Kategori: Generelt
Nogen der har købt de nye Roma hjemmebanetrøjer???
Ved I hvornår de kan købes herhjemme i DK (og hvilke butikker, måske Intersport???)???
[img]http://www.romanews.us/wp-content/uploads/800-ROMA-INDONESIA-U-23-EMANUELSON.jpg[/img]
Meget idéløs, korrekt Jonas!
Det er der vel ikke noget overraskende i?
For det første, ser en trøje altid "tom" ud, uden sponsor.
For det andet, så er mange af Nikes 2. og 3. trøjer bare std trøjer i forskellige farver, og med forskellige logoer. Se evt:
Unisport på Facebook
[Rettet af: geggeri - 29/11/2014 - 20:47]
Ja hold da op, så bliver det vist ikke mere tydeligt. Synes dog alligevel der er noget friskt over de trøjer. Når man nu har chancen for at lave lidt anderledes, er det simpelthen for tyndt det Nike har kommet i forhold til Romas tredje trøje. Jeg overlever dog, især da både hjemme- og udebanetrøjerne er de fedeste længe!
Enkel og minimalistisk. Det er guf, lige noget for mig.
Er på hold med Knudsen her, netop enkelheden af trøjen er fangende, og synes nu egentlig den er pæn uden unødvendige detaljer.
Synes Nike har lavet nogle FANTASTISKE trøjer til os! Enkelte og flotte!
Hjemmebane og 3. trøjen skal simpelthen købes. Udebane-trøjen er jeg ikke helt så vild.
[Rettet af: TottiTheBest - 17/09/2014 - 10:49]
Er 3. trøjen blevet offentliggjort endnu?
Officielt :)
Ja det er den. Den er lige blevet offentliggjort på corrieredellosport.
Hej #Lindboe
Så er jeg i KBH..
Kontakt mig på epa@lbf.fo så kan vi aftale hvorledes vi gør..
Nogle der har haft prøvet både den dyre og billige version af hjemmetrøjen som kan fortælle om de er ens i størrelsen?
Hej Virgilien.
De dyre Roma trøjer er små i str. Jeg har selv den til 600kr på unisport i str. L. Jeg købte den dyre til min bror med Totti 10 og Serie A logo på siden til 1100kr i str XXL. Min brors trøjer er ikke meget støre end min.
Syntes at Romas nye hjemmebane trøje ser lysere ud på billederne hos feks unisport. Er det rigtigt?
Er der noget nyt om den Totti trøje, som blev smidt op på FB? Nogen der evt ved, hvor den kan købes?
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1