Kategori: Generelt
Tak for fremsendte medlemspakke.. Er der nogen der kunne tænke sig at bytte en størrelse L til M? ;0)
har du problemer med koden Mikkel?
Det har jeg foggy?
Altså jeg vidt jeg ved, blev der meldt ud, at der var fejl i koderne? Jeg var vist langtfra den eneste. Måske har jeg overset en udmelding, men så vidt jeg ved, har man da aldrig hørt andet end at der var problemer med koderne, og at det ville blive undersøgt?
Alle der har problemer med medlemspakkerne eller koder til Csports se denne udmelding fra tidligere!
Udmelding
[Rettet af: chrfog - 29/10/2014 - 20:38]
@Tottithorsen
Hvis du har mulighed for at komme forbi Krølben til en af de kommende kampe, så kan vi godt bytte din t-shirt fra L til M :)
Men giv lige besked inden, så en af os kan tage en bytte t-shirt med :)
[Rettet af: Bestyrelsen - 31/10/2014 - 09:43]
Aloha boys.
Nu bliver det min tur til et spørgsmål, blev alle pakker sendt i søndags? Min er stadig ikke ankommet endnu nemlig, man er jo lidt nysgerrig efterhånden.
God fredag!
/Simon
@Steiniche88 & @59972Cools
Alle pakkerne er afsendt, men vi har fået 3 stk. retur - der kunne jeres jo være imellem. Vi skal have tjekket navne på pakkerne og det kan vi først gøre på mandag.
Er der nogen af jer, der har skiftet adresse ?
Mvh
Andreas
Okay - tak for hurtig respons Andreas.
Jeg er flyttet siden sidste års medlemspakke, men adressen er opdateret for længe siden (har lige tjekket igen).
Mvh Simon
Min adresse er:
Silkeborgvej 1A, st. tv.
7400 Herning
Men det har den nu været de sidste 3 år.. :-)
/ Simon Steiniche
Sorry, har netop lige modtaget den med posten idag! :-)
Fed, fed pakke! T-shirten kommer i hvert fald på, når jeg gør min debut på Krølben, indenfor en overskuelig fremtid.. :-)
Mvh.
Simon Steiniche
P.S. Er der blevet sparet lidt på medlemskortet? ;-)
Så kom posten også her - og selvfølgelig var medlemspakken med! Så no worries herfra - det ser godt ud! :)
Lille spm: Hvordan kan det være jeg har mistet mit fiiiiine medlemsnummer 6? Er der sket ændringer i dem?
Mvh. Simon
[Rettet af: 59971Cools - 31/10/2014 - 14:29]
Hej!
Så er medlemspakken landet! Fedt! Super med PIn - den er fræk ;)
Ang T-shirt så fik jeg desværre en XL i stedet for L, og jo - den er for stor. Men det går nok. Jeg må lige tage mig sammen og tage et par kilo på inden jeg får taget mig sammen til at gøre debut på Krølben!
All is good! :-)
Kan man se fodboldkampe med koderne til Csports?
Mvh
Det kan du nemlig chrisdinho ;) koden giver en månedsabonnement på Csports hvor du kan se langt de fleste kampe fra Serie A, samt kampe fra La Liga, Superligaen og Europa League.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1