Kategori: Generelt
Kampen spilles lørdag d. 5. oktober 2013 kl. 20.45
Kampen kan ses på Canal 8, CSports.dk og på Krølben
Så er der topkamp i Serie A. Roma skal på sæsonen anden store opgave op imod Inter på udebane.
Roma er i topform og har startet sæsonen fantastisk. 6 sejre i 6 kampe, 17 mål scoret og kun 1 mål lukket ind. Holdet har kun i kampen imod Lazio været oppe imod et hold som forventes at kunne ende i toppen. Dette skal ikke tage noget væk fra Romas sæsonstart, for det er lige netop imod de små hold at Roma har haft problemer med at slå til de seneste åpar sæsoner. Roma har i de fleste topkampe i de seneste sæson klaret sig flot, mens det er imod de små hold at Roma har sat point til.
Inter er også kommet godt igang. I de første 6 kampe er det blevet til 4 sejre og 2 uafgjorte. Inter har slået Fiorentina og fået 1-1 imod Juventus. Senest blev det dog skuffende kun til 1-1 Cagliari.
Det er altså 2 hold der har startet sæsonen flot der mødes på San Siro lørdag aften.
Seneste 5 opgør
Roma har i de sidste par år haft godt styr på Inter og i de seneste 5 kampe er det blevet til en enkelt uafgjort kamp og ingen nederlag.
17. april 2013
Inter - Roma 2-3 (Coppa Italia)
23. januar 2013
Roma- Inter 2-1 (Coppa Italia)
20. januar 2013
Roma- Inter 1-1
2. september 2012
Inter- Roma 1-3
5. februar 2012
Roma - Inter 4-0
Bet365 giver Inter favoritværdigheden med et odds på 2.25. En Roma sejr giver 3.00 igen mens et uafgjort resultat giver 3.50.
Forza Roma
[Rettet af: geggeri - 03/10/2013 - 12:17]
Jep fuck en taber!! Kun balzaretti der har karantæne v Napoli. Forza Roma
Hold nu op hvor det fantastisk at være Roma fan i øjeblikket! Og så må jeg jo indrømme, at jeg må sluge al min skepsis overfor Gervinho; den mand er intet mindre end et fantastisk køb!!! Han giver vores spil så mange strenge at spille på.
Jep. Ljajic må varme bænk så længe vi bare spæner fra forsvarerne på måde.
Ærgerligt Nagatomo får frispark i den situation, hvor Kouassi-boy bare tager et langt træk og spæner forbi forsvaret. Hold da kæft en speed!
Hvis Maicon ikke bliver klar, så ser forsvarskæde nok sådan ud imod Napoli.
Torosidis, Benatia, Castan, Dodo.
Med mindre vi smider Burdisso ud på en back...
fedt min gode ven er inter fan, så kan han få alt det snot jeg har måtte modtage gennem flere år, ps han er også man.u
jeg ser kun juve som kan drille os nu
vi er i top 10 i euro som bedst spillende hold pt
Hold da hold en kamp.
Fantastisk af Roma.
Jamen altså. De må meget gerne fortætte med det de gør.
Tak for en super aften til alle på Krølben. Italienske og Danske Romanista...fantastisk sammenhold...
Fedt fedt fedt.... Og især tak til Wør3n...
[Rettet af: Svenzoni - 06/10/2013 - 01:31]
Har Roma ikke den bedste form kurve i Europa pt? Og ærligt det her er fantastisk!!
Kun Barcelona er statistisk bedre end Roma denne sæson. De har vundet 8 ud af 8, og måske også Atletico, hvis de vinder deres kamp i aften.
Håber Milan tager point fra Juve i aften, så vi kan få åbnet et forspring ned til dem.
Forresten: hvor er det dog amatøragtigt at det ikke er vores nye logo der bruges under serie-a kampe. Altså påden grafik der vises på tv-skærmen. Det må jo være produktionsselskabet der har dummet sig, omvendt må der være nogle officielle folk fra Roma som ligeledes har opdaget fejlen.
Første gang TV2 Nyheder fortæller om Romas resultater og vi har ikke engang en dansler på holdet.
De vidste nu også High lighus fra bologna kampen på TV2..
Sidste år brugte vi 14 runder på, at komme op på 21 point ...!
Milan fører. Sådqn der mand. Nu skal de saft susme bare køre den hjem så har de gjort weekenden perfekt for hos Romanisti
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1