Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 19.

Kategori: Generelt

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 24/01/14 18:44

Roma er ude og pointere Idag at pjanic IKKE er til salg så alle interesserede kan godt glemme at lokke ham væk fra Roma ;) godt nyt!
I mine øjne mangler vi kun en gardering i forsvaret. Iøvrigt har der været gang i den Idag. Caprari til pescara (igen), viviani og crescenzi er også lejet ud... Sammen med svedkauskas!
Fint nok at leje dem ud men at viviani halvpart kan købes for 0,6 mill euro er for mig komplet umuligt. En stor profil på U21 holdet!!

NEMO
331 indlæg.
d. 24. januar 2014

Er kun urolig for PSG mht. Pjanic nu hvor United har hentet Mata.
Sidst Paris prøvede at hente en Roma spiller (De Rossi) gik det jo heldigvis ikke. Spørgsmålet er så bare om det har været Danieles klubhjerte der har afgjort transferen. Pjanic har ofte udtalt hvor loyalt han tænker om Roma, men jeg kan ikke lade vær med at blive lidt nervøs alligevel når så pengestærk en klub melder sin interesse!
Håber VIRKELIG at han bliver :)

tdj89
867 indlæg.
d. 24. januar 2014

Der går rygter om, at Cavani er utilfreds i PSG. De må hjertensgerne tage Panic, hvis de sender Cavani den anden vej. Han kunne pynte gevaldigt. Tvivler på han gider

NEMO
331 indlæg.
d. 24. januar 2014

Ja tak til Cavani i hvert fald!! :)

asromadk
3933 indlæg.
d. 24. januar 2014

Pjanic skifter ikke, slut. Til sommer måske - men lige nu - aldrig i livet det sker. Der skal et bud til i en størrelsesorden a 60-70 mio euro før jeg tror klubben overhovedet gider at overveje det. De VED hvor vigtigt det er at fortsætte den gode stime i foråret og få sikret den CHL plads. Så kan man vurdere til sommer hvad der skal ske.

Han ryger ikke - for ingen klubber er klar med de penge for ham det kræves for at lokke Roma. Og Pjanic vil med garanti ikke pludselig blive 'urolig' lige nu, halvvejs gennem det der kan blive hans største sæson til dato som professionel spiller. Han er igang med at skrive historie.

Som Roma kan Pjanic så overveje sagen til sommer, men skal han skifte lige nu, så snakker vi jo priser a la Ronaldo, Bale etc.

Så jeg tør godt slå fast, han skifter ikke her i januar.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 24. januar 2014

Vil da 100* hellere beholde Pjanic, næsten uanset hvem alternativet er.. Pjanic er, i mine øjne, en helt særlig spiller. Det fungere ikke altid for ham, men når det gør, så er han en af verdens bedste! Han er meget uforudsigelig og har en fantastisk teknik og et unikt overblik..

Nej, den dag Pjanic skifter, vil jeg sætte et lille kryds i kalenderen og det bliver i rubrikken: "ekstra dårlig dag".

asromadk
3933 indlæg.
d. 24. januar 2014

Ja, altså ser man helt bort fra det økonomiske (fornuftige) aspekt - som klubben for alt i verden skal fortsætte med - så er der vel sagtens kun et par små herrer i Barcelona som reelt set ville kunne gå i Pjanic fodspor i Roma pt. Xavi og Iniesta. Det er sku det niveau han spiller på pt, og den vigtighed han har for holdet.

Man skulle i aften være nået til enighed med Barca om Sanabria og der mangler bare en officiel udmelding. 4 mio euro + bonusser.

Basnandez
157 indlæg.
d. 25. januar 2014

Med hensyn til Viviani så kan Roma blokerer en mulig delejerskabsaftale ved at betale 0,2M
Skriv linktekst

asromadk
3933 indlæg.
d. 25. januar 2014

Jeg synes, og vil altid mene det, at de her handler er til grin.

Altså kan man ikke bare leje dem ud normalt? Forstår det simpelthen ikke....

Så kan man snakke om, at klubber for et større incitament for at sætte dem på banen, hvis de ved der er en økonomisk gulerod ved at udvikle dem.

Men det burde jo slet ikke være nødvendigt? Hvis spillerne er gode nok, så kommer de til at spille en rolle. Hvis ikke, så gør de ikke.

Håbløst med de handler der - hader dem! Så hellere man solgte hele bundtet 100 procent næsten. (Overdrivelse fremmer forståelse).

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 26. januar 2014

Hvor er det fedt at vi kommer af med de gamle dyre uduelige spillere som Burdisso og Boriello. Så dejligt at det endelig sker. Så er vi vel egentlig også ved at have skiftet hele holdet siden Sensi solgte klubben? Pånær vores egne, Totti og De Rossi og så lige Taddei. Sgu egentlig ret imponerende alligevel.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. januar 2014

Vi skal vel til at overveje en ny CB. Jeg tvivler på vi kan holde på Benatia til sommer.

romeren10
332 indlæg.
d. 26. januar 2014

Hvorfor tror du det?
Med mindre vi får et astronomisk højt beløb tror jeg ikke Benatia skrider nogen steder hen. Forleden sagde man st Pjanic ikke vil sælges for enhver pris.
Klubben spiller cl næste år og vi er allerede en top 10 hold i Europa. Snart ny stadion. Nye aftaler. Masser af penge. Roma er langsomt men sikkert på vej til at blive ikke bare en supermagt i Italien men også i Europa. Der er ikke mange klubber bedre end os i Europa lige nu og hvis alle vores profiler får den lønforhøjelse de snart fortjener (efter vi forhåbentligt vinder the Double) er der jo ingen grund til at kigge efter grønnere græs andre steder.

1

asromadk
3933 indlæg.
d. 26. januar 2014

Hvad er der med folk og 'vi kan ikke holde på vores spillere' tankegangen.

Vi spiller pt. som et af de absolut bedste hold i europa. Vi står til at kæmpe med om mesterskabet og komme direkte i Champions League. Rom er absolut en af de fedeste byer at være i i Europa, og kan man komme med igen som et stabilt hold der spiller med i toppen af alle turneringer, så behøver vi altså ikke ryste i bukserne over at miste vores spillere.

Spillere som Pjanic og Benatia kommer på ingen måde til at brokke sig ved først mulige lejlighed til sommer. Et skifte bliver IKKE på bekostning af Roma. Sælger man en spiller som Benatia til sommer, så er det ganske enkelt fordi det giver mening i forhold til beløb - og så handler det ikke om, at man 'ikke kan holde på ham' - men så er det blot et udtryk for, at man står med et bud der er til Romas fordel.

Tror ikke engang på at Benatia ryger nogle steder. Hvor skulle han ville hen såfremt vi kører den her succesfulde sæson hjem. Real Madrid og være 3-4 valg? Det tror jeg han er for klog til. De her spillere vil Roma, og de bakker ikke ud ved først mulige lejlighed.

Cheer up!

tdj89
867 indlæg.
d. 26. januar 2014

Jeg synes i overdriver Romas nuværende position temmelig meget.

Fx romeren: "Masser af penge". Nej det er desværre ikke tilfældet. Hvorfor tror du fx, vi har lejet Nainggolan, for efterfølgende at købe ham fri til sommer?

Når jeg tror en Benatia bliver solgt til sommer (hvis han holder niveau), så er det fordi jeg regner med, at der kommer et stort beløb på noget ala 300 mill, og det takker Roma ikke nej til.

Når jeg læser dit indlæg igen romeren så kan jeg ikke andet end konkludere, at du er helt helt væk. Roma på vej til at blive en ledende klub i Europa? Come on. Lad os først og fremmest se hvilken plads denne sæson kaster af sig. Vi kan pt på ingen måde måle os med Juventus (ja vi slog deres reserver i pokalen) og Juventus kan ikke klare sig i CL, men alligevel er Roma snart en ledende klub i Europa? Right

[Rettet af: tdj89 - 26/01/2014 - 18:11]

tommaso
216 indlæg.
d. 26. januar 2014

en topscorer jo tak, men som det ser ud i dag efter Verona, ligger vores bedste langt nede, men, vi har hele 6 mand med 5 kasser hver, det er jo også stor kvalitet, og noget sværre for modstanderen

mester
399 indlæg.
d. 26. januar 2014

Skal Vi ikke bare nyde det , det går vores vej denne sæson , så at tro at klubbens ledelse
vil sælge spillere i dette vindue , nej !!
Vi skal nok handle når tid er ??

asromadk
3933 indlæg.
d. 26. januar 2014

tdj89 men så er vi også så småt på den pæne side af 40 mio euro. Jeg tvivler på at det stadig er helt nok, men runder vi de 50, så tror jeg klubben er klar til at sælge.

Til sommer er det så heller ikke mere end et år siden at klubben - træner og sportsdirektør - har gjort alles kommentarer om, at man ikke kunne undvære Marcos til skamme.

Forandring er ikke altid skidt. Det har vi set nu. Hvor må man sidde med en skidt følelse hvis man tænke at 'Roma solgte ud og ikke havde ambitioner om at gøre sig gældene i sæsonen 13/14' ved salget af (dengang) bærende kræfter som Marcos og Osvaldo.

Men stadig tror jeg slet ikke det bliver aktuelt at skulle stå med en skidt følelse over et evt. salg af Benatia. Sælges han, så bliver det til en pris der vil noget.

Men sh** han er god. Det kan vi godt blive enige om. Spillere som aldrig ville kunne erstattes er bare så få, at de vel kan tælles på én hånd. Ronaldo og Messi og derudover et par få andre. Ellers vil jeg mene at stort set alle andre spillere i diverse topklubber, sagtens kan sælges uden at klubben går nedenom og hjem. Det er også bevist adskillige gange ude i europa hvordan spillere sælges og folk tænker, "åh nej" - og vupti, så ventede der endnu bedre tider end dem man kom fra.

Det gjorde vi i sommer, og det kan vi gøre igen og igen og igen, såfremt man handler fornuftigt og på den rigtige måde, så der er harmoni i sagerne.

Så ingen panik over måske at have et par voldsomt eftertragtede spillere til sommer. Det skal nok gå det hele.

[Rettet af: asromadk - 26/01/2014 - 20:44]

tdj89
867 indlæg.
d. 26. januar 2014

Hvis han holder niveau, er han en af verdens bedste CBs. Prisen er derfor høj, og klubben der køber ham ser ham selvf som førstevalg.

Jeg kunne godt se ham i en klub som Real Madrid, hvor Pepe tidligere har været rygtet væk, og efterhånden er oppe i alderen. Og de er villige til at betale.

asromadk
3933 indlæg.
d. 26. januar 2014

Ja og overdrivelse fremmer forståelse.

Real M og måske Barca er måske de eneste reelle trusler mod at beholde ham til sommer. Jeg tvivler på han falder i svime over et tilbud fra de store engelsk etc. hvis ellers vi har CHL at tilbyde ham i næste sommer.

Men lad os se hvad der sker, meget kan nå at ske. Måske løber han ind i en skade i september måned og kommer aldrig tilbage på topniveau. Hvem ved. En ting er sikkert - jeg tror ikke 40 mio euro er nok til sommer hvis vi ryger i CHL. Og tror ikke han vil lave ballade over et afvist bud.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 26. januar 2014

Cavani skulle være træt af at spille i PSG....skulle vi ikke bare hente ham ;-)....men han koster kassen

asromadk
3933 indlæg.
d. 26. januar 2014

Man får næsten kuldegysninger ved tanken.

Men det er netop det jeg mener ang. Chicharito snakken. Hvis man henter en spiller som Cavani så bliver der næppe bøvl med Destro. Destro vil tværtimod lære af Cavani og helt naturligt indordnet sig en smule under ham. Og i sidste ende to opadgående kurver.

Med en spiller som Chicha, så vil det bare betyde to pile nedad tror jeg.

Men ja, vi har næppe klejnerne til at hente ham. Det kunne ellers være smukt

romeren10
332 indlæg.
d. 27. januar 2014

@tdj89

Du siger jeg er alt for optimistisk, men jeg synes du er alt for pessimistisk. Det er vel også forståeligt, hvis vi tager de sidste 4-5 år i betragtning, men jeg tror alligevel at du undervurderer ledelsens og klubbens ambitioner.

Det jeg mente med ''masser af penge'', var at med CL deltagelse, og hvis vi når langt i turneringen (hvilket ikke er så usandsynligt, hvis vi beholder alle i truppen og forstærker de nødvendige pladser) så strømmer en hel del penge ind. Vi har ingen sponsor i år, og ledelsen afviste en aftale med Turkish Airlines, fordi man kunne få meget meget mere når vi er et stærk CL-hold. Fra næste sæson vil vores pengebudget være meget større takket være CL og sandsynligvis store sponsoraftaler. Hvis vi vinder Serie A (hvilket ikke er så urealistisk) samt Coppa Italia, og laver en Dortmund i Champions League næste sæson, så er vi da lige pludselig ikke så et uattraktivt klub både for spillere og for folk/storfirmaer som vil betale flere cifrede millionbeløb for at være associeret med os.

Rent sportsligt er vi da allerede en ledende klub i Italien. Vi spiller det mest moderne og attraktive fodbold i hele Italien. Ja, vi tabte med hele 3-0 til Juventus, men hvis man så kampen, så 3-0 resultatet meget misvisende. Juventus spillede klogt, de var ikke så meget bedre end os. Juventus spillede med 10 mænd bag bolden meste af kampen og det gjorde også igen i Coppa'en og det viser tydeligvis at de ikke tør spille fodbold mod os.
Juventus røg ud af CL, men det betyder ikke at de er dårlige eller at den italienske liga ikke er så stærk længere. Sidste år smadrede de jo Chelsea (CL-mestrene) fuldstændig og nåede kvartfinalerne. De kunne have nået minimum kvartfinalerne i år igen, det er deres trup ihvertfald stærk nok til. At de ikke gjorde det skyldes jo dårlige præstationer mod FCK og Galatsaray for selvom de kun fik 1 point fra Madrid så viste de at de var på samme niveu med dem, og Napoli som jeg mener vi er meget bedre end, spillede jo lige op med Dortmund og Arsenal. Røg ud med 12 point. Så hvis Roma er et stærkt hold i Serie A, er det ikke fordi Serie A er faldet i niveau, som du kan se. Hvis vi kigger tabellen og mange af vores præstationer så er vi uden tvivl et af Europas top 10 klubber.

Du glemmer vist også, at de profiler vi har solgt de sidste par år, blev kun solgt fordi man fik nogen priser, der var helt hen i vejret for så unge talenter (Marquinhos og Lamela) og at det gav mere mening at sælge end at beholde dem. Klart Benatia er ingen Totti, eller DeRossi, men jeg kan se på ham og hans præstationer at han vil det her Roma-hold. Han har også tidligere sagt at han er Romanista, at han har kunne lide klubben før han kom hertil. Tror altså ikke en spiller vil lyve over sådan noget.

Hvis Benatia så alligevel ryger af sted, så vil det nok mest være fordi klubben får et gigantisk tilbud, som de ikke kan sige nej til (40-60m euro hvilket han kommer til at være værd hvis han holder niveauet sæson ud, lige pt. er han da en top 5 CB i verden).

Som jeg ser det, så har klubben/ledelsen vist siden overtagelsen at de har store ambitioner (f.eks. blive verdens bedste klub ifølge Zanzi og Pallotta) og så længe spillerne er overbevist om det og de får den løn de fortjener, så kan jeg ikke se hvorfor nogen af vores profiler skulle nogen steder hen. Rom er jo ikke ligefrem et dårligt sted at leve i.

(sorry den blev lidt for langt.)

[Rettet af: romeren10 - 27/01/2014 - 10:10]

asromadk
3933 indlæg.
d. 27. januar 2014

Min pointe var bare:

- Der er på ingen måde belæg for (stadig) at have de pessimistiske briller på.
Klubben, folkene, holdet, Garcia, Sabatini og alle andre træder ikke en millimeter forkert pt - og har ikke gjort det siden i sommer.

Der er ingen grund til stadig at lade de gamle Roma-følelser dominere. Og der synes jeg en af dem er, at har man en spiller der præsterer, så ryger man i offer-rollen og 'buhu andre klubber vil have vores spillere'....

Altså op med hovedet, sælges vores topspillere sådan som det går nu - så bliver det altså i høj grad for vores egne præmisser.

[Rettet af: asromadk - 27/01/2014 - 14:36]

totti er gud
1115 indlæg.
d. 27. januar 2014

Cavani ind og vi vinder serie A....færdig slut....

asromadk
3933 indlæg.
d. 28. januar 2014

Til trods for et sikkert vanvittigt prisskilt efterhånden med de præstationer han leverer, så er Antoine Griezmann virkelig en jeg synes man bør holde lidt øje med.

Han kommer unægteligt videre fra Sociedad og det bliver nærmest med garanti med succes - han har formatet til at gå hele vejen til at etablere sig i en topklub. Spørgsmålet er hvornår tiden er moden for ham (og Sociedad) og til hvilken pris.

[Rettet af: asromadk - 28/01/2014 - 00:15]

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 28. januar 2014

Så røg Cabaye til PSG, mon ikke det betyder, at vi kan få lidt ro omkring Pjanic? Det tror jeg i hvert fald på..

Iøvrigt (lidt off topic) ikke én Roma-spiller med på årets Serie-A hold, det er da helt hen i skoven, eller er det bare mig??

[Rettet af: Crap_Bag - 28/01/2014 - 09:15]

ASRMichael
440 indlæg.
d. 28. januar 2014

Årets hold var for sidste sæson hvor vi jo endte på en 6'plads, så det vel egentlig er fair nok der ikke er en Roma spiller med på? :)

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 28. januar 2014

Okay, jeg troede at det var for kalenderåret 2013, men det er så min fejl! Så blev jeg da også lidt mindre dum idag ;-)

Arsi
757 indlæg.
d. 28. januar 2014

Synes ellers Lamela burde have haft en placering i angrebet evt. også sammen med Totti.
Osvaldo kunne også godt forsvares. de tre lavede viirkelig mange mål sidste sæson.

asromadk
3933 indlæg.
d. 28. januar 2014

- Mht. Pjanic- jo gudskelov, nu får vi fred.
Det herlige er, at klubben vist ser ud til at holde den linje (især) jeg har efterspurgt. Man har vist ikke været fuldstændig afvisende overfor at sælge ham - men man har ikke rokket sig en millimeter fra et beløb på 55 mio euro som man har efterspurgt.

Det er så smukt at give PSG sådan en finger. de skal være så velkomne til at købe ham - men så der skal også betales ved kasse 1, og de skal ikke prøve at forhandle det synderligt, som om de kan trampe på os. Vi ved hvad vores spillere er værd og hvad de skal koste.

Synes ikke rigtig der kan rokkes på det Årets Hold. Roma spillerne var sku ikke gode nok, hverken Lamela eller Osvaldo. Og Totti ville bare være symbolsk, synes heller ikke hans præstation over hele sæsonen sidste år egentlig berettiger ham. Man betragter vel Di Natale som det 'svageste' led i det angreb. Cavani og Balo kan der ikke rokkes ved. Men Di Natale laver altså 23 basser og skyder ene mand Udinese i Europæisk fodbold.

1

[Rettet af: asromadk - 28/01/2014 - 14:06]

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 28. januar 2014

Mon der kommer flere handler i Roma i dette vindue?? Kunne stadig godt tænke mig vi hentede en klasse venstre back (ikke bastos) for ham ser jeg bedre frem i banen men en der kan forsvare!
Ellers mangler vi egentlig ikke noget (jo cavani) ;)

[Rettet af: Tottithorsen - 28/01/2014 - 20:39]

oscarkrarup
22 indlæg.
d. 28. januar 2014

Hvis vi får cavani stikker det jo helt af altså :D er der rygtet nogen angribere til roma og hvilke transfer rygter er der omkring roma lige pt? og hvad med iturbe?

1

[Rettet af: oscarkrarup - 28/01/2014 - 21:33]

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 28. januar 2014

Jeg savner italienere i truppen og med det marked der er nu, samt vores egne efterspørgsler, så ser jeg gerne 3 italienere komme ind i dette transfervindue. 3 italienere der, efter min bedste vurdering, har niveauet til at være i kamp om startpladserne med det samme og som alle kan blive endnu bedre.
- Alessio Cerci ser jeg gerne indkøbt til de offensive pladser. Jeg tror han vil passe rigtig fint ind!
- Danilo D'Ambrosio til at dække venstrebacken.
- Davide Astori til midterforsvaret. Som alternativ til ham kan nævnes Andrea Ranocchia der også er på markedet.

Det er tre dygtige spillere, der alle er i spil til VMtruppen. De er alle indenfor økonomisk rækkevidde - også lønmæssigt. Jeg forstår ikke grundlaget for ikke at prøve at hente disse spillere (måske vi i virkeligheden er igang med netop dette ;) )

En sjælden kommentar fra mig skal desuden følges op af en tak. En tak for den udvikling forum har været igennem de seneste måneder. tonen er blevet langt mere sober og udholdelig og gamle romanisti som jeg selv er glade for at kunne følge og supporte holdet via denne side igen. En flot og dejlig udvikling!

asromadk
3933 indlæg.
d. 28. januar 2014

Hverken Cerci eller D'Ambrosio har jo format til for alvor at være andet end til bredden - som jeg ser det. Er utrolig ambivalent mht. Cerci. For man har jo en svaghed for ham, men var hans ikke en af 'vores', så ville jeg ikke tøve et sekund med at stemple ham som en evig "altid lige ved og næsten spiller". Han har et umiddelbart talent af høj kvalitet, men jeg synes ikke han for alvor formår at omsætte tingene.

Tror ikke klubben er interesseret i at bruge særlig mange penge på en CB (backup). Så tror ikke man går ud og henter spillere som Ranocchia eller Astori.

Jeg er næsten omvendt. Jeg savner IKKE italiensk i truppen. Jeg synes det er en fin balance pt. De Sanctis, (Balza), DDR, Totti, Florenzi, Destro, som alle spiller en stor rolle.

På det 'italienske marked' ønsker jeg istedet man får integreret sine unge mere. Fx Ricci som Garcia vist har stor fidus til. Der er absolut INGEN grund til at hente Cerci ind, når man istedet kan se, om Ricci ikke kan blomstre - måske til at blive endnu bedre end Cerci. Savner sku man får lidt flere unge i spil. Ricci er vel den som må tænkes at være 'tættest' - og han har spillet minimalt jo. Det synes jeg er synd - især når man tænker på, at han da han endelig kom på banen, gjorde det fantastisk.

Af etablerede indkøb, så synes jeg ikke vi mangler andet end en enkelt spillere, som vil kunne gå ind offensivt og være kampafgørende. I Pastore/Cavani klassen.

[Rettet af: asromadk - 28/01/2014 - 22:19]

mexes
2516 indlæg.
d. 29. januar 2014

Jeg synes ikke vi bør investere i en topangriber før til sommer. Vores bredde i angrebet er i mine øjne fint nok pt. I det hele taget, så synes jeg vi er kommet godt gennem januar.
Man kan diskutere, om man mangler en CB mere. Det synes jeg, som udgangspunkt ikke vi gør. Men det er klart at hvis enten Benatia eller Castan bliver skadet i længere tid, så kunne vi nok godt have haft brugt for et bedre 3. valg.

Daniele16
175 indlæg.
d. 29. januar 2014

Altså har vi fået Valmir Berisha og parades!?

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Tror det er 3.parts-klubben der mangler at komme helt på plads før man kan melde officielt ud omkring Paredes. Men den sku vist være sikker nok.

Berisha har først underskrevet her idag ved 13 tiden. Han har sat en krudsedulle på en aftale frem til 2016, men som vist bliver forlænget med yderligere 2 år i øjeblikket han fylder 18.

Utroligt nok alligevel at man var i stand til at give Dortmund baghjul i denne handel. FIFA agenterne Silvio Pagliari og Michelangelo Minieri nævnes som værende vigtige i at Sabatini og hans højre hånd Frederic Massara har fået sikret denne handel.

Hvad det så end skal sige....

ASRMichael
440 indlæg.
d. 29. januar 2014

Hmm kan godt være det bare er mig der ikke har fulgt ordentlig med på det sidste men hvordan er situationen pt. mht. Antonio Sanabria???
Diskuteres der stadig med Barca eller er man gået helt fra at hente ham?

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Sanabria er i hus ligesom med Paredes. Man afventer 3.parten (hvor de skal hen for foråret) førend der vil blive meldt noget klart ud tror jeg.

Man endte vist med en pris på 4m euro + bonusser så vidt jeg husker. Ligesom med Berisha og Dortmund, så er det bare imponerende at man overtaler disse spillere til at vælge Roma fremfor Dortmund, Arsenal etc.

Der er noget stort under opsejling :)

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Nu går det satme stærkt. Petar Golubović skulle eftersigende ankomme til Rom imorgen for at underskrive en kontrakt der binder ham til hans nye klub, AS Roma.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 29. januar 2014

Man kan vist roligt sige at vi har sikret os et fuldstændig hjernedødt angreb om et par år...

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Chievo er kommet med en officiel pressemeddelelse om, at de henter Paredes på en halvårlig lejekontrakt.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 29. januar 2014

Er der nogen der ved hvordan handlen om Sanabria lyder?

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. januar 2014

Købt for 4,5 mio euro. Kan løbe op på 12 mio euro efter hans præstationer.

Udlejes i foråret til Sassulo.

1

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Bekymrende er det, at Juve ser ud til at hente Pato.

Det er vel sådan en handel jeg synes Sabatini burde lave. Antaget at man måske ikke lige ser ud til at fiske Pastore eller Cavani op ad hatten.

[Rettet af: asromadk - 29/01/2014 - 21:42]

oscarkrarup
22 indlæg.
d. 29. januar 2014

Juventus kan da snart ikke rumme flere angribere

1

oscarkrarup
22 indlæg.
d. 29. januar 2014

har der været rygter om cavani eller pastore til roma, siden så mange af jer taler om dem'?

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Juventus handler jo netop klogt såfremt de henter Pato. Vucinic --> Pato (som det kunne ligne lige nu) = Status Quo, men markant forbedret i niveau og fremtidsperspektiv.

Cavani nej - det er vist opstået som en drøm herinde.

Pastore har vi dog været meldt interesseret i. Såfremt Pastore skal fx lejes ud(niveauet af hans utilfredshed i PSG er vel altafgørende, og nu her sidst i januar tyder alt på, at han har tænkt sig at forblive PSG spiller for foråret), så er Roma jo et relativt realistisk bud.

Meeeen jeg tror nu desværre ikke vi får den 'offensive bombe' som jeg (og visse andre) går og ønsker mig. Problemet er lidt, hvis Juve kommer offensivt forstærket ud af vinduet (som jeg mener de gør hvis de skifter Vucinic ud med Pato), og vi ikke gør. Så kommer vi endnu længere fra håbet om, at kunne fange dem/at de snubler og vi slår til.

[Rettet af: asromadk - 29/01/2014 - 22:16]

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

MHT Vertonghen så aner jeg ikke om han er skadet.

Men hvis han IKKE er skadet, så er det da værd at bemærke at han end ikke er med truppen idag mod City. Måske han er på vej ud af klubben?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 29. januar 2014

Slap lige af med Pato, ingen tvivl om at han VAR en super spiller i sine tidligere år i Milan, men folk i brasilien griner af at han er ved at blive hentet tilbage, han har absolut intet vist i Brasilien og er tydeligvis ikke den samme spiller som tidligere. Derudover har han en skadeshistorik der er længere der er ligeså lang som Andy Carrol er høj!!!!!

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Nu er Roma bare stadig i en situation, hvor man ikke ligefrem kaster om sig med pengene. Og man KAN ikke hente den type spiller når han er på sit højeste.

Jeg siger ikke at Pato er den han var, ej heller at der er garanti for, at han kommer tilbage på det niveau. Men, som følge af det du selv er inde på, hans pris er ikke ligefrem eksploderet i Brasilien.

Jeg betvivler ikke hans talent og ville realistisk set se det som et fornuftigt 'sats' at bruge 8-12 mio euro (max) på ham. Såfremt Garcia naturligvis har mod på det.

Man skal ikke dømme spillere ude - se bare Gervinho. Pato er skræddersyet til et 'sats' Roma KUNNE lave. Man kan også vælge at lade være - men kan han finde bare en smule af det han engang havde i sit, så er det jo et super supplement til Destro såvel til de andre 2 positioner offensivt.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 29. januar 2014

Tvivler lidt på at man går ud og henter en angriber nu hvor vi har hentet 2-3 unge lovende angribere som alle vender tilbage til sommer...

asromadk
3933 indlæg.
d. 29. januar 2014

Ja - men nu var min pointe også bare, at Pato måske kunne være sådan en mand burde holde øje med. Jeg tror desværre ikke det sker.

Han har, på sit højeste, kvaliteten til at gå med Roma hele vejen. Prisen kunne være rigtig set i lyset af, hvad han MÅSKE kan sørge for i klubben.

Det bliver jo hæsligt at se hvis Juve henter ham for 10 mio euro og de så står med en helt fit Pato til sommer der er tilbage på sit topniveau efter 6 gode måneder tilbage i Italien.

asroma87
3707 indlæg.
d. 30. januar 2014

Pato = Adriano

asromadk
3933 indlæg.
d. 30. januar 2014

Jeg vidste godt at den ville komme.

Men udover nationalitet, så er der jo INTET til fælles i det. Intet. Jo ok, de er angribere - men det er så det.

Adriano var afdanket og op i årene. Havde sløset det væk.

Pato har været uheldig og er blevet skadet på det forkerte tidspunkt. Skal så tilbage og redde et Milan hold ud af flammer ene mand og har tydeligvis hverken psyken eller fysikken til det på det tidspunkt.

Synes nu ikke de som sådan kan sammenlignes.

asroma87
3707 indlæg.
d. 30. januar 2014

Pato er blevet ødelagt af diverse skader. Vi skal ikke i nærheden af ham.

Ser hellere man satser andet steds end at satse på en, i mine øjne, færdig Pato.

romeren10
332 indlæg.
d. 30. januar 2014

hvis han kan skaffes for et mindre beløb, hvorfor ikke?
Pato var et vidunderlig talent før skaderne, men bare mega uheldig. Det er et sats, men hvis han kan komme tilbage til sit 50% af sit højeste niveau, så er det da en gevinst.

asromadk
3933 indlæg.
d. 30. januar 2014

Selvom Rossi er blevet skadet igen, så mener jeg stadig Fiorentina traf et godt valg da de hentede ham tilbage til italien.

Det kunne hurtigt gå hen og være den samme situation med Pato. Just sayin.

asromadk
3933 indlæg.
d. 30. januar 2014

Og så skulle det der kunne ligne transfervinduets sidste brik så småt været gået op.

Rafael Toloi skulle sidde på et fly fra Sao Paolo her engang iaften og lander imorgen 7.20 i Rom. Så mon ikke at han bliver den sidste man henter - i det der må siges at være et fantastisk januarvindue.

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 30. januar 2014

Nogen der har kendskab til ham Toloi? Hvordan er hans niveau ift. Castan?
Skal Berisha udlejes?

Dingding
134 indlæg.
d. 30. januar 2014

Han er en stabil forsvarer - meget brasiliansk type forsvarer med fysikken iorden, og som kan spille fremad banen. Han har vundet med sit hold og er vurderet højere og bedre end Castan var i sin tid. Det handler vel meget om prisen, hvis man skal kategorisere det som en god, eller dårlig, handel for Roma.
Et stort plus er dog, at han har italiensk pas.

Men jeg har faktisk en stor tiltro til Garcia og Sabatini, så bare kom med ham. Romagnoli må vente et år mere på sit gennembrud.

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. januar 2014

Mht. Pato, så har han ikke været skadet i ligeså stor omfang, som han var i Milan. Jeg sender skylden på Milan lab. Pirlo, havde ofte små skader i Milan, hvor han ikke blev plejet ordenligt, men gør det fantastisk i Juventus, og en af dem, der har spillet fleste kampe for Juventus de sidste 3 sææsoner.

Jeg siger ja tak til Pato, men han har dog ikke væltet sig i mål i Brasil.

Marquinho retur plus money for Pato = win scenarie.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. januar 2014

Pato ville være for nice! Jeg er så sikker på han nok skal være ligeså god når han skifter til Europa igen.. Synes han er den klart bedste angriber der kan hentes i dette vindue..

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 30. januar 2014

Går der rygter om Pato til Roma eller er det bare hvad i går og håber på?? ;)

asromadk
3933 indlæg.
d. 30. januar 2014

Nej snakken på Pato opstod pga. jeg tog det op.

Juventus meldes meget interesseret i ham. Og jeg mener bare det er et kæmpe problem for os hvis han kommer til Juve. Ser det som en forstærkning.

Så i en situation hvor vi egentlig godt kunne bruge den ekstra streng at spille på offensivt, og det supplement i Pato, som så ovenikøbet er en spiller der kan ende med at være den helt store bonus i form af hvor god han KAN være - så synes jeg det er ærgerligt man ikke kigger den vej.

Men at man, ligsom med G.Rossi, måske er lidt skræmt af situation om at han er en 'fuser' der er en en bølgedal. Det er synd synes jeg.

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 30. januar 2014

Enig i at Pato ville være en god signing
Passer perfekt i rudis koncept. Juve ser ud til at hente osvaldo på et halvt års lejeaftale. Klamt

tdj89
867 indlæg.
d. 31. januar 2014

Vi kan ikke lide Lazio, men det her er nu alligevel stort synes jeg
http://forzaitalianfootball.com/2014/01/video-lazio-star-hernanes-bursts-into-tears-as-inter-move-looms/

Har faktisk aldrig haft det store imod Hernanes

[Rettet af: tdj89 - 31/01/2014 - 11:17]

Arsi
757 indlæg.
d. 31. januar 2014

tdj89, der er lavet en tråd ved navn "Serie A" hvor jeg har skrevet om det. Det hører ikke til under indkøb nemlig :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 31. januar 2014

I min optik vil det være genialt, hvis Jedvaj kunne blive udlejet og få noget spilletid! Og så Toloi ind!

Helt perfekt vindue i min optik!

Sjovt med Toloi, da han i 'gamle dage' var en af mine klassiske køb i FM! :P

asromadk
3933 indlæg.
d. 31. januar 2014

Ærgerligt at Ghoulam røg til Napoli.

Jeg tror han bliver vild i Serie A

asromadk
3933 indlæg.
d. 31. januar 2014

Og lige som vi troede at Toloi skulle blive den sidste mand, så har Saba været på endnu et (barne)rov.

Rumænske Vlad Nicolae Marin, venstreback årgang 95 kommer til fra Juventus.

Han har tidligere været i både Lazio og Citys ungdomsafdeling.

Det virker en smule mærkeligt, siden han blot har været i Juve i ½ år. Måske der kommer mere info i aften.

Men han skulle været lejet med købsoption. Siden han vælger Roma frem for Juve lige nu, så må man næsten gå ud fra, at Roma har tænkt sig at inkludere ham i A-truppen?

Ellers virkelig det godt nok som et mærkeligt valg

[Rettet af: asromadk - 31/01/2014 - 18:39]

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. januar 2014

Gazzetta skriver at Pato bliver sat til salg af Corinthians..

Så er det nu Roma.....

asromadk
3933 indlæg.
d. 31. januar 2014

Petar Golubovic udlejes til Novara. Fornuftigt

asromadk
3933 indlæg.
d. 31. januar 2014

Problemet med Pato er vist, at de kun vil sælge. Juve ville vist leje ham (som de har lejet Osvaldo), men de vil kun sælge.

Jeg tvivler på at Roma kunne finde på andet end at leje (med købsoption som altid). Og det er vel også fornuftigt nok. Selvom jeg virkelig gerne så at man turde forsøge sig med ham. Jeg har på fornemmelsen han nok skal komme tilbage. Han er altså 'kun' 24 år, og har alle muligheder for at komme tilbage til det niveau vi ved han har.

Men det er måske også fair nok at klubben lige 'klapper hesten'. :)

ASRMichael
440 indlæg.
d. 12. februar 2014

Så er Iturbe igen nævnt i forbindelse med Roma.
Denne gang Indkast der er ude med en lille artikel :)

Link

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 12. februar 2014

Men er Verona virkeligt klar på at sælge ham videre med en så "lille" fortjeneste? Hvis de køber ham for 112 mio kr og sælger ham videre for 150 mio kr, er det da ikke den vilde fortjeneste for et talent som ham. Det kan selvfølgelig være at der er andre ukendte faktorer der spiller ind men jeg ville da umiddelbart tro at vi er nødt til at smide mere end 150 mio kr efter ham.

Daniele16
175 indlæg.
d. 12. februar 2014

Alexandre Pato ville være et drømme køb i mine øjne. Han ville gerne vores angreb som meget farligere! Hurtig og iskold foran kassen..

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. februar 2014

Pato er skiftet til Sao Paulo fra Corinthians på en to-årig kontrakt.

Så, det er nok først til næste vindue, han vil kunne være aktuel, hvis han slår igennem i Sao.

Hvis han falder igennem, tror jeg ikke, der er ret mange stor klubber i Europa, som vil være særligt interesseret i ham.

Arsi
757 indlæg.
d. 14. februar 2014

http://indkast.dk/index.php?nyhed=114008&title=Van+Persie+p%C3%A5+tale+i+Italien

Han ville være perfekt til Roma jo? Han banker alt ind!
Han skal bare holde sig skadesfri. Men ingen tvivl om at jeg gerne ville se ham i en Roma trøje selvom han er oppe i alderen

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 14. februar 2014

Det tror jeg desværre godt du kan skyde en hvid pil efter Arsi. Er helt enig i at han ville være spændende i Roma trøjen, men tror simpelthen ikke vi har det samme tiltrækningskraft som fx Juve. Tror dog heller ikke han ender i Milan, de er simpelthen for dårlige. Men ser desværre kun Juve som den eneste reelle mulighed for et skifte til serie A. Dette skal dog ikke betyde at jeg ikke krydser fingre for sådan et ambitionsniveau på transfermarkedet til sommer.

MKH1987
25 indlæg.
d. 14. februar 2014

Nej tak til Van Persie. Selvfølgelig er han god og han ville også være en forstærkning, men skaderne er begyndt at ramme ham og så hæver han langt over en million danske kroner om måneder i United og der kan vi ikke være med økonomisk. Benteke, Lukaku eller Mandzukic ville være at foretrække.

Arsi
757 indlæg.
d. 14. februar 2014

Altså jeg er klar over at det er urealistisk med RVP, men kunne godt tænke mig at se ham i Roma trøjen alligevel.

Benteke ville ikke fungere i vores system. Lukaku ville være vild, men det sker ikke :-)

Denner
527 indlæg.
d. 16. februar 2014

Den evige angriber jagt hehe :D men hvad med ham der Alfred Finnbogason 21 basser i 24 kampe er sku et pænt snit for et hold som Heerenveen. ;)

[Rettet af: Denner - 16/02/2014 - 20:16]

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 17. februar 2014

Jeg synes helt klart, man skal satse 100% på Destro. Insisteres der på, at man henter en angriber - hvad jeg ikke håber - så lad det være en, der er indforstået med reserverollen.

Jeg er enig i, at Destro på nuværende tidspunkt ikke er en spiller, der afgør kampene på egen hånd, men jeg tror virkeligt han kan blive det!

Indtil videre har han 6 mål og 2 assist i 9 kampe (5 fra start, i alt 456 minutter). Det vil altså sige, at han scorer eller skaber et mål hver 57. minut. Ganske habilt, taget i betragtning af, at han vendte tilbage fra en lang skadespause i december. I hvert fald habilt nok til, at han er værd at satse på!

Denner
527 indlæg.
d. 17. februar 2014

Enig har også nævnt det før at Destro er manden man skal satse på! Men jeg syntes bare Alfred Finnbogason stats virker ret vilde! (tænker på Wilfried Bony der røg til swansea ;)) men har ikke set nogen kampe med ham, så bare topscorer stillingen, for at tjekke om der var nogle danskere haha.

DrTotti
87 indlæg.
d. 26. februar 2014

http://www.footballdirectnews.com/premier-league-news/41428-roma-set-to-beat-london-club-s-to-striker.php

Lidt urealistiske rygter.

Anderson
53 indlæg.
d. 26. februar 2014

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/article2226234.ece

Kunne simpelthen være drømme signing og slet ikke urealistisk, selvom det er hårdt hvis det betyder et farvel til Pjanic..

Skytt0
1536 indlæg.
d. 02. marts 2014

Pjanic er til stede under kampen mellem PSG og Marseille (Har intet link, men så selv kampen, og han var at finde på tilskurepladserne).

Håber godt nok ikke han skifter til klamme købe PSG!!

Stay with us Miralem!!

Daniele16
175 indlæg.
d. 02. marts 2014

Pjanic var på Station i aften under kampen mellem Psg og Marseille! Underligt!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 02. marts 2014

Benatia var der også..

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. marts 2014

Cavani+Verratti+80 Mio Euro, så kan vi snakke om de to herrer til PSG. Men jeg kan ikke lide, han var til stede der.

Edit: Havde det været en Lyon kamp, så havde det været forståeligt.

[Rettet af: Lamela - 02/03/2014 - 23:52]

asromadk
3933 indlæg.
d. 03. marts 2014

Han var blevet inviteret af PSG.

Og han var der, den er god nok.

Tror ikke man skal lægge så meget i det - andet end at PSG holder øje med ham og ved han eksisterer. Det er næppe noget nyt.

Ro på - vi behøver ikke frygte noget lige pt. - vi er ikke et tag-selv bord. Pjanic og Roma forhandler i øvrigt også om en ny kontrakt, og mon ikke Pjanic han sætter sin underskrift på en ny aftale, nu hvor det ligner man etablere Roma som et top hold der spiller med i CHL. Et skifte til PSG er hverken umuligt eller utænkeligt, men det bliver på vores præmisser.

romeren10
332 indlæg.
d. 04. marts 2014

Tror ikke hverken Pjanic eller Benatia ryger afsted til PSG eller andre steder. PSG har allerede et sindsygt stærk forsvar i form af Silva, Marquinhos, Alex. De har ikke brug for flere i bagkæden. Deres midtbane ser også ret overbefolket ud. Hvis Pjanic ryger, så bliver det for intet mindre end de 40-50m euros, så det er jo ikke helt katastrofalt, hvis det skulle gå hen og ske.

Dog tror jeg at han forlænger.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 04. marts 2014

http://romanews.eu/it,a125614/Pjanic-Parigi-Studia-Il-Psg-Che-Lo-Vuole-Giugno

Så vidt jeg kan læse mig til, afviste Roma så et bud på 50 Mil Euro i vinters?
Hvis det er rigtigt, så kommer vi sku til at tjene kassen på ham, hvis vi vælger at sælge til sommer!

Håber dog han bliver!

Daniele16
175 indlæg.
d. 04. marts 2014

Et byt mellem Pjanic og Cavani er mere end fint for mig!

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 04. marts 2014

med cavani bliver vi mestre næste år!!!!!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 05. marts 2014

Står vi reelt til at kunne hente Cavani? ;)

romeren10
332 indlæg.
d. 05. marts 2014

Vi kan da umuligt betale hans løn, selv hvis han skulle være interesseret i at komme og klubben var villige til at købe ham.

[Rettet af: romeren10 - 05/03/2014 - 10:43]

napstah
289 indlæg.
d. 06. marts 2014

Menez forlader PSG til sommer

Kunne personligt godt tænke mig at se ham i Roma igen. Gervinho og Menez på kanterne :)

[Rettet af: napstah - 06/03/2014 - 19:10]

asromadk
3933 indlæg.
d. 11. marts 2014

Der spekuleres i, at man kigger efter spillere at tilknytte truppen øjeblikkeligt som følge af Strootmans skade.

Kontraktfrie spillere vel og mærket. Der nævnes:

- En spiller med kendskab til Serie A samt en fortid i netop Roma - Kharja
- Camunas, som nævnes som favoritten til at kunne blive hentet ind på en evt. kortere kontrakt.
- Bentley
- De Mul

Camunas kunne vel være en fin spiller at få hentet ind som backup på en kontrakt løbende til sommer. Men i bund og grund, så burde man måske udnytte situationen til at få kørt en ung spiller bedre ind på holdet.

Jedvaj? Hvis man har planen om, at han skal omskoles til at kunne fungere godt på midtbanen, så er det her jo en oplagt situation til at give ham en masse minutter i benene.

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. marts 2014

Det er lige netop sådan en situation her, hvor man lige så godt kan give de unge chancen. Det er blevet gjort med Romagnoli på venstre backpladsen og han gør det fantastisk. Ja han var måske lidt passiv ved Napolis mål, men skidt pyt han er en spiller af egen avl.

Unge Ricci kunne måske være god, at give plads. Jedvaj også, men hellere Ricci, så kan Jedvaj blive brugt i forsvaret hvis der bliver noget dernede.

Af de navne du nævner der asromadk, så vil jeg nok hælde mest til vi hentede enten De Mul eller Bentley. De Mul fordi han kommer fra Ajax og folk der har været igennem Ajaxes ungdomssytem, de plejer at have det godt i Serie A. Og Bentley, ja sådan som jeg husker ham, så er han en rigtig dygtig spiller og så er han fra England, så han kan finde ud af og gå til den.

Ham Camunas kender jeg ikke noget til, så jeg skal ikke kunne udtale mig om han ville være god på holdet. Dog er jeg ikke imponeret af hans resultater. Han har spillet i mange af de små spanske klubber og mange af årene har han spillet i den næst bedste række. oven i det så er manden 33år, så det er ikke en løsning der ville kun være en kortsigtet løsning, ind til sommer som du siger. Og så vil jeg mene det er bedre at bruge vores egne unge spillere.

Drømme senariet for undertegnet ville være, at vi kaldte Piscitella hjem fra Cittadella, ham har altid set stor potentiale i.

romeren10
332 indlæg.
d. 12. marts 2014

Seneste rygter sætter Drogba på kurs mod Roma til sommer.

Han er gammel, men han er stadig en top klasse angriber, og desuden kunne Destro og de andre unge angrebstalenter godt lære lidt af ham.

Hvad siger I andre til det?

bobo
112 indlæg.
d. 12. marts 2014

man kunne godt bruge drogba en sæson eller to. kunne være ok sygt, men ikke noget vi skal bruge mange penge på.

mht. Piscitella, er han ikke alt for offensiv til at spille på midten?

romeren10
332 indlæg.
d. 12. marts 2014

hans kontrakt udløber til sommer, så det er kun hans løn, vi skal bekymre os om.

ASRMichael
440 indlæg.
d. 12. marts 2014

Er ikke den store fan af Drogba, og tror heller ikke han vil gå vanvittig meget ned i løn.

Hvad med Viviani, er han ikke mulig at hente hjem? :) syntes godt man kunne give ham chancen inde på midtbanen? :b

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 12. marts 2014

Jeg er også lidt i tvivl om hvorvidt Drogba er den rigtige at satse på. Vi kan vel alle blive enige om at Rudi og Saba indtilvidere har været rigtigt gode på transfermarkedet, så frygter lidt at de vælger at hente en 36 årig (tidligere) stjerne istedet for at gå for en som fx Mandzukic. Men man skal da heller ikke afskrive den kære Drogba for han besidder stadig en håndfuld af de kvaliteter vi s¨å i Chelsea.
Derudover er der igen rygter om at Roma vil på midtbane rov i Spurs. Link Hvis de vælger at hente både Paulinho og Sandro var der noget der godt kunne tyde på at Roma kunne lukke op for et skifte for Pjanic... Desværre..

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 12. marts 2014

Sandro/Paulinho kan umuligt være set som erstatning for Pjanic, de besidder jo slet ikke samme kvaliteter frem i banen, ser dem begge som defensive midtbanespillere....
Viviani? Hvis vi skal være med helt fremme i Serie A og CL, så tror jeg ikke på Viviani er god nok, men som backup mod de små hold i Serie A er fint nok!
I snakker meget om at gøre brug af egne talenter, men hvad vil i helst?
Være den evige 2´er (eller værre) eller blive mestre? Selvomm det så er UDEN egne talenter? ;o)
Romagnoli har været rigtig god men kæft en blunder ved Napolis mål, ikke lig med at en dyrt indkøbt stjerne havde været mere vågen ved det indlæg....
Drogba? NEJ tak, kan slet ikke se ham passe ind i vores måde at spille bold på!
Ja han er farlig men kan ikke indgå i kombinationsspillet...

asromadk
3933 indlæg.
d. 12. marts 2014

Sabatini skulle i både hele og halve år været brændt varm på Salih Ucan - og det rygte er selvfølgelig også blusset op igen nu med Strootmans skade.

Har set ham spille en enkelt gang, og han er virkelig en dygtig spiller - han går hele vejen.

DrTotti
87 indlæg.
d. 13. marts 2014

Har også lige læst et rygte omkring Debuchy fra Newcastle. Ville være en fin signing efter min overbevisning!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma