Login
Glemt password Opret bruger

AS Roma 2014-15 trøjer (Nike)

Kategori: Generelt

romeren10
332 indlæg.
d. 20/07/14 16:13

Nogen der har købt de nye Roma hjemmebanetrøjer???

Ved I hvornår de kan købes herhjemme i DK (og hvilke butikker, måske Intersport???)???

[img]http://www.romanews.us/wp-content/uploads/800-ROMA-INDONESIA-U-23-EMANUELSON.jpg[/img]

MLP09
129 indlæg.
d. 20. juli 2014

Unisport har fået dem. Skriv linktekst

1

asroma87
3707 indlæg.
d. 20. juli 2014

Nogen der ved om de er små i størrelserne?

NicolaiP
25 indlæg.
d. 26. juli 2014

Er der nogen der ved hvor stor forskel der er på den dyre model og den almindelige?

bobo
112 indlæg.
d. 26. juli 2014

jeg tror den dyre er med lufthuller i siderne
og den virkede lidt mere elastisk.
ellers virkede de meget ens :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. juli 2014

Jeg spurgte på Twitter og fik dette svar fra en bosidende i Italien:

Nogen der kan fortælle mig hvad/hvor stor forskellen er på hjemmebanetrøjen til 600 kr. og den autentiske trøje til 900 kr.?

Stadium versjonen er stor, posete og dårlig kvalitet. Den autentiske er slim fit og med pustehull og bare veldig nice. Vet bare at det er mange som har hatt dårlig erfaring med den billige. Blir fort stygg i vask...

Simon som jeg også spurgte, sagde dog at der ikke var nogle problemer med kvaliteten på den "billige".

Arsi
757 indlæg.
d. 27. juli 2014

Den "dyre" er jo den spillerne selv har på. Den "billige" plejer være helt ok! Jeg har kun 1 af de autentiske trøjer, men også en del af de "billige" og kr har aldrig haft nogen problemer

tdj89
867 indlæg.
d. 27. juli 2014

Jeg ved ikke hvordan det er med Nike. Men jeg kan huske vores Kappa-trøjer, der var nogle der hed kombat og clone. Kombat var de autentiske trøjer, og var klart klart at foretrække.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 28. juli 2014

Sofus
3108 indlæg.
d. 30. juli 2014

Jeg har lige fået min trøje til 600 med originalt De Rossi tryk, og kvaliteten virker super god syntes jeg. Det ligner at der ikke rigtig er nogen problemer med den(udover at der et ™ tegn ved siden af logoet, som bare er så utroligt klassisk amerikansk).

mexes
2516 indlæg.
d. 30. juli 2014

Nu skal det jo heller ikke lyde som om, at den "billige" trøje er dårlig kvalitet. Langt fra. Det er klart, at den autentiske er lidt mere luksiøs, men den anden trøje er altså også super kvalitet.

Den autentiske sidder lidt mere tight på kroppen og har også et par andre detaljer, såsom luftruller langssiderne, og så er hele stoffet på ryggen også anderledes - lidt mere sports agtig, også med en slags lufthullet. De er mere beregnet til at bruge selv, når man udøver sport.

Jeg har den autentiske, og jeg synes virkelig den er super fed. Den sidder super på en og er rigtig lækker at have på. Så kan klart anbefale den. Jeg har også stået med den anden trøje i hænderne, så den er også super fed. Men selvfølgelig er den autentiske lidt federe ;-)

Ift. størrelserne, så er trøjerne større i størrelsen end dem fra sidste år. Jeg skulle et nummer ned fra sidste års XL til L i år :-)

Håber det hjalp nogen :)

Andreas
789 indlæg.
d. 19. august 2014

Fandt lige den her sammenligning af Portugals (også Nike) Stadium- og Match-trøje.

Teksten er godt nok på spansk, men billederne giver et fint intryk af forskellene. Hvis nogen er interesserede så kan jeg godt lave en "løs" oversættelse :)

LINK TIL ARTIKLEN

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 20. august 2014

Trøjerne er små i str. som køb en str. større end du plejer og så bliver det godt med en ny fed trøje!
Forza Roma.

totti_85
6 indlæg.
d. 04. september 2014

Jeg har fået den nye udebanetrøje i fødseldagsgave fra konen i str.L med Totti trykket på ryggen. Desværre er den for stor til mig:(

Er der nogen herinde, der er interesseret i at overtage denne? mod betaling selvfølgelig;) Den er købt inde på AS Roma shopppen.

Lindboe
93 indlæg.
d. 04. september 2014

Totti 85

Hvor meget skal du ha for den?
Og hvor i landet kan den evt. afhentes?

totti_85
6 indlæg.
d. 05. september 2014

Hej Lindboe

Den er på Færøerne;) Jeg kan sende den til DK ellers er jeg i KBH fra den 18 sep.

Havde forestillet mig 750kr. hvad siger du? Den blev lidt dyrere end forventet for mig pga. tolden på Færøerne kom ovenpå:(

Lindboe
93 indlæg.
d. 05. september 2014

Totti 85, jeg kan få den for samme pris på unisport, så vil ikke give mere end 650 kr.

totti_85
6 indlæg.
d. 05. september 2014

Fair nok Lindboe.

Skal jeg sende den til dig eller venter du til jeg er i KBH?

Lindboe
93 indlæg.
d. 06. september 2014

Totti85, jeg bor selv i Kbh, så venter bare til du kommer! Så kan vi mødes et sted i byen

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Modtog dette med posten i dag:
http://postimg.org/gallery/19naompmg/84ea559e/
Nike udebanetrøje player version: 215 kr.
Roma Shorts: 85 kr.

:)

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. september 2014

En meget vellignende kopi, synes dog stadig at når det er muligt, man skal købe de officielle produkter :)

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Jonas, jeg er til dels enig med dig.

Jeg synes dog, at trøjen er god til at sætte en original trøjes pris i perspektiv.
Denne trøje vil ved Unisport have kostet 899,- hvilket er over 4 gange så meget. Dette er selvfølgelig en fuldstændig vanvittig pris, ligesom 549-599,- iøvrigt er. Det var noget andet, hvis der var tale om meget meget dårlige kopier. Men jeg vil godt vove den påstand, man ikke vil kunne se forskel, hvis man ikke ved det. Jeg har ikke rigtig nogle Nike-trøjer at sammenligne med, men min kæreste har fået Real Madrid-trøjer (Adidas) fra samme hjemmeside, og her har eg mulighed for at sammenligne med org Adidas-trøjer. Her vil jeg næsten godt gå så langt og sige, at der er tale om mere eller mindre identiske trøjer.

Du har da iøvrigt selv gjort ligende køb ;)

[Rettet af: tdj89 - 15/09/2014 - 17:27]

Anderson
53 indlæg.
d. 15. september 2014

Tsk89, hvor er trøjen købt? Synes den ser ret overbevisende ud 😉

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. september 2014

De er blevet rigtig dygtige til at lave kopi trøjer, både i bedre materiale og meget vellignende. Jeg indrømmer ærligt at jeg får nogle år siden ligeledes købte en Roma trøje til 200 kroner for at se forskellen med en ægte og det var svært, men det kunne dog både ses og mærkes.

Jeg synes også at 900 kroner er alt alt for meget og til dels også 600 kroner. Jeg bilder dog mig selv ind at jeg igennem mit køb støtter klubben og dette tæller alligevel højt hos mig. Jeg har købt denne sæsons udebanetrøje og kan godt se forskel fra din, men det betyder selvfølgelige ikke at alle kan det ;)

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Det er anden gang jeg handler hos dem. Det er en skam de ikke er ret gode til at tage billeder af trøjer, da de imo ikke ser så overbevisende ud på billeder, som de gør irl.

Har kun én negativ ting om dem. Selvom det er billigt og fristende, så lad være med at købe tryk. De begynder desværre hurtigt at falde af.

[Rettet af: Jonas - 15/09/2014 - 22:02]

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

@Jonas

Vil du fortælle forskellene? Ikke fordi jeg ikke tror på dig, men blot så jeg selv kan blive mere kritisk overfor min egen :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. september 2014

Jeg kan selvfølgelig ikke bedømme kvaliteten da jeg ikke har den i hånden. Den største forskel og det klareste bevis på at det er en kopitrøje er at logoet er fejlplaceret/at striberne der går over trøjen er for bredde, samt at der ikke stå "TM" ved logoet - sammenlign her. Ud fra billedet kan det virke til at den bordeaux røde farve er lysere end originalen - dog lidt svært at bedømme. Af små ting står der at den er lavet i Thailand, originalen er lavet i Bangladesh. Det ser ligeledes ud som om at der står nikebettarworld.com og ikke nikebetterworld.com.

Så gentager lige mig selv - jeg synes at man skal støtte klubben og købe de officielle produkter :)

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

TM mangler nu du siger det. Er det skidt? ;)

Bredden på striberne synes jeg er svær at bedømme. Vinklen på dit billede er fra siden, som muligvis driller lidt.

Angående farven, så kommer det an på lys osv, hvor jeg har bliz på, hvilket muligvis fucker det lidt op. Det gør sig også gældende med nikebettarworld.com, hvor der faktisk står nikebetterworld.com :)

mexes
2516 indlæg.
d. 15. september 2014

tdj89 din trøje er tydeligvis fake. Det kan man vidst ikke ligefrem komme udenom. :)

Tjek kraven på hjemmebanetrøjen, det siger vidst alt.

[Rettet af: mexes - 15/09/2014 - 19:03]

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

mexes

Hjemmebanetrøjen har en krave med knapper, det har udebanetrøjen ikke? Det er der ikke noget nyt i.

[Rettet af: tdj89 - 15/09/2014 - 19:11]

mexes
2516 indlæg.
d. 15. september 2014

Prøv at sammenligne hjemmebanetrøjen (og kraven) fra din side og med den fra roma store. Hvis du ikke kan se en forskel, så tror jeg du skal have pudset dine briller en ekstra gang. Udebane trøjen er desuden også helt anderledes. Jonas har allerede beskrevet de utallige forskelle.

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Som jeg har skrevet før, så er deres billeder rigtige dårlige, desværre. Jeg vil give dig helt ret i, at deres billede af hjemmebanetrøjen ikke er indbydende, hvorfor jeg også valgte udebanetrøjen.

Utallige forskelle? Du mener tre?

[Rettet af: tdj89 - 15/09/2014 - 19:16]

mexes
2516 indlæg.
d. 15. september 2014

* Stoffet er tydeligvis ikke ens (sammenlignet med min egen trøje)
* farverne er helt tydeligvis anderledes
* logoets placering er helt forskellige
* TM (som reelt angiver om trøjen er ægte eller ej) mangler
* bredden på striberne langs trøjen er ikke ens. (langt større hos den fra din side)
* måden striberne ender ud på er forskellige

Et spørgsmål: er nike logoet overhovedet syet ind - eller er det trygt på på din? Det ligner umiddelbart at det er trygt på?

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Alene dit spørgsmål til sidst indikere meget godt, hvorfor det ikke kan sammenlignes via billeder. Ja, Nike-logoet er syet på. Alt på fronten er syet på. Dvs logo, DRI-FIT og Nike Authentic emblemet.

Du kan ikke bedømme farverne ordentlig udfra billeder, det viser ovenstående meget godt. Derfor er det også helt hen i vejret, at du kan fortælle noget som stoffet udfra billederne. Er det overhovedet en Authentic du har købt?

Edit: Det kan jeg se du har. Du skrev også:

såsom luftruller langssiderne, og så er hele stoffet på ryggen også anderledes - lidt mere sports agtig, også med en slags lufthullet.

Her kan min også være med, med det "lufthullet-agtige ryg" :)

Edit2: Er det udebanetrøjen du har?

[Rettet af: tdj89 - 15/09/2014 - 19:26]

mexes
2516 indlæg.
d. 15. september 2014

Okay du er hverken til at rokke og stikke i :-)

Prøv at se på størrelserne af striberne - tydeligvis forskellige. Men det kan du jo nok heller ikke se. Men jeg vil ikke blande mig mere. Din trøje er tydeligvis en kopi og det er der sådan set heller ikke noget galt i.

Andre der er på udgik efter en ny og ORIGINAL trøje skal bare ikke snydes og få den opfattelse af, at den trøje fra tshirtinuk er ægte. For det er den langt fra. :-)

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Det har jeg bestemt heller aldrig givet udtryk for. Jeg har endda lavet en tråd herinde om hjemmesiden, hvor det også fremgår.

Jeg spørger lige igen. Er det udebanetrøjen du har?

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Og jeg er skam til at hugge og stikke i. Men når du mener, at Nike-logoet er printet på, så kan du vel godt forstå, at jeg ikke hopper med på kritikken?

mexes
2516 indlæg.
d. 15. september 2014

Ja det er udebane trøjen jeg har. Og den er købt over asromastore.it - så må du selv gå ind og vurdere sidens troværdighed.

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Mon ikke den er god nok? Jeg er mere interesseret i du finder linjealen frem til stribernes bredde ;)

Edit: Har lige været inde på shoppen. Kan ikke finde player-version, og den hvide som der er billeder af, er hvis computeranimeret.

Edit2: Fandt lidt andre billeder. Ja de striber er for brede :)

[Rettet af: tdj89 - 15/09/2014 - 19:39]

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. september 2014

Jeg deler lige den her også: Information fra Bestyrelsen

tdj89
867 indlæg.
d. 15. september 2014

Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt ;) Lad os lade den ligge her

chrfog
333 indlæg.
d. 16. september 2014

Husk nu det gode humør, Tim

tdj89
867 indlæg.
d. 16. september 2014

Alti alti.

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. september 2014

Tilbage på sporet :)

Roma forventes at offentliggøre den nye tredje trøje, når man i morgen spiller Champions League opgør mod CSKA Moskva.

Den ser med alt sandsynlighed sådan ud: link.

Er det bare mig eller er den møgkedelig?

Steiniche88
41 indlæg.
d. 16. september 2014

Meget idéløs, korrekt Jonas!

tdj89
867 indlæg.
d. 16. september 2014

Det er der vel ikke noget overraskende i?
For det første, ser en trøje altid "tom" ud, uden sponsor.
For det andet, så er mange af Nikes 2. og 3. trøjer bare std trøjer i forskellige farver, og med forskellige logoer. Se evt:

Unisport på Facebook

[Rettet af: geggeri - 29/11/2014 - 20:47]

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. september 2014

Ja hold da op, så bliver det vist ikke mere tydeligt. Synes dog alligevel der er noget friskt over de trøjer. Når man nu har chancen for at lave lidt anderledes, er det simpelthen for tyndt det Nike har kommet i forhold til Romas tredje trøje. Jeg overlever dog, især da både hjemme- og udebanetrøjerne er de fedeste længe!

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 16. september 2014

Enkel og minimalistisk. Det er guf, lige noget for mig.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 17. september 2014

Er på hold med Knudsen her, netop enkelheden af trøjen er fangende, og synes nu egentlig den er pæn uden unødvendige detaljer.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 17. september 2014

Synes Nike har lavet nogle FANTASTISKE trøjer til os! Enkelte og flotte!
Hjemmebane og 3. trøjen skal simpelthen købes. Udebane-trøjen er jeg ikke helt så vild.

[Rettet af: TottiTheBest - 17/09/2014 - 10:49]

JoBolding
12 indlæg.
d. 17. september 2014

Er 3. trøjen blevet offentliggjort endnu?

Lamela
2782 indlæg.
d. 17. september 2014

Jonas
4091 indlæg.
d. 17. september 2014

JoBolding
12 indlæg.
d. 17. september 2014

Ja det er den. Den er lige blevet offentliggjort på corrieredellosport.

totti_85
6 indlæg.
d. 21. september 2014

Hej #Lindboe

Så er jeg i KBH..

Kontakt mig på epa@lbf.fo så kan vi aftale hvorledes vi gør..

Virgilen
5 indlæg.
d. 05. oktober 2014

Nogle der har haft prøvet både den dyre og billige version af hjemmetrøjen som kan fortælle om de er ens i størrelsen?

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 07. oktober 2014

Hej Virgilien.
De dyre Roma trøjer er små i str. Jeg har selv den til 600kr på unisport i str. L. Jeg købte den dyre til min bror med Totti 10 og Serie A logo på siden til 1100kr i str XXL. Min brors trøjer er ikke meget støre end min.

Totti.10
30 indlæg.
d. 29. november 2014

Syntes at Romas nye hjemmebane trøje ser lysere ud på billederne hos feks unisport. Er det rigtigt?

tdj89
867 indlæg.
d. 15. januar 2015

Er der noget nyt om den Totti trøje, som blev smidt op på FB? Nogen der evt ved, hvor den kan købes?

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma