Login
Glemt password Opret bruger

Underskud på 43 millioner Euro.

Kategori: Generelt

Denner
527 indlæg.
d. 01/11/13 01:47

Alt om italiensk fodbold. har skrevet en kort artikel om Romas regnskab, HELE 43 millioner euro i minus! hvordan pokker kan det gå til? er der nogle der kan komme med nogle facts og evt en bedre artikel at gå ud fra? for det lyder da ikke sundt.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. november 2013

Er det halvt års regnskab? Gad vide om transfersummene er talt med?

TheTotti
456 indlæg.
d. 01. november 2013

Den side har det med at smide dårligt eller helt udokumenterede nyheder op.

Der kan ligge mange ting i de tal som slet ikke kommer frem ud fra den ultra korte nyhed.

Kim89
1171 indlæg.
d. 01. november 2013

TheTotti

Her er den kilde som Alt om italiensk fodbold har de 43 millioner fra. http://www.asroma.it/pdf/corporate/comunicati_finanziari/2013_10_28_assemblea_azionisti.pdf

Det er på Italiensk, men den kan oversættes på Google hvis ikke du taler italiensk :-)

Også skulle jeg hilse og sige fra ejeren af Alt om Italiensk fodbold at hvis du har noget du syntes der kan gøres bedre ved siden, så er du da velkommen til at kontakte ham og komme med noget konstruktiv kritik om hvad han kan gøre bedre.

TheTotti
456 indlæg.
d. 01. november 2013

Det var nu ikke for at lægge mig ud med nogen. Han må da skrive hvad han har lyst. Og siger heller ikke at han ikke har sine kilder i orden. Han indkluderer dem bare næsten aldrig i nyhederne hvilket gør at nyhedens værdi i min verden er markant forringet. I princippet kan det jo så være ting spundet i den blå luft..

Jeg læser skam mange af hans nyheder, men mest som underholdning i og med at kilderne som regel mangler..

Intet ondt herfra!

Kim89
1171 indlæg.
d. 01. november 2013

Det er her med givet videre til ham :-) han vil meget gerne høre hvad folk syntes om hans side og vil gerne have konstruktiv kritik, så han kan gøre siden bedre :-)

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma