Kategori: Generelt
Hej Romanisti,
Har disse trøjer til salg. Håber det er okay at sælge dem herinde, ellers må i sige til også slettes tråden selvfølgelig. Ville give et boost til festival-økonomien hvis nogle ville købe ;-)
Roma trøjerne er alle størrelse XXXL og fra 2010-sæsonen, de to italienske landsholdstrøjer er størrelse XXL. Den ene er fra Confed Cup 2010 (eller 2009 må det jo være, det spilles jo året før VM) og den anden er fra Euro 2008. Alle trøjerne er ubrugte og stadig med mærkesedler som det ses af billederne.
Roma Hjemmebane langærmet, med Serie A badge:
Roma hjemmebane
Roma hjemmebane
Roma udebane, langærmet, med Serie A badge:
Roma udebane
Roma udebane
Roma 3rd, langærmet, med Serie A badge:
Roma 3. trøje
Roma 3. trøje
Roma 3. trøje
Italien Confed Cup:
Italien Confed Cup
Italien COnfed Cup
Italien EM 2008:
Italien EM
Italien EM
[Rettet af: De Rossi - 09/06/2014 - 14:34]
Sælger det hele for 400 kr. hvis der er nogle der er interesserede.
Hvis der er nogle der ikke vil købe de italienske landsholdstrøjer kan i købe alle tre Roma trøjer for 250 kr.
Hvis der er nogle der ikke vil købe Roma trøjerne kan de to italienske landsholdstrøjer købes for 150 kr.
Jeg kunne godt være interesseret. Hvor bor du henne :) ?
Hej Elzerbe,
Bor i København, kan også sende det som track and trace, så kan vi deles om udgiften, bliver vist omkring 40 kr. hver.
Hvis du, Elzerbe, ikke er interesseret, så er jeg De Rossi :) Fede trøjer.
Hei. Norsk romanisti her. Jeg er veldig interessert i roma udebanetrøyen hvis den fortsat er tilgjengelig :) hvis du kan sende til norge så betaler jeg sending også.
Mvh Kristoffer. Og... forza Roma!
Eller fuk it, kjøper alle 3 hvis de ikke er solgt :)
Intet er solgt. Elzerbe har ikke svaret, sælger helst så meget som muligt samlet, jer der stadig er interesseret, send evt. til min mail: copenaghen.romanista@gmail.com
og hej Kristoffer, jep, sender til Norge.
Hej Beatminister, det er fede trøjer, sælger kun fordi de er for store.
Har sendt deg en mail. Må kanskje sjekke spamfolder eller lignende siden jeg er en gal nordmann:))
Héj Romanisti, tak for interessen. Alle trøjerne er nu solgt.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1