Login
Glemt password Opret bruger

Sletning af bruger

Kategori: Generelt

Charlie
55 indlæg.
d. 09/04/14 00:10

Er det ikke muligt at slette sin bruger herinde?

Jeg er ikke medlem af fanklubben, af diverse årsager, og har ikke mulighed for at deltage i arrangementer grundet geografien. Nyhederne på siden er heller ikke særlig godt leveret, forummet er tamt og idéforladt, og jeg bruger egentlig ikke siden mere. Derfor ville det være lækkert, hvis jeg kunne få slettet min bruger, så min personligeoplysninger ikke behøver ligge her mere. Måske er jeg en torsk, men jeg kan ikke se hvorhenne jeg kan gøre det?

Grande Roma

Kelevra
1261 indlæg.
d. 09. april 2014

Nu er det ikke fordi det skal gå hen og blive en reel debat om hvorvidt man skal slette sin bruger eller ej.
MEN..
Synes nyhederne generelt er meget godt leveret og informative. Forummet kan grundet mudderkast og barnlig opførsel virke frustrerende og egentlig ikke særligt indbydende, dette er ikke møntet på nogen bestemt person eller personer, har selv været en klovn til tider. Synes dog at de ledenede kræfter her på sitet gør en solid indsats for at komme dette til livs - niveauet er blevet bedre og forbedres fortsat. Og vil også gerne påpege at jeg generelt synes at der bliver holdt en ordentlig tone og folk normalt opfører sig pænt.

Men ja, der burde vel være en funktion til at få slettet sin bruger, hvis et sådanne ønske skulle opstå. Jeg kan dog heller ikke lige finde den.

[Rettet af: Kelevra - 09/04/2014 - 08:52]

Wør3n
324 indlæg.
d. 09. april 2014

Jeg ved desværre ikke hvordan man sletter sin bruger - det er en funktion vi selvfølgelig skal have på sitet og jeg tager fat i de ansvarlige med det samme!

Jeg er da ked af, at du vil slette din bruger, Charlie. Ja, i går, eksploderede en artikel herinde og det bliver der også taget hånd om!!! Vi bestræber os på at levere så god en side som overhovedet muligt og vi har internt i bestyrelsen taget en snak om hvad vi kan gøre for at optimere vore nyheder.

Forummet er til tider meget svært for os at holde styr på. Ved at bruge eksemplet fra i går, vil det få konsekvenser for de to brugere! Deres opførsel i går, var uacceptabel og noget vi i Roma Club Danimarca ikke kan stå inde for!

Håber ikke du sletter din bruger (selvom det bliver muligt), da vi ønsker så mange som muligt deltager i debatten som muligt.

På vegne af bestyrelsen,
Søren Weikop

geggeri
675 indlæg.
d. 09. april 2014

@Charlie: Skriv en email til kontakt@as-roma.dk, så finder vi ud af det.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma