Login
Glemt password Opret bruger

Unisport elendige udvalg af AS Roma

Kategori: Generelt

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 13/12/14 13:17

Hej Romanista!

Vi har været mange der har været glade for at Unisport har fået AS Roma ind på deres hjemmeside. Men nu er det jul og man vil købe gaver til sig selv og folket så man er klar med nyt udstyr til efter jul. Derfor besluttet jeg at skrive til Unisport om at få noget mere Roma udstyr på hjemmesiden. Jeg har fået en mail tilbage om at det er sendt videre til indkøbsdirektøren og han håber der bliver købt noget hjem da han kan se en udvikling i Roma fans i Danmark og vi fortjener et bredt udvalg os Roma fans.

Forza Roma.

Andreas
789 indlæg.
d. 13. december 2014

Faldt lige over det her interview/reklamevideo som de har lavet med Kevin Strootman.

LINK

1

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 13. december 2014

Godt set Andreas men irriterende man kan have et interview med en Roma spiller men ikke have deres ting på hjemmesiden..

Forza Roma

Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 13. december 2014

Unisport burde i stedet sætte prisen ned på spilledragterne. Synes det er for dyrt! Især nu hvor det også er julemåned.

tdj89
867 indlæg.
d. 14. december 2014

Måske der er noget der kan bruges herfra?

http://www.mmsport.dk/klubber/italien/as-roma-trojer

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 14. december 2014

(Daniel-Cumen)Priserne kan man forvente er så høje for et kvalitets produkt?
Denne side du(tdj89) skriver har endnu dårligere udvalg end Unisport?

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

OK, havde ikke sammenlignet.

Efter at have kigget på Unisport må jeg konstatere, at du på ingen måde kan tillade at brokke dig. Det er efterhånden et fint og bredt udvalg de har. At du ligefrem kalder det et elendigt udvalg er latterligt. Vi skal ikke mere end et par år tilbage, hvor de kun havde spilletrøjerne, og man skulle være heldig, hvis de kunne få 3.trøjen.

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

Fedt Fedt Fedt tdj89 du har åbenbart ikke været Roma fan længe for hvis du bare kiggede sidste år på Unisport havde de ikke en Roma side! De har nu haft en side på Unisport siden Nike blev sponser for Roma. Hvis du går ind og kigger på de ting Unisport har kan du se at der ikke er mange størrelser at vælger imellem og jeg kan se du ikke har set det siden du skriver det der lort! På nuværende tidspunkt har Unisport 35 Roma ting men i starten af sæsonen havde de 48 Roma ting og havde alle størrelser. Håber du tdj89 går ind og kigger på Unisports ting om Roma og ser om du kan passe bare 10 af de ting de har på siden?

Forza Roma!!

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

Jo, det har jeg skam. Det er også derfor jeg skriver, at de har et pænt udvalg sammenlignet med tidligere? Det skriver du jo også selv nu, så hvad er det du ikke forstår?

At de ikke har alle størrelse tilgængeligt pt handler jo ikke om udvalg, men om lagerstatus. Det skal de helt sikker nok få styr på igen, hvis de mener der er en efterspørgsel efter dette.

Når du kritisere deres udvalg, så er det fordi du efterspøger flere typer varer som fx, badebukser, bolde osv. Jeg er dog i tvivl om hvad du mener. Ved du overhovedet selv det?

Iøvrigt sjov, at en profil herinde med under 30 indlæg, siger at jeg ikke har været Roma-fan ret længe. Sikkert dig der ikke har været fan ret længe, og derfor vil have en masse ting nu, hvorfor du kritiserer Unisports udvalg.

[Rettet af: tdj89 - 15/12/2014 - 14:04]

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

Er man en bedre fan fordi man skriver flere indlæg?? Hvis du læser den første besked tdj89 som du åbenbart ikke har vil du forstå alt. Du skal tænke på hvad du selv har lavet af indlæg?? Går du få beskeder op forslår du at man kan købe fra mmsport.dk som nok er det mest amatør artige jeg nogensinde har set samt deres mere smalle sortiment. Jeg siger at det er positivt at se Unisport forbedre sig men stadig dårligt man på 6 måneder kan miste så mange ting og størrelser for siden. At have et godt udvalg i tøjbranchen kræver også at have i mere end en størrelse. Fortæl lige alle der følge med på det her hvor mange ting du kan passe af det inde på Unisport siden?

Forza Roma!!

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

Jeg har læst dine indlæg, og din overskrift som du kalder "Unisport elendige udvalg af AS-Roma". Dermed siger du, at Unisport har et elendigt udvalg. Nu fortæller jeg dig så, at de har et fint udvalg. Igen, at de ikke har mange størrelser tilgængeligt pt handler ikke om udvalg, men om deres lagerservicegrad. Forstår du?

Ro på m8. Du skal nok få en Roma-trøje på et tidspunkt :)

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

Fedt bassemand Lagerservicegrad du har vel nok gået HHX :)
Lagerservice grad betyder "Et udtryk for, hvor stor en andel af de indkomne ordrer, der kan leveres direkte fra virksomhedens færdigvarelager." Derfor ingen indflydelse hvad vi skriver om men fedt du prøver :)
Jeg har købt mine ting da jeg var i Italien men for personer i Danmark som vil købe Roma ting og som klart nok søger mod virksomheden der vil være Skandinaviens største sports tøj virksomhed bliver man nød til at have den italienske hovedstads ting!
Derfor er det dårligt for en virksomhed som Unisport at man ikke har ting klar til juletiden hvor de godt ved der bliver brugt lidt ekstra penge. Det er fustrende at se ting forsvinde fra siden hver dag når nu man har fået Nike som sponser der laver masser af ting til fans.
Håber du havde styr på noget andet end lagerservicegrad for den smuttede sku :)

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

Haha, nice copypaste. Så lærte du også et nyt udtryk i dag. Selv tak :) Derfor ved du heller ikke, at hvis man arbejder videre med den, kan den gradbøjes. Lagerservicegrad kan også bruges som udtryk for den procentdel som virksomheden har på lager af dens sortiment. Igen lærte du noget nyt :)

Har du overvejet, at de muligvis ikke har alle størrelser tilgængeligt, netop pga det er juletid?

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

Størrelserne har været sådan de seneste 3 måneder. Unisport har undervurderet efterspørgselen på Roma ting og det må du indse. Er du dum selvfølgelige er det copy paste forstår du ikke hvorfor jeg skrev "de her to mongolos" Det ord du søger omkring dit lager er logistik så lærte du den!! Jeg lærer jo ikke af dig eftersom jeg må beskrive de ting som du ikke har styr på??

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

Hehe, det er fint du kan bruge citationstegn. Siden du kan det, så prøv lige kigge på dit tastatur/mobil/tablet. Her vil du også kunne se dette tegn , også kaldet et komma. Brug dette tegn. Nu lærte du hvertfald noget nyt, da jeg ikke har set dig gøre brug af dém før. :)

Du bliver meget personlig, synes jeg. Du minder om en tidligere profil herinde fra, som hed Kim89. Han blev ligeledes meget personlig, når tingene ikke gik hans vej. Han blev til sidst uønsket og smidt ud, og begyndte hvis at holde med en anden klub. Pas på det samme ikke sker for dig.

Anyways. Jeg har linket til en anden dansk side, som også sælger Roma-tøj. Selvom du ikke er tilpas med udvalget, har de dog stadig størrelser tilgængeligt, som Unisport ikke har. Eftersom det er dette du brokker dig over, burde linket kunne bruges. Selv tak :)

[Rettet af: tdj89 - 15/12/2014 - 14:53]

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

Hygge nok og skrive med dig tdj89! Kan forstå på det hele du giver første øl på Krølben i kampen mod Milan? :D

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

"At skrive"

Nej, du må selv betale for dine øl :^)

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

sjovt du vil rette på mig når du skriver en lang besked omkring et link og der er intet :)

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

Intet er? Du brokker dig over tilgængeligheden af størrelser på Unisport. Derefter brokker du dig også over mit link. Hvad jeg hurtig kan se af, så kan du på Unisport fx få hjemmebanetrøjen i størrelse S og XL. På MMSport som jeg linker til, kan du få samme trøje i L og XL. Bruger du M, så er det selvfølgelig ærgerligt. Nu har du dog muligheden for L. Du må selv tjekke de andre varer igennem :)

Kelevra
1261 indlæg.
d. 15. december 2014

Sjovt selv at smide "hvem har været Roma fan længst"-kortet, for så bagefter at blive defensiv når den bliver vendt om.

Men, helt ærligt gutter. Efterhånden har denne side været udsat for en del uheldige episoder mellem brugerne. Mange herinde er gode til at føre en normal samtale, selvom de er uenige, men desværre springer det bare mere i øjnene, når folk laver personlige angreb. Vi må alle gøre vores for at holde tonen på et ordenligt niveau. Det er ikke kun generende for de andre brugere herinde, men det sender også et yderst dårligt signal til besøgende, der ikke er en del af siden.

Vi er heldige, at en håndfuld mennesker knokler for at holde denne side og fanklubben i live. Det mindste vi kan gøre er at opføre os ordenligt overfor hinanden. Selvom det kan være svært, så lad dog være med, at lade noget en eller anden på en hjemmeside skriver ødelægge den ellers gode stemning og eget humør.

Husk vi er alle Roma fans, om det så er på tyvende år eller tredje uge, så er vi sammen om klubben. Peace, og forza Roma. :)

1

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 15. december 2014

Fedt skrevet Kelevra vi alle er her for klubben vi elsker!
Synes bare man skal tjekke de ting man skriver på siden før det kommer ud.. kan ikke være rigtigt man skriver 6 indlæg før man tjekker den side man snakker om. Men god indlæg du fik lagt ind Kelevra :)

Forza Roma!!

chrfog
333 indlæg.
d. 15. december 2014

Præcis Kelevra!

Dejligt med opbakningen til en bedre forum-attitude. Denne side og klub er skabt for, at vi skal have det fedt sammen omkring vores alle sammens fælles interesse. AS Roma.

Alle er ikke enige om alting og det skal der være plads til. Giv jeres meninger til kende i en god tone, hvor man som minimum respekterer hinanden nok til at gå efter bolden og ikke manden.

Der er en grund til, at vi har vores egen side. Vi er en samlet flok, der brænder for det samme. Ikke en flok tilfældige brugere fra Nationen eller bold.dk. Så stop de personlige angreb eller skrid venligst til en af de 2 nævnte sider, og lad os andre nyde en god debat.

tdj89
867 indlæg.
d. 15. december 2014

Flot indlæg, Kelevra og ja, der blev han lidt defensiv.

Tråden endte trods alt med noget positivt :-)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma