Login
Glemt password Opret bruger

Trigoria

Kategori: Generelt

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 20/02/14 09:17

Hej,

Jeg skal ned og se Roma v Milan ultimo april og ville gerne se Trigoria - er der nogen af jer der har været der og kan fortælle mig hvornår det er bedst at besøge træningsanlægget, er der nogle officielle rundture på stedet osv.? Kunne være fedt at få lidt tus på min trøje!

På forhånd tak
Peter

Andreas
789 indlæg.
d. 20. februar 2014

Hej Peter,

Klubben er efterhånden blevet ret gode til at oplyse hvornår førsteholdet træner - så du kan formentlig finde træningstider en uges tid frem ved at kigge på hjemmesiden, når vi kommer lidt nærmere.

Trigoria er, desværre, lukket land for presse og offentlighed, så der er ingen rundture eller lignende. Hvis man er frisk kan man kravle lidt op på de mure der omkranser anlægget, men man må forvente at politi og sikkerhedvagter holder øje - og giver skideballer :)

Primaveraholdet spiller desværre ude mod Napoli i den weekend hvor vi møder Milan, så det er ikke en mulighed for at komme ind på Trigoria.

Sidste år inden Derby'et var en stor gruppe af os ude og jagte autografer og få billeder - det var da en sjov oplevelse - meget hektisk - men det er også en rigtig langt ud til Trigoria og der er ingen garantier for at spillerne stopper for at skrive autografer, når de forlader træningen :)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma