handanovic, Rodriguez, Martinez og Darmian måske en kende for ambitiøst. Hvor skal de 500-700mil komme fra?
Husk nu at klubben nævnte Iturbe, som et dyrt køb. Vi har ikke de penge! Martinez og Rodriguez tager ikke noget skridt op ad stigen, hvis de skifter til os. Handanovic er der kamp om, helt sikkert også fra PL. Darmian(som nok er det 'nemmeste' køb) er nok det mest sandsynlige.
Husk nu, at Romagnoli kan hentes hjem, Castan og Strootman kan vende tilbage, og at klubben altså ikke har et bundløst hul af penge.
Hellere langsom udvikling, end endnu en økonomisk krise. FFP er altså stadig en realitet for en klub som Roma.
Rodriguez værdi er kun steget siden VM, og Wolfsburg mangler bestemt hellere ikke penge, så de kan sagtens vente på det højeste bud. Jeg tror desværre ikke Roma kan være med.
Handa er mere realistisk. Han kontrakt udløber næsten sæson, Inter kan sælge ham denne her sæson, ellers lade ham gå fri i næste. Det er de nok ikke interesseret i. Handa vil desuden gerne spiller CL bold, og der går nok min. 1-2 sæsoner før Inter kommer til det. De italienske medier skyder mellem 12-15 mio euro på ham.
Darmian, der er kommet flere klubber ind over ham nu, hans værdi er kun steget lige Rodriguez. Vi skulle have nappet i sommers ellers senest i Januar vinduet.
Mit ønske Fabian Schär, CB, Basel.
Unge midteforsvar med et par års EL og CL erfaring. Han har set bundsolid ud i de kampe, jeg har set ham spille europæisk. Han er gratis til sommer. Helt vanvittig, der ikke er blevet skrevet mere om ham i medierne, men han bliver blandt ligaens bedste, hvis han landes.
i øvrigt.
Essou-Ekoto og Prince boateng er de seneste der rygtes til Roma. Nej tak og nej tak. Det er fanme uambitiøst!!
Enig.!
[Rettet af: Lamela - 05/03/2015 - 17:21]
Vi skulle nok have gået det ekstra efter Salah - hold op, hvor er han giftig
Vi valgte Doumbia istedet for Salah! Doumbia har været skadet og er ude af kampform grundet vinterpausen i Rusland. Salah har trods alt ikke fået en ærlig chance i Chelsea og nu ser man så hvad de gik glip af...
De mål Salah har scoret hos Viola har både været selvskabte, men også returbolde, eller dårlige afleveringer han har opsnappet - han virker utrolig stærk og hvem savner Cuadrado??
[Rettet af: Stigtotti - 06/03/2015 - 09:01]
Doumbia er angriber og Salah er wing. Forstår ikke sammenligningen?
Roma fortryder Salah sammenligningen er som følger. Roma købte Doumbia istedet for Salah og Det fortryder de som ovenstående artikel også indikerer. Så sammenligningen er vel bare en offensivspiller, som skulle kunne løs Romas scoringsproblem!
Sagna fra Arsenal sættes også i forbindelse med Roma. Kæft det er nogle slappe navne. Hent romagnoli hjem og køb darmian. Glem sagna, Johnson, essou-ekoto og Prince boateng!!
Det er som om at der er en forkærlighed for at hente aldrende spillere til klubben.
Kom nu med noget ungdom istedet, ville klæde holdet så meget at få sat gennemsnitsalderen ned med 1-2 år!
Vi kan smide James Milner i bunken med perspektivløse navne!
Lige netop Milner, kan du ikke smide i den sammenligning. Om vi har brug for ham er noget andet, men kvalitets forøgelse vil han bestemt blive.
En meget undervurderet spiller, som altid kæmper en hvis del ud af bukserne. En klassisk englænder fighter vilje a'la Rooney.
Jeg tror dog, Saba kommer til at lave nogle signings, der markant vil forstærke holdet. Han har set, han har lavet nogle blundere, og set hvor vi er svage, når skader og karantæner spidser til.
Et nyt midterforsvar er must, desværre er italiens bedste midterforsvars talent taget nordpå til Juve. Havde virkelig gerne set os hive Rugani til Roma.
Rygter Idag er jovetic, dybala, Louis adriano, Glen Johnson, Perez i torino, handanovic.
De slappe rygter er fortsat Van der vaart, essou-ekoto og sagna
http://football-italia.net/63731/roma-face-ayew-battle
Samme medie mener at vide, at Inter er i føreposition i forhold til at sikre sig Jovetic' underskrift.
[Rettet af: Lund - 12/03/2015 - 17:25]
Glen Johnson bliver officielt indenfor 48 timer! Gaaab
Ville Romero fra Sampdoria ikke pynte som keeper? Han er transferfri til sommer og vil til en storklub.
Romero er sgu ikke god nok, hvis vi skal hive mesterskabet.... Hent
nu bare Handanovic - imo en top5 keeper i verden!!! Han har den rette størrelse for en målmand og ikke den dværg vi har!
Jovetic, Bruno Perez og Darmian - så kører det for Roma!
Sælg Pjanic
[Rettet af: Tottithorsen - 26/03/2015 - 15:28]
Link
Så hellere den kære Petr :)
Vi er ikke direkte nævnt, men om Empolis Rui siges:
“We have received many offers for Mario Rui, including from the top five or six Italian clubs,” representative Mario Giuffredi told Radio Stereo 5.
Hvilket vel også inkluderer os! Har ikke set ham spille, og ved ikke noget specielt om ham. Men hvis flere klubber er ude efter ham, må han kunne noget. Og på venstreback-poitionen, hvilket må betyde at der er planer for den til sommer. Jeg håber det betyder at Cole ryger ud samtidig med at vi beholder Holebas.
[Rettet af: DanieleTotti - 27/03/2015 - 08:16]
Er bartolacci stadig halv ejet af Roma ? Ham burde man sku hente hjem og sælge pjanic for en god slat. Og romangoli burde være inde omkring starteren næste sæson!
Romangoli bliver virkelig spændende næste år. Hans udlejning af virkelig været et kæmpe succes og han har gjort det overraskende godt i mine øjne! Umiddelbart ser jeg ham som vores 3. midterstopper næste år. Jeg ser derimod ingen fælles fremtid for Roma og Astori, som tingene er pt. Men der kan alessio så træde til i stedet for. Og med Mapou som 3/4. mand, så synes jeg egentlig det er fint. Men ser nu Manolas og Castan som den kommende duo.
Noget helt andet er så, at vi mangler kvalitets backs i høj grad.
#ClausA
Tror ikke længere vi ejer noget af ham, desværre. Omvendt så synes jeg nu heller ikke han er kontinuerligt er god nok til en større rolle i Rom.
Men med nye backs (drømmer stadig om Ricardo Rodriguez), ny målmand (Drømmer om Cech) og en ny KLASSE topangriber - gerne med lidt muskelmasse på kroppen, så bliver jeg en glad mand til sommer :-)
Bertolacci er stadig delejet af Roma
[Rettet af: Dingding - 30/03/2015 - 22:47]
Til målmands posten kunne man også tilføje Ruffier fra St. Etienne!
Hvad siger i til det?
Kan han gribe bolden, være sikker i sine indgreb, gå ud i feltet ved indlæg og udvise den nødvendige ro overfor forsvaret - så ja tak :)
Pedro kan købes for 20 mil euro. Det er faktisk en fornuftig pris!
Ruffier er imo ikke den målmand vi har brug for. 1.84 høj er ikke prangende for en målmand. Vi har brug for et tårn der kan dominere feltet som handanovic og Cech.
Ikke flere "små" målmænd tak
Hvorfor skal vi have et tårn, som dominerer feltet?
Der kommer da lige så mange fri løbere imod som indlæg, hvis ikke flere.
Derudover er Ruffier 187 cm: http://en.wikipedia.org/wiki/St%C3%A9phane_Ruffier
Og derudover kan Ruffier vel lige så godt dominere feltet som de andre og så er han højst sandsynlig også billigere end Cech og Handanovic, enten i købs sum eller i løn, eller begge dele!
Og så er han også yngre end de andre.
[Rettet af: asroma87 - 31/03/2015 - 14:30]
Spændende forslag asroma87. Må indrømme jeg næsten udelukkende kun kender ham fra FM. Men ser helt klart Roma hente en "yngre" målmand, end at købe en "has been" der har 1-2, måske 3 sæsoner i sig, skal ha' en høj løn, og "snart" skiftes ud med endnu en "has been" til høj løn.
Ruffier er mig bekendt 188 cm ;)
Folk vil ha' en afprøvet stjerne - det er dyrt, og unødvendigt.
Roma er ikke nogen top klub og vi kan ikke forvente at springe hvert andet trin over på stigen. Det lidt jeg har set til Ruffier i virkeligheden har bestemt været godkendt. Men igen, jeg kender ikke meget til ham. Interessant! :)
Mit drømme transfer vindue til sommer:
Spillere ind:
-Lucas Digne
-Matteo Darmian
-Andre Ayew (På fri)
-Stephane Ruffier
Spillere ud:
-Ashley Cole
-Maicon
-Adem Ljalic
-Morgan De Sanctis
en gratis Rio Mavuba vil jeg bestemt ikke sige nej til!
#asroma87
forstår ikke du vil af med Ljajic. Han er den eneste, der i mine øjne har holdt bare lidt niveau i 2015 i angrebet. Synes også helt klart, at hans attitude er blevet markant bedre. Jeg kan sgu godt lide Ljajic.
Enig med ¤mexes¤ i at Ljalic ikke skal afsted til sommer, klart en af vores bedste i denne sæson og hans attitude er blevet meget bedre..... han bliver vel også voksen på et tidspunkt!
Er ham Mavuba noget værd???
Ærgerligt med alle de skader Maicon har revet til sig, for han er fanme en god back når han er i form!
Drømmetransfer vindue uden en angriber? Vores helt store problem er jo at vi ikke har en angriber der laver +20 kasser pr. sæson.... Jeg drømmer om vi henter Higuain!!!!
Jeg synes personligt, at Mavuba er en klassespiller i den forstand, at han vil være en fremragende backup. Stor rutine, højt bundniveau og så kender han jo Garcia som sin egen lomme. Bredde er et nøgleord, når man snakker om topklubber og når han så er på en fri transfer, så synes jeg bestemt, at vi skal overveje det.
Helt enig i, at det er en angriber ala Higuain, som vi mangler. Det er virkelig indiskutabelt.
Lad nu lige Doumbia få en ærlig chance!
Ljajic skal skydes afsted hvis vi kan få en rimelig portion penge, no doubt. Han er alt for svingende og kan på ingen mode "holde" niveau. Det syntes jeg de sidste 2 sæsoner har vist, inklusive hans tid før det. Jeg tror ikke han har mentaliteten til at spille for en topklub!
Andre Ayew mener jeg har forlægnet med ét år, ellers ville han være en rigtig fin tranfer :)
Maicon har fået syndromet "afdanket brasilianer" efter sin sidste gulerod: VM. Han skal sendes videre hvis vi kan komme af med ham :)
Mavuba på fri lyder som en fin idé. Rutine og forhåbentlig stabilitet på midtbanen. Men han udtalte vist noget i retningen af at både ham og Garcia var usikre på hvor de skulle være næste sæson. Så det afhænger vel 100 % af Garcia situationen. Ellers ser det godt ud med Digne og Darmian som forstærkning på backsene, som sammen med målmandsposten er vore svageste punkt
Doumbia er sabatinis fejl. Han laver max 3 mål og er væk til sommer. Det er jo ikke den type vi har brug for når modstanderen parkerer bussen!!
Han er klart bedst i kontra fasen hvor der er plads...
Apropos Mavuba
Særligt sidste citat i artiklen får mig til at tro, han varmer op til et skifte ;)
[Rettet af: romaus - 02/04/2015 - 00:14]
61 mål i 95 kampe for CSKA taler nu for sig selv hos mig og vidner om en mand der kan lave mål, hvis han for chancen! Nu er han jo også kommet ind på et uheldigt tidspunkt.
Nu har jeg ikke set CSKA, men tænker da umiddelbart de ikke kan være et kontra hold i Rusland?
Det er ikke fordi jeg er mod Doumbia. Jeg synes også det er for tidligt at snakke om succes/fiasko. Han er bare ikke den type, som jeg efterspørger. Jeg mener det i højere grad er en fysisk targetmand type - som selvfølgelig skal kunne noget med fødderne, som vi mangeler. Det er selvfølgelig logik for burhøns, at jeg ønsker vi finder en angriber, som er god for omkring 20 mål på en sæson - men det er virkelig det vi mangler.
De sidste år sæsoner har vi jo fordelt målene bredt og vores topscorer har vel scoret en 7-8 mål? Doumbia skal nok score nogle mål for os, men jeg mener ikke han som sagt er den type, som vi skal bruge på toppen. Så ser jeg ham mere på en kant.
Glæder mig til at se Ibarbo igen. Jeg synes der var kvalitet over hans aktioner i de få øjeblikke, vi nåede at se ham i trøjen.
Ronaldo tjener angiveligt ca. 507 millioner kroner om året.
Dvs. Han tjener ca. 10 million kr. om ugen,
Dvs. ca 1,4 million kr. om dagen.
Dvs. han har en timeløn på ca. 58.000 kr.
Dvs. han tjener ca. 1000 kr på et minut
og det er omkring 16 kroner hvert eneste sekund.
Bare for at sparke til en fooking bold.
Mind blown
Hvorfor fik jeg ikke en fodbold til min 0 års fødselsdag???????
[Rettet af: romeren10 - 02/04/2015 - 13:17]
Kan godt se at en targetman til tider ville gøre nytte, men tror bare ikke på det er svaret.
Medmindre man kan få en verdensklasse ala Lewandowski, som også kan noget med benene og høvle alt ind, men det er jo bare urealistisk pt at tro man kan få sådan en spiller.
En mellemting vil jo sikkert bare ende som Borriello desværre.
Dzeko eller Jackson martinez
Romeren10: men til gengæld får han osse lækker fjas 😄 what a life
#romeren10
Ronaldo tjener på ingen måde 507 mio. om året.
Dzeko meldes på vej iflg medierne og pjanic
Roma har eftersigende givet et officielt bud på andre ayew i Marseille. Hvorfor??
Det er sgu ikke ambitiøst nok. Vi bør kunne hente noget bedre. Hvad med at fiske higuain nu hvor Napoli falder helt igennem. ? Men han er desværre nok for dyr men det er den slags angriber vi står og skriger efter. Ikke endnu en som ayew der har lavet 7 mål i 22 kampe for et fransk tophold. Det er ikke imponerende i min verden
[Rettet af: Tottithorsen - 09/04/2015 - 20:43]
"Men han er desværre nok for dyr men det er den slags angriber vi står og skriger efter. Ikke endnu en som ayew der har lavet 7 mål i 22 kampe for et fransk tophold. Det er ikke imponerende i min verden"
Men... Ayew er jo ikke angriber. Han har spillet 1 kamp som angriber denne sæson, 19 som venstre wing og 1 som central midtbane i ligaen ifølge transfermarkt? 7 mål og 5 assist til følge af kampene. Målt i forhold til antal kampe er det bedre end Gervinho, Ljajic og Iturbe individuelt. Har ikke set meget til ham for Marseille, men i forhold til hans performance stats er det en potentiel transfer ikke noget vi behøver rynke på næsen af..
håber også Pjanic kan lokke Edin Dzeko til Roma.....
prisen skal sevlfølgelige også være rigtig
[Rettet af: totti er gud - 10/04/2015 - 08:13]
Noteret jeg troede han var angriber. Som midtbane er det jo rigtig godt !
Har du set artiklen om Ayew på Football-italia Tottithorsen ? For der benævner de ham vist som "forward" :)
Ja det er der jeg læste om ayew
Håber næsten ikke, at det er rigtigt... Havde været en god mand at have for os den dag i dag!
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/luis-enrique-sagde-nej-tak-til-verratti/
Latterligt! Ville have elsket ham med stort E. Regner virkelig med at vi henter darmian. Og tag bare Bruno peres med deroppe fra!
Hvad skal vi bruge Bruno peres til? Han er jo ikke back. I torino er han rigtig god - i en 3-5-2 formation hvor han bruges offensivt. Tvivler stærkt på hans evner defensivt.
Bruno peres passer ligeså godt ind som darmian passer ind. Så vil mene vi skal bruge ham på vb!?!
Omvendt mener du vel? Darmian kan spille VB. Hvis Roma henter begge, så er Bruno Peres HB, Darmian VB? :)
Nej lige omvendt :) mener bare han er ligeså meget back som darmian han er :)
Så du vil smide Bruno Peres på HB?
Mig bekendt kan Darmian spille både venstre og højre, mens Bruno Peres kun spiller højre.
Enig. Synes bestemt heller ikke Bruno Beres er meget dårligere defensivt end Darmian.
De er begge to skræddersyet til wingback positionen og derfor mener jeg heller ikke, at vi bør henten nogen af dem.
Drømmen til backen er stadig Ricardo Rodriguez, men den bliver nok lige svær - og dyr - nok at gennemføre :)
Enig med jer. Vi bør ikke hente peres eller darmian.
Men hvem skal vi så have fat i? Hvis vi henter Glen Johnson er det en katastrofe.
Igen igår overbeviste jackson martinez mig om at ham SKAL vi have!! Kæft han er iskold foran mål
RodrigueZ er også klart favorit. Men tror sku ikk de slipper ham. Vil mener peres og damian ville være ganske fornuftige handler. Specielt darmian
http://www.bold.dk/nyt/roma-boss-garcia-ogsaa-traener-i-naeste-saeson
Lyder godt i mine ører
Dagens joke?
http://indkast.dk/index.php?nyhed=129632
Hmm klopp er fri på markede til sommer hvad vil folk sige om ham?? Til et hold som Roma, han er stor fan af unge spiller og han spiller hurtig omstillings fodbold.. Jeg vil være kæmpe fan af at han kom
Han er da velkommen, men tror hans fremtid ligger i PL!
Mener også han har sagt, at han kun vil til et land hvor han kan sproget.
Mon ikke City snupper ham, ellers er Real en mulighed, hvis de afskediger Carlo.
Destro har desuden ikke leveret for Milan i denne sæson, og de sender ham sandsynligvis tilbage til Rom igen.
1. Han kan bruges i bytte handel med Inter om Handa.
2. Wolfsburg har tidligere været interesseret i ham, budt omk.30 mil (er ikke sikker) mener jeg. Det er for mig godt betalt, hvis vi kan ramme et beløb +20 på ham. (eller til en anden klub for den sag skyld)
3. Han skal indlemmes i truppen. (Denne mulighed ser jeg det svært sandsynligt, han har ikke fungeret i RG's opstilling i denne sæson, selvom hele lortet har været elendig, så har Destro haft det meget svært, hvor han ikke fået den støtte op i angrebet, en med hans stil nu kræver. Desuden, hvor meget vil han sætte pris på at komme tilbage en klub, der allerede har fravalgt ham engang før?)
Hvorfor ikke bare fyrer garcia og gå en spalletti tilbage, han er fri på markedet og med økonomiske kræfter kun jeg godt se os lave en Dortmund!!!!'
Respekt til Napoli alligevel som vandt samlet 6-3 mod Wolfsburg
Altså også flot fodbold af Fiorentina. :)
Ifølge L'Equipe Andre Ayew blevet enige om et skifte til Roma, såfrem vi kommer i CHL.
Ayew handel må betyde farvel til Ibarbo.
Læste forresten, Spurs vil lave en oprydning og her kunne Lamela sagtens ryge ud. Hvis Pool vil smide penge efter Iturbe, burde Roma helt klart på muligheden for at hente Erik Lamela hjem.
[Rettet af: Lamela - 25/04/2015 - 14:46]
At "hente en spiller hjem", når denne kun har spillet i klubben i 2 år - det er vel lidt at stramme den.
Tottenham kunne godt være et sted at rette blikket, men har svært ved at se Lamela i klubben pt. Det er brug for folk der er mentalt stærke frem for alt - det mener jeg ikke Lamela er. Der er virkelig, virkelig brug for at man hente en angriber med selvtillid og tro på tingene. Soldado ville være det bedre bud hvis man ser mod Tottenham. Men til sommer er han blevet 30, og det synes jeg lidt udelukker ham...
Man kan da sagtens skrive "Hente hjem" angående Lamela.
At bruge tid på at kommenterer på det og sige, at man ikke kan er da vidst mere, at stramme den lidt...
Tottenham kunne godt være et sted at rette blikket, men har svært ved at se Lamela i klubben pt.
Det er brug for folk der er mentalt stærke frem for alt - det mener jeg ikke Lamela er.
Der er virkelig, virkelig brug for at man hente en angriber med selvtillid og tro på tingene.
Soldado ville være det bedre bud
hvis man ser mod Tottenham. Men til sommer er han blevet 30, og det synes jeg lidt udelukker ham...
Inden for to linjer modsiger du dig selv min ven. Soldado er om nogen en spiller uden selvtillid og tro på tingene.
Men ellers er jeg enig med dig.
Hint, Gignac er gratis..!!
[Rettet af: Lamela - 26/04/2015 - 15:19]
"Der er virkelig, virkelig brug for at man hente en angriber med selvtillid og tro på tingene. Soldado ville være det bedre bud hvis man ser mod Tottenham"
Helt enig med Lamela. Kæmpe selvmodsigelse. Selvtillid og Soldado har været to direkte modsætninger i hans tid i Tottenham. Ham er der ikke noget perspektiv i. Syntes derimod at Lamela viste i sin sidste sæson i truppen at han var blevet bedre mentalt. Tog ansvar, scorede ret mange mål og virkede mere moden.
Tottenham kunnevære et sted at rette blikket [...], Soldado ville være det bedre bud hvis man ser mod Tottenham. Men til sommer er han blevet 30, og det synes jeg lidt udelukker ham....
Nogle ville også kalde det at ræsonnere.
Soldado er totalt ude af form og klart et no-go!!
Jeg synes fortsat vi skal benhårdt efter at hente Jackson Martinez!
Topangriber som laver masser af mål!!
Samtidig skal vi skille os af med Doumbia.... nogen der har set eller hørt rygter om hans
"intense" opvarmning forleden? En tilskuer filmede ham mens han varmede op, dvs. han stod
komplet stille og overværede kampen UDEN at røre sig!!
Og jeg er jo enig. Soldado er ikke ambitiøst nok. Jackson M. Dzeko. Benteke. Der er en god håndfuld spillere at gå efter hvis klubben snart gad at prioritere en angriber økonomisk.
Tottenham har vel kun 4-5 spillere der kunne være Interessant for Roma, der hører Soldado ikke med i.(Bedre bud? næppe) Hugo Lloris, Jan Vertonghen, Lamela, Eriksen & Kane. At der så er 2-3 der er urealistisk for os pt. er ikke sagen.
På den anden side, så er Lamela ikke faldet ligeså meget igennem som Soldado, men det har ikke været Roma niveau, det han har præsterer i London. Det er korrekt.
Bytter gerne, Iturbe & Ibarbo for Lamela.
Der florere sindsyge rygter med Roma lige nu. Set med vores økonomi og FFP virker ingen af dem realistisk.
Cavani & Nasri WTF?
Jeg har ikke noget imod 2.-3. pladser, indtil det nye stadion bliver bygget og Roma kan genere omsætning ligesom Juve, til at købe store navne ind. Tålmodig opbygning istedet for at kaste millioner efter lottokuponer som Doumbia og store stjerner der udhuler kassen.
[Rettet af: Lamela - 27/04/2015 - 12:46]
I Tottenham er det nok snarere Chiriches og ja, Soldado man skal forholde sig til.
Ingen af de andre er vi i nærheden af at kunne hente. At ville bytte to gode spillere (hvor Iturbe imo har et vanvittigt potentiale) til en anden god spiller, det synes jeg er lidt skævt. SÅ god er Lamela altså heller ikke.
Der går rygter om Berardi til klubben. Hva siger folk. Nu ikke fordi man mangler spillere på den plads. Men hvis han bliver mere stabil kunne han da være spændene. Italiener og ung
Har svært ved at se ham som starter, men bestemt en spiller jeg godt gad have i truppen. Men en handel med Juventus kan jeg kun blive nervøs ved - hvad skal det koste os. Det nytter jo ikke at hente Berardi hvis vi i samme handel mister Manolas etc... Hvad ved jeg.
Nasri er seneste spiller der rygtes på vej til Roma.
Han er rigtig god, men har en dårlig attitude!
De må også godt snart få lukket nainggolan handlen så han ikke ender på blind aktion. Der snakkes om at de arbejder på en pakkeløsning sammen med astori for ialt 15 mil. Det næsten for billigt bare for ninja kun
Han er dygtig, men jeg synes pt. ikke vi skal bruge én euro mere på en midtbanemand før;
1) Nainggolan er hentet 100 p
2) vi er færdige med at hente til de andre positioner
Vi har virkelig en bred midtbane efterhånden... (DDR, Nainggolan, Strootman, Pjanic, Keita, Parades) Gem nu pengene til en angriber!
Det ville være så lækkert at få Bertolacci tilbage i klubben. En rigtig romer!
DDR er over the Hill, paredes ikke klar endnu, strootman? Ja hvis han kan nå den form inden den første alvorlige knæskade men ingen garanti for han vender tilbage til fordums styrke, keita god som nødløsning men ikke fast starter og pjanic tja når han gider er han fantastisk. Synes det er fint at hente bertolacci hjem. Ninja skal vi købe og det kan kun gå for langsomt
Vi kan måske få noget euro fri, hvis vi lader Ucan gå en sæson før, han var aftalt.
Kommer der et bud 30 plus på Pjanic, synes jeg godt, vi kunne sende ham videre.
Keita har spillet en fin sæson for os, men jeg tror ikke, han kan bringe os videre til next level, ser hellere en gratis Mavuba som back up for DDR.
Hvis Stroot kan finde sit gamle niveau, så har jeg ikke noget imod at sende DDR videre i systemet. Han bringer for lidt ind til Roma, når man tænker, den hyre han trækker hvert år.
En midtbane akse med Ninja, *Pjanic & Stroot, og Bertolacci, Paredes & Mavuba som back up, må være mere godt nok. Så har vi Florenzi, der kan spille pladsen, hvis skader og karantæner trækker til.
Men helt enig, der skal ske noge på angrebsposten. Midterforsvaret synes jeg ikke, der skal røres ved. Castan, Manolas og Romagnolli. Det er klasse. Evt. sælg Mapou og hente en billigere erstatning.
Ang. målmandsposten, så kan der være muligheder i Parma, hvor Mirante render rundt. Han er dygtig, ikke som første målmand, men som erstatning for polakken.
*Hvis han ikke sælges.
[Rettet af: Lamela - 16/05/2015 - 11:47]
Roma vil give kun byde 11 mio euro på Ninja, Juve og andre står klar til at overtage Cagliaris andel for 15 mio euro.
Det der er farligt, at Cagliari nu kan skrue prisen højere op. Kom igang Saba.
Evt. sende Sanabria på 1 års gratis leje til Sardinien.
Hent cavani så er vi en seriøs kandidat til mesterskabet samtidig med vi henter darmian og digne
Hehe Thorsen.
Hvor skal Roma hente de penge fra til cavani og darmian? Darmians værdi efter denne sæson steget til min. 20 mio. euro
Cavani går ikke for under 40-45
De kæmper i øvrigt forvejen med at finde Cagliari's 17 mio euro. til Ninja.
Sælg pjanic og DDR og brug de penge. Ved godt det var urealistisk men man har jo lov til at drømme ;0)
Ser ud til at Cavani tager til Juve... :)
“[Alessio] Romagnoli has a bright future and I think he should be given playing time, either with Roma or with Sampdoria. But you've got to ask [Roma director Walter] Sabatini about the rumours linking him to Inter.”
Glipper Martinez, glipper Benteke, hvad så med en gratis Drogba? Han har om noget rutinen og - måske vigtigt af alt - vindermentaliteten, som vi så ofte mangler. Kynismen som kun de helt store har.
Er Drogba ikke sikret en træner rolle i Chelsea?
Luca Toni denne sæson er om noget beviset på, at det godt kan betale sig nogle gange med de her goalgettere
Det handler alt sammen om hans fysisk formåen efter sommeren samt hans indstilling. For hvis disse to endnu er i top, så ville han kunne være en gevinst tror jeg.
Men foretrækker selvfølgelig en med lidt perspektiv i. Men udover Benteke, Martinez (+ måske Dzeko), så tror jeg det vil være en større gevinst med Drogba fremfor at hente Bacca eller hvad ved jeg.
Tonis indstilling tror jeg ikke der er et problem med. Hans fysiske formået heller ikke, den består vel primært i hans højde. Jeg tror også sagtens han kunne være en gevinst og god for vores spillestil. Er dog i tvivl om Garcia formår at bruge ham.
Med Toni på banen vil modstandere der pakker sig være nødt til at stå lidt højere oppe på banen grundet hans styrke i luftspillet. Det ville give ekstra plads til vores hurtige spillere der så endelig kan formå at udnytte deres kvaliteter. Anderledes hvis vores modstandere pakker sig, ja så har vi faktisk en trussel inde i boksen. Hvor kunne det være smukt at se Toni og Totti brage os mod scoudettoen :D
Drogba var bare et godt eksempel på et alternativ, skulle andre muligheder glippe.
Synes der er så gode navne man kunne gå all in på. Men det kræver klubben tager sig sammen og får kanaliseret størstedelen af budgettet over i at der skal hentes en topangriber. Martinez, Benteke, Dzeko. Falcao! Hvor ville han passe godt ind på holdet!
Syntes også han gjorde det fint dengang han var i klubben. Og er helt enig med danieletotti. Det sådan en type vi godt kunne bruge. Så vi kan udnytte vores hurtighed
Ja han gjorde det rigtig glimrende taget i betragtning af at vi rent taktisk brugte ham ret forkert. Og hans fysik fra dengang til nu tror jeg ikke er ret anderledes. Tror dog ikke at han lige er Garcias kop te.
Porto har hentet Alberto bueno til angrebet. Mon det baner vejen til et salg af martinez måske ?
Baccas pris er formentlig steget lidt her til aften..
@Claus De har hele tiden haft tænkt sit at sælge J.M denne sommer, så det var også forventet at de hentede en angriber :)
Dzeko meldes under raderen på CDS
Samme avis mener, Ayew kunne blive officielt allerede i dag. Det vil være super lækkert, at få ham i hus hurtigst muligt.
Nyeste på rygtestammen er Ever Banega samt Bacca fra Sevilla
Mavuba får vi nok ikke alligevel:
http://www.bold.dk/nyt/lille-kaptajn-forlaenger-alligevel
Så har Juve endnu engang forbedret bredden med kvalitet. Khedira og Dybala har bestået medical.
So Sabatini, kom nu i arbejdstøjet.
Iturbe nummer 3 på Goals liste over sæsonens største transflerflops:
http://www.goal.com/en/news/7180/galleries/2015/05/30/12148012/balotelli-vermaelen-falcao-and-the-20-worst-transfers-of-the/juan-iturbe-roma-sassuolo-serie-a/19#photo
Synes personligt ikke han har været så dårlig at man kan kalde ham et flop. Han mangler blot at få styr på sit slutprodukt. Han energi og optimisme har været i top. Det er bare et spørgsmål om tid før han får styr på det, og så vil GOAL skribenten pludselig have ham på en liste over de mest eftertragtede spillere.
Nu vil man smide Luca Antei til Sardinien i forsøget på at lukke Naingo-handlen. Efter Romagnoli er han vel vores største lys til en italiensk, egen-avl produceret midterforsvar. Jeg synes det er et skidt træk. Synes han har gjort det fint i Sassoulo, og de her 1,5-2 max 3 euro man vil generer ved at smide ham oveni, det er så bittert når de så senere sælger ham til en af vores konkurrenter for 10. Synes man skal sikre ham og så kan man evt. sende ham på leje - med udsigten til at han skal tilbage i vores trup.
Jeg er ikke nogen stor hater af Yanga, men det er bare lidt skod nogle gange, når vi jo egentlig har vores egne spillere, men så vælger at erstatte dem med spillere der ikke for alvor er bedre.
Rygtet siger at Sabatini har brændt sig varm på Bacca, hvor Dzeko - foruden forbindelsen til Pjanic - skulle være den Garcia vil have.
Der må forhåbentlig aldrig herske tvivl på ledelsesgangen om, hos hvem den endelige beslutninger ligger!
Hent handanovic, peres, darmian, lavezzi og dzeko så ser det godt ud. Sælg Cole, ljajic, doumbia, destro
Jeg må indrømme, at denne sæson, til trods for en rigtig flot 2. plads, ikke har fået mig derop hvor jeg var i 00erne.
Vores hold minder - i min optik - for meget om det Interhold der vandt the treble. Der er simpelthen ikke italienere nok.
Jeg mener faktisk at vi kan forstærke os betragteligt, og væsentligt billigere end afdankede stjernespillere ved at kigge mod det italienske marked.
Keeperen:
Sportiello/Perin/Sirigu
Forsvaret:
Zappacosta/Criscito/Romagnoli/Astori
Midtbanen
Bertolacci/Viviani/Baselli/Nainggolan
Angrebet:
Destro/Paloschi/Berardi/Immobile
Ud kunne til gengæld ryge:
Skorupski, Curci, Mapou, Maicon, Torosidis (ham ser jeg dog gerne en sæson mere), Cole, Keita, Spolli, Ucan,Ibarbo/Gervinho/Ljajic.
Jeg må indrømme, at når jeg sider og sjover mig og smider nogle af disse navne ind i truppen, så kan jeg simpelthen ikke se, at vi bliver andet end stærkere - især på lang sigt. Jeg vedkender mig gerne, at der især i angrebet er lidt problemer med "målgaranti", men jeg har altså stor fidus til Destro især.
Den blev lidt lang, men jeg har simpelthen behov for lige at sparke til drømmen om Roma som storhold - med italienere på holdkortet.
BH.
[Rettet af: C. Panucci - 02/06/2015 - 15:09]
@C.Panucci
Lige det med få mål i Italien holdet ikke stik.
Serie A er den liga af de 5 store i Europa med det næsthøjeste scoringsgennemsnit i år, kun overgået af Bundesligaen :)
Noteret og ændret. Dog står min pointe (desværre) stadig lysende klar.
Og for lige at skyde videre på rygter der har været fremme tidligere, så har Jackson Martinez eftersigende fået lov at forlade Porto.
Jeg forstår simpelthen ikke at så mange herinde synes at vi skal slippe Ljajic?!
Han er blot 23 år, han har et unægteligt stort potentiale, og har faktisk præsteret i denne sæson (bla. top-scorer for Roma i Serie-A)? I mine øjne er der da klart andre der burde stå først i køen på vej ud.
Hvad indkøb angår; så tror jeg ikke rigtig at nogen har overblik over hvordan at økonomien egentlig står til for vores klub, og personligt håber jeg bare at vi har råd til en markant oprustning på henholdsvis målmands-posten og i angrebet.
Et små-frækt og dog (måske) realistisk bud kunne være Handanovic og Soldado (Bacca kunne være spændende).
Resten af forstærkningerne til at give holdet lidt tyngde kan for min skyld være "små handler/justeringer".
Fatter ikke hvordan huntelaar kan rende rundt i Schalke? Han ville med garanti lave en del mål for os! Hent ham, digne og Van der wiel tak.
3 klassespillere. Og Bruno peres. Så er vi garderede.
Lazio lander højst ss RVP.
Nu må Roma gerne komme igang. Inter er ved at bygge op, Milan har fået penge. Begge klubber er efter spillere, som vi også kigger på.
Vi har ChL at trække på, de har historien. Jeg vil blive pæn mad, hvis Kono, Cuadrado og Dzeko skiftede til en af rivalerne. 3 super realistiske spillere med høj klasse i de rette omgivelser.
Benteke & Martinez ser jeg ikke som realistiske, med deres 35-40 mio.€ prisskilt.
Repræsentant doe al-jazzzi-hva-det-nu er til Rom idag ang. Gervinho.
Hemmeligt møde med immobiles agent.
Jep..13-14 mio. € snakkes der om. Håber de kan trække den op til 15 mio. Vil være flot beløb at skyde ham afsted på.
Afsted med ham og hent bacca for pengene!! Super bytte. En angriber med mål i støvlerne.
Hent for Guds skyld ikke immobile. Ham ser jeg som "one season wonder"!!
Engelske medier skriver at Ayew har valgt West Ham. Ha ha ha ha
montella fri på market er det på tide at komme tilbage eller er det stadig for tidligt? Der er jo stadig nogle af de gamle spiller på holdet som han har spillet med..
Juve henter Kedira på en fri transfer. Kunne godt tænkes at blive en rigtigt fornuftig handel..
Det betyder forhåbentlig at farvel til Pogba. Ham så jeg gerne de mistede.
Tror i, der er mulighed for at lokke Spurs til at sælge Eriksen? Eriksen er jo selv en Roma fan, det vil være Win-win for Roma og spilleren$*. Hvis Pjanic bliver solgt, så jeg gerne enten en Eriksen eller Bruyne i klubben som erstatninger. De 3, er efter min mening nogenlunde på samme niveau, og alle 3 har dog dårlige tendenser til at falde ud af kampen, hvis de bliver markeret for tæt.
10 mål i PRL, fleste af dem på frisspark er ikke ringe. + En dansk islæt i Roma vil kun gøre interessen større hos Danskerne og de danske medier. Der kan vi jo se frem til flere CHL kampe på dansk TV.
*Roma spiller i CHL imodsætning til Spurs, der får det svært at nå CHL pladsen, eftersom UTD, Arsenal, Chelsea og City er minimum et niveau over.
Naingollan til juve
Martinez til Milan
Eriksen til Roma? Nej tak
[Rettet af: Tottithorsen - 10/06/2015 - 15:50]
Det sjove er at Pjanic og Eriksen ligner hinanden virkelig meget (Spillestil) - De ligger nok også rundt omkring den samme pris. Tror desværre ikke vi kan få hverken De bruyne eller eriksen, selvom begge to var på min ønskeliste sidste år. Så hellere beholde Pjanic.
Tottihorsen - Hvad mener du med Ninja til juve???? :O
Juve skulle angiveligt være enig med Cagliari om en pris på 18 mio €.
Hvis Roma og Cagliari ikke snart bliver enige, kommer de ud på "blind auktion", så er det random om Roma eller Cagliari vil byde højest. Som det ser ud nu, har de 18 mio €. fra Juve, da beløbet nu er kendt, så mon ikke Juve også sender "ikke synlige" million beløb afsted, så de kan overbyde Roma.
Og hvad sker der så hvis juve ender med at vinde den blinde auktion? Hvad gør de så med Romas halvdel?
Så får Roma det beløb som cagliari+juve overbyde Roma med.
Også troede man lige at vi havde sikrede os Ayew?
http://mobil.bold.dk/nyt/sky-swansea-snupper-gratis-ayew_2
Kan juventus ende med at få 100 % af ninja for 18 millioner?
Matti - Typisk...
Ledelsen skal godt nok til at tage sig sammen. Alle de gode spillere bliver jo håndpluket lige foran næsen på os!
Ayew til Swansea
Ninja til Juve(Merda)
Martinez til (Nok Arsenal)
Kom nu igang med at få nogel handler i hus, så man ikke skal gå en hel sommer med forhåbninger om store stjerner, og så ender vi med nogle sølle lappeløsninger!
Eftersom Roma ikke vil betale mere end 12 for Ninja. Så ja.
Cagliari's krav var 15.
Blind auktionen står med Roma og Cagliari. Juve har intet med den at gøre og de kan ikke give Cagliari penge, så de kan overgå Roma. Ninja bliver i Roma, er overbevist! Det er bare de klassiske rygter nu hvor Ninja har haft endnu en god sæson.
Læste tidligere at Sabatini skulle være taget til Cagliari for at byde de 14 millioner €. Roma har vist stadig noget at skulle have sagt i forhold til Cagliaris salg.
Roma har stadig meget at sige i sagen om naingollan idet vi i en blind auktion "bare" skal overbyde cagliari. Naingollan har hele tiden sagt at han gerne bliver i Roma. Cagliaris præsident udtaler at rygterne om at juve er enige med naingollan er falske.
Tror bare vi skal til lommerne NU ellers napper juve ham og det ville gøre meget ondt.
At ayew valgte swansea siger alt!!!!
Der er for mange penge i engelsk fodbold samt han ikke har ambitioner
http://www.football-italia.net/67623/%E2%80%98nainggolan-juve-nonsense%E2%80%99
Slap nu af! Der er mega mange rygter hele tiden!
Først blev Ayew rygtet til West Ham og nu Swansea, håber selvfølgelig vi får ham, blandt andet fordi han er gratis men vi hvis han vælger pengene og for eksempel tager til Swansea, så fuck da ham.
Hvis han vælger pengene og tager til Swansea, fremfor at tage til Roma og forhåbentlig spille med om mesterskabet og spille CL, så gider jeg slet ikke have ham til Roma. Det er sku for uambitiøst!
Radja bliver i Roma, det er jeg 99 % sikker på! Specielt når han selv udtaler at han vil blive. Genoa spiller bare smarte og kræver det hvide ud af øjnene for ham.
P.S. Fedt med det nye Roma Lab og de nye fitness trænere! Det er nok den bedste nyhed vi har fået i meget, meget lang tid!
FORZA ROMA!
Så er Ayew handelen officel! Han skifter til Swansea!
Mega uambitiøst!
Og mærkeligt at vi ikke kan konkurrere med Swansea om sådan en spiller, transfer vinduet starter godt hva??
Sabatini har da sovet i timen her
Hvad bliver det næste? At Vi heller ikke får Radja?
[Rettet af: asroma87 - 10/06/2015 - 22:11]
Enig i at det er ærgeligt vi ikke får Ayew, tror han ville være en god erstatning for Gervinho! Når det er sagt, hvis rygterne om at de giver ham 100k PUND! om ugen, passer er det helt vildt, og så giver det god mening at han vælger dem frem for os, der kan og skal vi ikke være med.
Ninja bliver!
Cagliaris direktør er ude og sige idag at Juve og andre klubber ER interesserede i Naingollan, så Sabatini skal virkelig tage sig sammen nu og få betalt det Cagliari vil have, for han er en klassespiller!! Klart vores bedste spiller i den forgangne sæson og sikkert også i de kommende sæsoner. Kæft det vil gøre ondt at se ham spille for den gamle dame!! så sæt i gang, få fingeren ud Sabatini
Den handel sku bare ha været lukket for længe siden!
Hvis Juve vil have Naingollan, så må det betyde farvel til enten Pogba, Vidal eller Marchisio, ellers har jeg svært ved at se, hvad de vil med ham.
Ninja kan erstatte Vidal 1:1, dvs. de tænker nok på et salg af chileneren.
Hvis nu Sabatini lod være med at købe alle de mindreårige Sydamerikanske knægte for 3-5 millioner euro og lagde dem oveni de kvalitetsspillere vi prøver at hente ville meget mere lykkedes. Det er tit de penge der er det afgørende moment i de handler der er tæt på !
http://www.bold.dk/nyt/agent-jackson-martinez-taet-paa-milan
Jackson Martinez tæt på Milan? det pisser mig virkelig meget af..
Det er HAM vi skal bruge, vi spiller endda CHL og har et hold der kan med en spiller som ham og selvfølgelig også et par andre tilføjelser være et hold der kan for alvor true Juventus!
KOM NU SABA!
Gad vide hvor Milan får pengene fra til ham? Der er snak om 260 mio.
Og mærkeligt at han gider til Milan, det er da et skridt ned i forhold til Porto
Galliani har jo solgt 48% af aktierne til mr. Bee så de har lidt penge at handle for!!
Garcia må åbenbart mene vi har brug for en anden type senest læste jeg om lacazette og Roma.
Mon ikke vi ender med en segunda angriber?
Mærkeligt. Og derudover er der kun et ord for dette: Katastrofe. Hvis Milan sikrer sig Jackson, så melder de sig for alvor ind i kampen igen.
Hvad bliver det næste? Bendtner på en lejeaftale med option på køb?????
Lasse Vibe måske? Ja det er slapt. Forhåbentlig henter vi bacca!!
Rygte om at Olympiakos vil låne Doumbia, men Roma har afvist i første omgang, i håb om købstilbud fra engelske klubber.
Man ved slet ikke hvad man skal tænke om truppen pt. Destro kommer vel tilbage? Hvilken fremtid har han under Garcia? At kunne sælge Doumbia for 'gode' penge er sku en illusion synes jeg. Vi kan vel få 6-7-8 mio euro max. Flop? (Til trods for at han reelt ikke har fået chancen - han har været her et par måneder nærmest).
Jeg begynder at blive mere og mere irriteret på Sabatini. Spørgsmålet er vel snart om man ikke må konkludere han er en vanvittig dygtig sportsdirektør - når det drejer sig om puslespil. Dvs. finde billige spillere, spillere der kan hentes for mindre end deres reelle værdi - men virker inkompetent som forhandler for en storklub. Som storklub betaler man netop nogle gange overpris, da det sportslige kommer i første række.
Har vi ikke landet en top-angriber i september, så er det jo en skuffelse ud over det sædvanlige. Lacazette, Jackson, Dzeko, Benteke.
Gad godt vide hvad der foregår på ledelsesgangen pt. Kan Garcia ikke bare pege på den spiller han vil have og så skal folk omkring ham makke ret og finde pengene til handlen (om det er 20 eller 30 mio euro er sku da ligemeget, hvis det er hvad som kan holde klubben til ilden i jagten på mesterskabet). Så må man, som en anden har sagt, spare pengene et andet sted. Man behøver ikke bruge 15 mio euro i hver transfervindue på talenter.
Tænker også at klubben vel burde ha' et godt forhold til Olympiakos? Hvorfor ikke låne dem Doumbia, han får chancen, og stiger nok lidt mere i værdi end hvad Roma kan sælge ham for nu. "Vi" er da også nødt til at hjælpe vores venner lidt, nu når vi støvsuger dem for spillere.
Er enig i at det er katastrofalt hvis klubben ikke henter en stor angriber.
Udover det virker det til at Jackson Martinez er ret tæt på Milan, + der arbejdes hårdt på at hente Zlatan. Av.
[Rettet af: Kelevra - 12/06/2015 - 14:38]
Ser farligt ud, hvis Milan henter Zlatan, Martinez og Kondogbia.
Men for fanden, hvor jeg synes det ville være fedt for vores liga! Jeg ville elske, hvis vi, Inter, ACM og Juve kan løfte ligaen igen.
Det vil sikkert også være godt for os på lang sigt med en Serie A, der kan trække verdens største navne til igen :)
Det er bare ærgerligt at det er alle de andre tophold der køber de store stjerner
[Rettet af: asroma87 - 12/06/2015 - 15:02]
Hvad med Bacca? Er der ikke chance for at det er ham vi går efter? Hans frikøbaklausul er vist 30 mil. €
Jeg synes 30 for Bacca er et absurd højt beløb. Han er en god angriber, men minder alt for meget om Doumbia (bevares, han er 3 cm højere og måske en smule farligere i luften). Men er det det vi har brug for?
Hvis Jackson er tabt, så bør man gå benhårdt efter Dzeko eller Benteke. Noget power og noget kraft. Ikke engang Lacazette er optimalt som jeg ser det. Så skulle det være for at spille 'kant' (erstatte Gervinho?)
30 mio euro for Bacca -> Så foretrækker jeg at give Doumbia en reel chance, spare pengene og ellers stå klar den dag muligheden byder sig for at hente et større navn.
Jackson Martinez til Milan er så godt som bekræftet. €35 mio.
Flot køb af Milan, hvis det ender sådan. Overraskende valg af Martinez. Han må være tilbudt en kongekontrakt, ellers tror jeg ikke han vil vælge Milan. Han er 28 år, og vælger at tage et år uden europæisk fodbold, selvom han er en eftertragtet herre. Det lyder ikke billigt. Jeg havde gerne set ham i Roma, men ikke for enhver pris. Er ovenstående rigtigt, passer det mig fint, at vi ikke tog ham.
[Rettet af: tdj89 - 12/06/2015 - 23:47]
Sabatini og co. skulle eftersigende allerede forhandle med Lukakus repræsentanter om et skifte. Lyder ret spændende, omend jeg ikke synes han har overbesvist 100% i Everton.
Der er så meget potientiale i Lukaku! Han bliver et bæst med tiden
Helt sikkert, men Everton fastholder kravet om 35 mio. pund for ham, det betaler Roma næppe. De skal lige vide, udover Dzeko, så er alle de andre angribere, vi har været rygtet med ligger i den prisklasse. Hvis Roma skal i sub-toppen af Europa, så kræves der de store investeringer.
Ivørigt, irriterende med Milan, hvis de henter, Kurzawa, Kondogbia, Jackson & Zlatan. Der kommer muligvis to nye CB's ind. Hummels skulle være en af dem. De skal tages seriøst nu.
Jeg synes altid, at rygtestrømmen blandt italienske-klubber, er helt vanvittig, og der er meget meget luft imellem. Hummels i Milan vil overraske mig mere end Martinez.
Radja Nainggolan said he “wants to stay at Roma, but they have to get on with it” amid Juventus, PSG and Manchester United interest.
The Belgium international midfielder is co-owned between Cagliari and Roma, but time is running out for them to reach an agreement over who buys the remaining 50 per cent.
“Everyone knows that I want to stay at Roma,” he told reporters after a Euro 2016 qualifying defeat to Wales.
“But there’s nothing more I can do. They have to get on with it.”
If the clubs don’t agree by June 25, there will be a ‘blind auction’ – each side places a bid into a sealed envelope and the highest figure wins full ownership.
Cagliari could out-bid Roma if they have backing from another club, for example Juventus, guaranteeing the extra funds.
Right now the Sardinians are requesting €17m for the remaining half of Nainggolan’s contract, while Roma’s bid is €11m.
The Giallorossi are expected to raise their proposal to €14m.
“Juve? It’s a great team, but I am happy at Roma,” added the midfielder.
“If my price-tag has reached certain figures, there must be a reason…”
Den gode Ninja er ved at blive utålmodig, hvilket man egentlig godt kan forstå, hvis Sabatini misser Ninja, uha, det vil forhåbentlig kost ham jobbet.
Dzeko ligner en mand på Arsenal. Gad vide hvem vi får....
Suk det bliver ikke nemmere at komme af med Lajic efter landskampen igår :(
Vi venter vel på at bacca returnerer fra Copa America for derefter at fucke handlen op og så i desperation henter vi endnu en segunda afrikansk angriber eller en 19 årig fra Sydamerika. Håber jeg tager fejl!!
Hold nu op, hvor bliver jeg rasende, når man læser diverse rygter med Roma i dag.
På Football-Italia, hævder de, at Roma ønsker sig EDER, til en pris på 10 mio euro + Verde.? Er de helt væk? Sampdoria der imod ønsker Romagnollis 100 % ejerskab i stedet for Verde.
Iago Falque fra Genoa har vi os vist interesse i åbenbart.
Shit, det her vindue tegner sig snart til at blive et mareridt et af slagsen.
Mht. Bacca, vil de investere i en ny angriber uden at få styr på, hvad der skal med Doumbia og Destro?
[Rettet af: Lamela - 15/06/2015 - 11:34]
Det går lidt langsomt med at få nyheder godkendt herinde, men igår indsendte jeg faktisk den med Iago. Han meldes ifølge gazzetta kommende Roma-spiller.
Enig
Enig
og lidt mere enig. Det sejler.
Hvad siger I til en ny tråd?
God idé med en ny tråd. Rygterne bliver der nok ikke færre af frem mod sommerens transfer vindue
God idé, der er efterhånden langt ned til bunden. :-)
Vi fortsætter her: http://as-roma.dk/forum/Rygter/942/Transfer-rygter-sommer-2015
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1