Kategori: Generelt
Roma er ude og pointere Idag at pjanic IKKE er til salg så alle interesserede kan godt glemme at lokke ham væk fra Roma ;) godt nyt!
I mine øjne mangler vi kun en gardering i forsvaret. Iøvrigt har der været gang i den Idag. Caprari til pescara (igen), viviani og crescenzi er også lejet ud... Sammen med svedkauskas!
Fint nok at leje dem ud men at viviani halvpart kan købes for 0,6 mill euro er for mig komplet umuligt. En stor profil på U21 holdet!!
Et byt mellem Pjanic og Cavani er mere end fint for mig!
med cavani bliver vi mestre næste år!!!!!
Står vi reelt til at kunne hente Cavani? ;)
Vi kan da umuligt betale hans løn, selv hvis han skulle være interesseret i at komme og klubben var villige til at købe ham.
[Rettet af: romeren10 - 05/03/2014 - 10:43]
Menez forlader PSG til sommer
Kunne personligt godt tænke mig at se ham i Roma igen. Gervinho og Menez på kanterne :)
[Rettet af: napstah - 06/03/2014 - 19:10]
Der spekuleres i, at man kigger efter spillere at tilknytte truppen øjeblikkeligt som følge af Strootmans skade.
Kontraktfrie spillere vel og mærket. Der nævnes:
- En spiller med kendskab til Serie A samt en fortid i netop Roma - Kharja
- Camunas, som nævnes som favoritten til at kunne blive hentet ind på en evt. kortere kontrakt.
- Bentley
- De Mul
Camunas kunne vel være en fin spiller at få hentet ind som backup på en kontrakt løbende til sommer. Men i bund og grund, så burde man måske udnytte situationen til at få kørt en ung spiller bedre ind på holdet.
Jedvaj? Hvis man har planen om, at han skal omskoles til at kunne fungere godt på midtbanen, så er det her jo en oplagt situation til at give ham en masse minutter i benene.
Det er lige netop sådan en situation her, hvor man lige så godt kan give de unge chancen. Det er blevet gjort med Romagnoli på venstre backpladsen og han gør det fantastisk. Ja han var måske lidt passiv ved Napolis mål, men skidt pyt han er en spiller af egen avl.
Unge Ricci kunne måske være god, at give plads. Jedvaj også, men hellere Ricci, så kan Jedvaj blive brugt i forsvaret hvis der bliver noget dernede.
Af de navne du nævner der asromadk, så vil jeg nok hælde mest til vi hentede enten De Mul eller Bentley. De Mul fordi han kommer fra Ajax og folk der har været igennem Ajaxes ungdomssytem, de plejer at have det godt i Serie A. Og Bentley, ja sådan som jeg husker ham, så er han en rigtig dygtig spiller og så er han fra England, så han kan finde ud af og gå til den.
Ham Camunas kender jeg ikke noget til, så jeg skal ikke kunne udtale mig om han ville være god på holdet. Dog er jeg ikke imponeret af hans resultater. Han har spillet i mange af de små spanske klubber og mange af årene har han spillet i den næst bedste række. oven i det så er manden 33år, så det er ikke en løsning der ville kun være en kortsigtet løsning, ind til sommer som du siger. Og så vil jeg mene det er bedre at bruge vores egne unge spillere.
Drømme senariet for undertegnet ville være, at vi kaldte Piscitella hjem fra Cittadella, ham har altid set stor potentiale i.
Seneste rygter sætter Drogba på kurs mod Roma til sommer.
Han er gammel, men han er stadig en top klasse angriber, og desuden kunne Destro og de andre unge angrebstalenter godt lære lidt af ham.
Hvad siger I andre til det?
man kunne godt bruge drogba en sæson eller to. kunne være ok sygt, men ikke noget vi skal bruge mange penge på.
mht. Piscitella, er han ikke alt for offensiv til at spille på midten?
hans kontrakt udløber til sommer, så det er kun hans løn, vi skal bekymre os om.
Er ikke den store fan af Drogba, og tror heller ikke han vil gå vanvittig meget ned i løn.
Hvad med Viviani, er han ikke mulig at hente hjem? :) syntes godt man kunne give ham chancen inde på midtbanen? :b
Jeg er også lidt i tvivl om hvorvidt Drogba er den rigtige at satse på. Vi kan vel alle blive enige om at Rudi og Saba indtilvidere har været rigtigt gode på transfermarkedet, så frygter lidt at de vælger at hente en 36 årig (tidligere) stjerne istedet for at gå for en som fx Mandzukic. Men man skal da heller ikke afskrive den kære Drogba for han besidder stadig en håndfuld af de kvaliteter vi s¨å i Chelsea.
Derudover er der igen rygter om at Roma vil på midtbane rov i Spurs. Link Hvis de vælger at hente både Paulinho og Sandro var der noget der godt kunne tyde på at Roma kunne lukke op for et skifte for Pjanic... Desværre..
Sandro/Paulinho kan umuligt være set som erstatning for Pjanic, de besidder jo slet ikke samme kvaliteter frem i banen, ser dem begge som defensive midtbanespillere....
Viviani? Hvis vi skal være med helt fremme i Serie A og CL, så tror jeg ikke på Viviani er god nok, men som backup mod de små hold i Serie A er fint nok!
I snakker meget om at gøre brug af egne talenter, men hvad vil i helst?
Være den evige 2´er (eller værre) eller blive mestre? Selvomm det så er UDEN egne talenter? ;o)
Romagnoli har været rigtig god men kæft en blunder ved Napolis mål, ikke lig med at en dyrt indkøbt stjerne havde været mere vågen ved det indlæg....
Drogba? NEJ tak, kan slet ikke se ham passe ind i vores måde at spille bold på!
Ja han er farlig men kan ikke indgå i kombinationsspillet...
Sabatini skulle i både hele og halve år været brændt varm på Salih Ucan - og det rygte er selvfølgelig også blusset op igen nu med Strootmans skade.
Har set ham spille en enkelt gang, og han er virkelig en dygtig spiller - han går hele vejen.
Har også lige læst et rygte omkring Debuchy fra Newcastle. Ville være en fin signing efter min overbevisning!
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1