Kategori: Generelt
Det nye Football Manager er snart på trapperne. Hvad glæder I jer mest til ved spillet? Jeg glæder mig rigtig meget til at spille med Roma, hvor jeg synes der er flere spændende unge spillere. I forhold til de tidligere udgaver, så tror jeg også at jeg kommer til at afskippe Totti, da jeg simpelthen ikke synes at hans niveau står mål med hans løn. Vil hellere satse på yngre spillere og have fokus på de unge og talentfulde. Derudover er der jo mange gratis spillere på markedet og her tror jeg at Roma kan tiltrække mange af de aller bedste!
Bliver spændende at se det endelige spil!
Jeg glæder mig mest til at se:
1. Om de har taget højde for Maicons comeback både på klubhold og landshold. Håber det afspejler hans evner i spillet
2. Hvordan de vurderer Ljalic i forhold til Lamela - og Benatia er vurderet i forhold til Marquinhos
3. Om Florenzi er vild, og kan spille alle pladser i spillet, ligesom i virkeligheden.
4. Om det er muligt at få overført Totti som spillende træner, eller bare almindelig træner
Sidst vil jeg sige, at det næsten er synd at overtage Roma i FM, da det betyder at Rudi Garcia bliver fyret :)
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0