Kategori: Generelt
Hjemmebane i den tidlige aftenkamp. Formen er fin for os, Livorno har tabt sine sidste 4 kampe. De frister tilværelsen med en 19. plads i ligaen. Ikke så meget at sige 3 point skal hjem.
Startopstillinger(Romanews.us):
AS ROMA (4-3-3): De Sanctis; Torosidis, Benatia, Castan, Dodo; Pjanic, De Rossi, Strootman; Ljajic, Destro, Gervinho
Substitutes: Lobont, Skorupski, Burdisso, Jedvaj, Maicon, Taddei, Marquinho, Nainggolan, Ricci, Florenzi, Borriello, Totti
Coach: Rudi Garcia
Unavailable: Balzaretti, Romagnoli, Caprari
Suspended: -
On warning: Maicon, Nainggolan, Pjanic, Florenzi
LIVORNO (5-3-1-1): Bardi; Piccini, Ceccherini, Valentini, Rinaudo, Mbaye; Benassi, Biagianti, Duncan; Greco; Paulinho
Vi skal altså gennembryde et kompakt 5-mandsforsvar og den talentfulde Bardi som sidste skanse. Den tidligere Roma-dreng Leandro Greco figurerer på Livornos midtbane.
Værd at bemærke er at Totti, Florenzi og Maicon sidder på bænken - sikkert sparet til tirsdagens Coppa kamp mod Juve.. Gervinho og Ljajic skal altså fodre Destro i aften. Nainggolan sidder også på bænken fra starten trods en god start i klubben. Lad os håbe på en god indsats fra holdet!
Fedt comeback Destro har lavet i år! Dog en gave med den kæmpe offside Gervinho står i.
POKKERS! Jeg så ikke målet til 1-0!! - hvad skete der???
Men fantastisk start åbenbart FORZA ROMA!!
De spiller da totalt uengageret idag ;(
Kom nu op i tempo
Destro og Gervinho må være tæt på at være de meste uskarpe angrebsmakkere..
Hm. Jeg synes sgu de gør det udmærket! Ikke samme fart som mod Genoa men tegner sgu da helt fint!!
JA JA! SE NU BARE DER!!!!!!!!!!
Stil med strootman florenzi og Benatia på toppen mod juve ;)
Lljajic er sgu imponerende, hans alder taget i betragtning. Håber han får lidt mere mod i sit spil, så kan han altså blive rigtig god rigtig hurtigt!
Hahaha jeg har sgu da profet-brillerne på i dag! LLJAJIIIIIIIIIIIIC!!!!
FORZA FORZA FORZA!
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123