Login
Glemt password Opret bruger

Serie A - Fantasy Football

Kategori: Generelt

noroma
525 indlæg.
d. 27/08/14 16:28

Nå drenge, jeg skabte her for to uger siden en privat liga på hjemmesiden
- FantasySerieA - som var skabt til et community på Reddit, der hedder www.reddit.com/r/calcio - Her er der en masse Serie a fans som dagligt skriver sammen, og diskuterer nyheder.

Med blot 100 medlemmer i det community har det stadigvæk lykkedes mig at samle 20 forskellige brugere, som har valgt at deltage i ligaen, så der er allerede en lille smule konkurrence, men hvorfor ikke gøre det endnu sjovere, og endnu mere spændende?

Jeg håber på at kunne få nogle dejlige danske Roma fans med, og så kan vi samtidigt holde den her tråd i live, og have weekly updates hvad angår vores fantasy fodbold hold.

Hvis i er interesserede i at joine ligaen, så skal i gøre således.

1) Skab en bruger, lav dit hold.
2) Klik på Leagues, og så klik på den der tab hvor der står "League code" og så skriv følgende kode: yPuLFrdOBLQ6

I er velkomne til at skrive hvad jeres klub hedder, og så håber jeg på at vi kan få skabt et fællesskab i den her tråd, som forhåbentligt holder sig i live ikke mindst den her weekend, men også de næste mange.

[Rettet af: noroma - 27/08/2014 - 16:28]

TheTotti
458 indlæg.
d. 27. august 2014

Godt initiativ!

Jeg har allerede et hold tilmeldt ChiesaDiTotti.coms liga, men hvis vi kan skabe lidt lir omkring det herinde er jeg da med!

Mit hold hedder Tottis Helte (Lidt ironisk, da jeg ikke engang har købt kaptajnen ;))

noroma
525 indlæg.
d. 27. august 2014

Det var jo nemt at tage initiativ, da det her jo er en lille ting der kan gøre sæsonen endnu sjovere. :D

Jeg må ærligt sige at jeg også "glemte" Totti! :D

Arsi
757 indlæg.
d. 27. august 2014

Gladiatori Di Roma er også klar!

Totti var den første der var på holdkortet derefter kom Pjanic og Gervinho naturligvis også ;)

noroma
525 indlæg.
d. 27. august 2014

Fedt, fedt! :)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma